Umarım beğenirsiniz, teşekkür ederim.
-----
Farklı zamanlar aynı istekler. Benim ona olan aşkım bitmemişti, ben takılı kalmıştım ona. Geçmişte ki gibi.
"Çıkmayalım öyleyse." Sanki kalbim durdu, derin bir nefes aldığımda yakalarını bıraktım, "geri çekil." Gülüşü büyüdü, belimde ki eli beni daha kendine çekerken bir dizini bacak aramda ki boşluğa koydu. "Sen demedin mi? Çıkmayalım öyleyse." Sinirle ona baktım, "çekil, işinden olmak istemezsin." Sert sesim karşında ciddi olduğumu anladı, geri çekildiğinde elimi göğsüme koydum, kalbim öyle hızlı atıyordu ki yetişemiyordum.
Sık nefesleri alırken başımı kaldırıp ona baktım, "bir daha bana böyle yaklaşma." Ayağa kalktığımda dimdik gözlerine baktım, "duşa giriyorum sonra iş için konuşuruz." Başını salladığında arkamı döndüm ve tuvalete girdim.
🤍
"Yarın başlayacağız, önce dere kenarına bakacağız herhangi bir şey bulamazsak kazı yapacağız." Onlara ne yapacağımızı anlatırken herkes dikkatle beni dinliyordu, "ama ya dere kenarında değilse? Annesi bize öyle dedi ancak amcası kızı başka yere götürmüş olabilir." Lale güzel bir konuya değinmişti, ona başımı salladığımda, "evet, olabilir ancak önceliğimiz orası," diye onu yanıtladım.
"Burada kaç gün kalacağız?" Lale'nin yanında ki kızda konuştuğunda ona tebessüm ettim, "öncelikle adını söyler misin?" Dedim.
"Tabii, Burcu." Dediğinde ellerimi masada birleştirdim, "Açıkçası bu dava ne kadar sürer bilmiyorum," dedim hepsine bakarak, "ama biz bir hafta diye anlaştık ki bir haftayı geçerse biz savcıyla burada kalır siz gidersiniz. Sizin kalma gibi bir zorunluluğunuz yok." Gülerek başını salladı, "teşekkür ederim." Başımla teşekkürüne karşılık verdim.
Hepsine bir kez daha baktığımda bana bakan bir çift kara göz gördüm, bana yine güzel bakıyordu, ona tebessüm edip başımı omzuma eğdiğimde kahkaha attı, "artık bu gülüşlerinden etkilenmiyorum." Gözlerimi devirdim, "sen benden hiçbir zaman etkilenmedin." Önüme döndüğümde elini belimde hisettim, beni kendine çevirdiğinde kaşlarımı çattım ama o, eliyle çenemi tutup başımı kaldırdı. Onu kendimden itecekken göğsüne koyduğum elimi tuttu ve bana bakarken, "anında buradan gitmezseniz işinizden olursunuz," dediği an sandalyelerden sesleri geldi ve adım sesleri. Şimdi otelin restoranında tek başımıza kalmıştık.
"Ne yapıyorsun? Çekilsene." Güldü, burnunu boynuma yaklaştırdığında gözlerimi kapattım, onun arzusuyla yanıp tutuşurken derin bir nefesi dışarı verdim ve bir anda ayağa kalkıp, "izin almadan dokunmamayı öğrenmedin?" Diye bağırdım ardından, "cinsel arzularını bastırmak istiyorsan git diger kızlarla yat," ona yaklaştım, "ben bildiğin kızlara falan benzemem Taro, mahvederim seni! Bir daha dokunmaya falan kalkma yoksa oturduğun yer koğuş olur!"
Arkamı dönüp gittiğimde sinirimden ne yapacağımı bilememiştim. Bana izinsiz dokunmuştu ve bu iki olmuştu. Derin bir nefes verdim, kalp atışlarım şaha kalkmıştı ve ne yapacağımı bilmiyordum.
❤️
"Akşam yemeğine iniyorum, gelecek misin?" Rujumu sürerken aynadan ona attığım bakışı yakaladı, ayağa kalktığında rujun kapağını kapatıp ona döndüm, soğuk bakışlarım onu korkutmuş olacak ki gözlerini kaçırdı, "evet?"