אפילוג ברוקס

58 6 2
                                    

ג'נה ברוקס

אבי מכנה את אימי בשלושה שמות, ולי, גמדונת ובשמה המלא ולרי ברוקס

הוא חושב שברוקס מתאים לה יותר מאשר אלן ואני רואה את הכוכבים בלילה שמשתקף בעיניו בכל פעם שהוא מכנה אותה ככה.

קראתי הרבה ספרים בחיים שלי אך הוריי היו הזוג האהוב עליי, לא יכולתי להפסיק לשמוע את כל הסיפורים שלהם ולראות את הכתבות והראיונות שבהם הם התראיינו אחד על השנייה.

את אהבתי לרומנטיקה לקחתי מאימי ובכל פעם שהוריי מתנשקים מולי או אפילו סתם מתחבקים ליבי מתחמם.

אני אוהבת לשבת אם אימי על כיסא הפסנתר ולנגן איתה ביחד ולשיר איתה, אימי שרה מהמם והקול שלה מלאכי, גוון קולי הוא סופרן ואימי אומרת שאם אני אלמד ואעבוד קשה אולי אצליח לפתח את קולי יותר משלה אך אני חושבת שזה בלתי אפשרי.

אם כמה שאני אוהבת לשיר אם אימי ולנגן בפסנתר אני אוהבת יותר לנגן בגיטרה החשמלית כמו אבי, למדתי לנגן על גיטרה

חשמלית בגיל שלוש-עשרה וליום הולדת שבע-עשרה שלי ביקשתי מהוריי גיטרה חשמלית כחולה-שחורה כי הם אלו שהביאו את המוזיקה לחיי.

אני דומה לשני הוריי במידה שווה, אני ברונטית ושיערי שחור כלילה כמו אבי אך הוא מסולסל מעט ועיניי כחולות ובהירות מאוד ואני נמוכה כמו אימי אך אני קצת יותר גבוהה ממנה הודות לגובהו של אבי.

אני הגדולה מבין ארבעה אחים, אחרי יש את ג'וש והוא בין חמש-עשרה ואז יש את התאומים סאם וקרוליין שהם בני שתיים-עשרה.

מאז שהייתי קטנה הכרתי את כדור הכדורסל השחור-כחול של הוריי והם דאגו ללמד אותי ואת אחיי לשחק כדורסל ואני הקפטנית של קבוצת הכדורסל של הבנות בתיכון N.L.C שבו אני אחי ג'וש ובני הדודים שלי לומדים בו במגמת המוזיקה באותו החדר שהתמונה של הוריי והדודים שלי תלויה על הקיר עם החתימות שלהם.

אהבתי שהוריי סיפרו לי על הקעקועים שלהם, אין להם הרבה והם די קטנים אבל לכל אחד יש משמעות גדולה כמו הגיטרה החשמלית מתחת לכתפם הימנית ובלילה שהם סיפרו לי

על זה בכיתי עד שנרדמתי

איך אנשים יכולים להיות כאלה אכזריים?

לשני הוריי יש על העורף לב עם האות של השני בתוכו ושמות ילדיהם מקועקעים מתחת לשרוולי חולצתם.

אני אוהבת להסתכל על קופסת "אלף התמונות" של הוריי התמונות ששם תמיד גורמות לי להרגיש טוב יותר.

היום כל בני הדודים -כל הגדולים- נפגשים בבית משפחת ג'ונסון כמו כל שבוע שאנחנו נפגשים אבל הפעם אני מביאה איתי את בן זוגי ג'ון ואת חברו הטוב ביותר ליאו אבל זה חלק מהתוכנית שלי ושל ג'ון של "להפגיש את אנג'ל וליאו בתקווה שהם יתאהבו" אני יודעת שזה נשמע מופרך אבל גם הוריי התאהבו במבט הראשון.

כשאני עם ג'ון אני מרגישה בדיוק כמו שאימי מספרת לי שהיא מרגישה עם אבי אבל כשהוא לא לידי אני מרגישה בדיוק כמו שאבי מספר לי שהוא מרגיש כאימי לא לידו.

"את מוכנה ג'ני?" שמתי את קולו של ג'ון מבעד לדלת ואז פתחתי אותה, לבשתי ג'ינס שחור ארוך וחולצה לבנה רפויה שהייתה של אימא שלי והוא חיבק אותי.

"אני אחכה זה בסדר" ליאו עשה פני נעלב וכולנו יצאנו מהבית ביחד עם ג'וש.

"ברור שמשפחת ברוקס תקדים" גלגלתי את עיניי שעה שמאט חיבק אותי ואז הוא הוביל אותנו אל הסלון.

" אן תכירי זה ג'ון הוא החבר שלי וזה ליאו הוא החבר הכי טוב של ג'ון" אחרי שחיבקתי את אנג'ל הכרתי לה את ג'ון ואת ליאו ומבטה התעכב על ליאו כמו שמבטו התעכב על אנג'ל

"parfait"
(מושלם) לחשתי לג'ון והוא נתן לי כיף מבלי שכולם ישימו לב.

shadowsWhere stories live. Discover now