Bölüm 1

83 2 0
                                    

Multimedia : Akın

İlk kez gördüğüm bir kız için kalbimin bu kadar hızlı atması normal mi?  Karşımda masumca etrafına bakınırken, rüzgarın saçlarını dalgalandırması,o mavi gözleri...  Bir insan bu kadar güzel olabilir mi? Biraz çekingen gibi.  Hiç arkadaşı yok sanki.  Arkadaş edinmeye de utanır gibi.  Yanına gitsem..  Ürkütür müyüm acaba?  Biraz uzaktan izleyelim.  Sakin ol Akın

Ecem'den

Üniversitedeyim! Hayallerimin gerçekleştiği yerdeyim. Ama herkes yabancı gibi.Ya da herkes birbiriyle tanışmış da ben onlara yabancı gibiyim. Birisinin yanına gitsem tersler mi diye düşünmüyor değilim.Biraz gözlemleyeyim belki yakın gördüğüm biriyle tanışır sohbet ederim. Ben böyle ne yapacağımı kendi kendime düşünürken yanıma oturan kişiyi fark etmemişim bile. 


- Merhaba. Ben Azra.

Allahım ne kadar sevecen bir kız bu böyle masmavi de gözleri var be. Kıskanmıyorum çünkü benim de vaar. Göz değil göz herkesde var. Ama renkli gözlü olmak ayrıcalıktır.Sanki kızı incelerken eli biraz havada kalmış olabiliiiir. 


-Şey özür dilerim dalmışım. Ben de Ecem

- Sessizsin biraz?

- Ya kusura bakma ben birden alışamadım yani şu an ilk tanıştığım insan sensin 

Güldü! İnci gibi dişleri var ya ki ben dişlere fazlasıyla takılan bir insanım.  Ben lezbiyen olsaymışım var yaa.. Töbe töbe neler düşünüyorum ben böyle. 


Ya etrafta hiç filmlerdeki gibi tiki, gıcık kızlar yok. Herkes gayet normal, hanım hanımcık. Ama erkekler biraz yavşak gibi san... Dememe kalmadan bir çocuk geldi oturdu yanımıza.




Akın'dan


- Kanka öyle böyle değil gördüğümde sanki bilmiyorum çok tuhaf oldum.  Bir daha görebilir miyim acaba ?

- Görürsün be oğlum avuçiçi kadar yer çıkar birazdan karşına


dedi Baran ben sürekli gördüğüm kızı anlatmaya çalışırken.  Baran benim çocukluk arkadaşım ilkokulda hep sıra arkadaşımdı sonra aynı liseleri tutturduk . Kader işte şimdi de aynı üniversitedeyiz.

Heh bir de aynı evdeyiz! 


- Ee görünce naptın? Ne konuştunuz kızla? Sahi, adı neydi
-Bilmiyorum ki

-Ne demek bilmiyorum. Kızla adını öğrenmeden mi konuştun.E devam et bu da güzel bi fanteziymiş

-Konuşmadım ki

-Neden konuşmadın Resmen adını bilmediğin bir kıza vurulmuşsun ve gidip konuşmamışsın. Neden yanında bir erkek falan mı vardı. Varsa bak söyle deövelim hemen çekilsin aranızdan

-Ya yok be oğlum. Erkek merkek yoktu etrafında. Hatta yalnızdı. Böyle..  Ne biliyim çok masumdu be! Hemen gidip böyle emrivaki yapmak istemedim.

- Oğlum yemin ederim gerizekalısın sen be. Emrivaki ne lan ! Sanki kızı al geç karşısına sen benim sevgilim ol çocuklarımın anası evimin karısı ol mu diyeceksin? Alt tarafı gidip iki kelime konuşucaksın. Ben öyle bir kız görsem var yaa. İster yalakalık de ister yavşaklık. Ne dersen de abicim bir insan görüp karşıdan izleyemem ben.

Gülüşün Gelincik TarlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin