2 časť

1K 45 2
                                    

Ráno som vstala o 6:00. Na maili zo včera čo mi prišli som neodpovedala, necítila som sa na to. Ako vždy som išla do školy o 7:30. Videla som ako Peťo, Matúš a Kubo idú na autobus do ktorého som išla aj ja. Hanbili sa a bolo to na nich vidiet.
Ja: Netrápte sa prosím neviem sa medzi vami rozhodnúť. Ste všetci traja fajn ale neviem. Nechcem aby ste sa trapili ked si vyberiem jedného z vás tak som sa rozhodla že ani jedného z vás nechcem.
Kubo: Prečo? Myslel som že sa ti páčim!
Matúš: Ale veď je jasné že chceš mňa!
Peťo: Sorry za ten mail bol to omyl viem že by si so mnou nechcela chodiť.
Ja: Peťo prosím nebuď smutný. Mám Ťa rada.
Objala som ho a cítila som že sa trochu uvolnil. Ale zároveň som videla ako Matúš a Kubo zosmutneli. Keď som išla zo školy stretla som Kuba a opýtal sa ma že či ma môže odprevadiť domov.
Ja: Jasné prečo nie povedala som. Ako sme tak kráčali zacítila som ako ma niekto chytá za ruku. Kubo ma chcel chytit ale ja som sa odtiahla.
Kubo: Vedel som to že ho miluješ!
Ja: Koho?
Kubo: No predsa Peťa bolo to tak vidieť pri tom objatí ráno.
Ja: A ako vieš že ho milujem? Vadilo by ti to niak?
Kubo: Pocuj nevieš o Petrovi niake veci takže..........

Toto je z dnes časti všetko ak sa vám to páčilo tak sa tešte na pokračovanie ktoré bude zajtra tak ahojte. :)

ExplOited,Fajtiikk alebo Matúš?  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora