Spěšný vlak do Bradavic byl tak v polovině své cesty když Calebovi a Blaisovi nějaká vyklepaná studentka podala srolované pergameny.
Hrozně se bála co jí udělají, nechtěla tam být, celou dobu se nervózně ošívala a jakmile splnila svůj úkol zmizela.
,,Co to je?" zajímalo Thea, který se k nim pro jednou připojil. ,,Nevím, asi nějaký pergamen," sarkasticky odpověděl Caleb. ,,Nebo papír, abychom měli jednoduší ubalení," ,,Taky nám to mohli nachystat celé, abychom se tím nemuseli zdržovat," přidal se k teorii Caleb. ,,Pitomci," ušklíbla se Pansy. ,,Holka, všichni víme, že když něco máme tak se hned přidáš," vrátil jí to Blaise.
,,Tak co to je?" začal se znovu ptát Theodor.
Caleb sundal nohy ze stolku u okýnka a napřímil se.
,,Calebe,
velmi by mě potišilo, kdyby jste se ke mě připojil na malý oběd v kupé C. S úctou, profesor Křiklan," četl důležitým tónem.,,Proč malý? Mám hlad," mezitím si to stejné dočetl Blaise. ,,Aby jsi nebyl tlusté prase," ušklíbl se. ,,Blbečku, já si držím štíhlou linii," protočil oči na Calebem, který vyprskl smíchy. ,,Ty? Odkdy? Že se to ještě neprojevilo," přidala se okamžitě Pansy. ,,Pořád," odsekl.
,,Půjdete tam?" zeptal se jich Draco a přerušil jim debatu. ,,Nevím, nechce se mi," ,,Mohla by to být sranda, řekl bych se bude chtít vetřít do přízně," ,,Po tom fakt toužím," šklebil se Caleb a zase se opřel a dal nohy na stůl. ,,myslím, že i vybírání oblečení pro holky se ségrou byla větší zábava než bude toto,"
,,Co tím myslíš?" zajímalo Draca.
,,To se asi ještě na veřejnost nedostalo. Ségra má dvě děti, teď jsou ve druhé třídě," vysvětlil. ,,jen nepotřebovala, aby to vědělo moc lidí. Takže budete mlčet i vy dva," podíval se na Creba a Goyla, stále je neměl rád, takže příjemný nebyl.
,,Co o tom víš?" zeptal se zvědavý Theodor Pansy, když Caleb a Blaise skutečně odešli na sešlost.
,,Má dvě dcery, jedna je její a druhá je myslím kmotřenka, ale má mrtvý rodiče tak je u nich," odpověděla jako by o nic nešlo. ,,A víte co je na tom nejlepší? Weasley a Potter číslo dva o tom neví a přitom jsou to jejich neteře," škodolibě se usmívala.
,,Tím chceš říct, že její manžel je-," ,,Je jeden z Weasleyových, jo přesně to chci říct, ale líbí se mi jaký debily ze svých bratrů dělají a nechtějí jim to říct," usmívala se škodolibě.
,,No ty vole, fakt tam chceme jít?" díval se Blaise přes okno do kupé. ,,Nechce, ale jdeme. Třeba to pro nás bude nakonec výhodné,"
,,Sem nečekala, že arogantní zmije jsou takový sraby," ozval se za nimi posměšný, dívčí, hlas.
,,Spíš máme mají lepší vkus na společnost;" vrátil jí to Blaise.
,,Chápu, toto není vytříbená společnost," procpala se Ginny kolem nich a otevřela dveře.
,,Mrcha," ucedil Blaise když ty dveře schválně nechala otevřené a nadšený Křiklan si jich všimnul.
Neochotně vešli dovnitř a šli hodně dozadu, aby s ním nemuseli mluvit.
Naštěstí nebyli přímo ti na koho čekal.
Ani jeden si neodpustili posměšný pohled k Ginny, která teď vypadala velmi vyděšeně a zmateně, jakoby vůbec netušila jak se tam dostala a co by měla dělat.
,,No jak jinak," ,,Čekal si něco jiného než to, že bude čekat na tvého slavného bratra?" ,,Harry Potter, chlapec který přežil. Co na tom, že má bratra a sestru," kroutil hlavou.
ČTEŠ
Who are you? I'm your found woman.
FanfikceŽivot Susan se během školy dal do pořádku, jenže po škole se jí zase zhroutil jako domeček z karet. Zase nevěděla kam patří a jak se s životem srovnat. Charlie se odstěhoval do Rumunska, Susan zůstala v Anglie a to je velká dálka na to, aby dokázali...