Byla jsem úplně mimo. Jeho barák byl úžasný..vlastně potom, co jsem viděla jeho auto mi to mohlo dojít...je strašně bohatý. Měl dvoupatrový obrovský barák s úžasnou zahradou. Když jsme vstoupili dovnitř úplně jsem oněměla. ,,Je...je to...je to tu úžasný" vykoktala jsem ze sebe. ,,Díky...a to si eště neviděla všechno" řekl a usmál se. ,,Pojď, provedu tě", chytil mě za ruku. Jeho barák je úplně úžasný, má obrovskou kuchyň a úžasný pokoj. ,,Teď to nejlepší" řekl a vyvedl mě do chodby. Byl tam úžasný výhled do jeho zahrady a do centra města...na zahradě měl boží, krytý bazén. ,,To je krása" řekla jsem. ,,Nemáš hlad?" zeptal se mě John. ,,Trochu" přiznala jsem. Chytl mě za ruku, políbil mě a šli jsme do kuchyně. Otevřel lednici a zeptal se co bych si dala. ,,Co nabízíš?" zeptala jsem se s úsměvem. Ale hned potom jsem se zase smát přestala. Pořád jsem se z té zprávy nevzpamatovala. ,,Ale no tak..." přišel John. ,,Hmm" řekla jsem smutně a podívala se na něj. ,,Nesmíš být smutná...ubýjí mě to". ,,Já nejsem" usmála jsem se. ,,Co bys řekla na špagety?" zeptal se po chvíli John. ,,Dobře, chceš s tím pomoct?" ,,Ne, díky...nechceš se zatím jít umýt než to připravím?" navrhl mi. ,,Tak fajn" vlastně jsem byla za jeho nápad celkem ráda. Potřebovala jsem být chvíli o samotě. ,,Koupelna je na levo" zakřičel za mnou do chodby.
,,Pane bože" řekla jsem si pro sebe, když jsem vstoupila do koupelny. Napravo byl sprchový kout vedle umyvadlo s poličkami a skříňkami a proti mě obrovská výřivka. Jen jeho koupelna byla velká jako náš obývák. Když jsem se svlékla, vešla do sprchového koutu a po chvilce bádání nad všemi těmi tlačítky jsem konečně zjistila, jak pustit vodu, ihned jsem se rozbrečela. Vzpoměla jsem si na ten den, kdy umřela máma. Jakmile jsem se uklidnila a umyla, šla jsem za Johnem. Jídlo už bylo hotové a připravené na stole.
Hned, jak si mě všiml řekl: ,,Dobrou chuť". ,,Tobě taky" usmála jsem se. Když jsme dojedli chtěl jít umýt nádobí, ale já ho zastavila. ,,Co kdybych to umyla já a ty ses šel osprchovat?" navrhla jsem mu. ,,Díky zlato" zašeptal mi do vlasů a dal mi pusu.
ČTEŠ
V zajetí otce...
RomanceKniha je o dívce, které její otec zabil matku a teď se pokouší zabít i ji.