29

307 17 0
                                    

Když přišly s Bellou domů našly zase Charlieho u stolu jak zoufale kouká na plakát ztracenýho chlapce.

"Ahoj, snědl si večeři?" zeptala se Bella. "Ahoj tati" pozdravila i Daisy a posadila se naproti němu. "Ne nesnědl" přiznal a Daisy se na něj zamračila. "Tenhle kluk Riley Biers se ztratil víc jak před rokem" ukázal nám fotku chlapce a Daisy měla co dělat aby nezalapala po dechu. Ten kluk je ten samej kluk z její snů. "Chudáci rodiče, furt polepujou letáky po Seattlu" dodal s povzdechem Charlie.

"Tati, děláš co můžeš, třeba vůbec nešlo o únos a není mrtvej, co když sám odešel?" zeptala se ho Daisy. "Rodiče si to nemyslí, nikde ho nikdo neviděl" vysvětlil Charlie. "Jsi ten nejlepší policajt, nepodceňuj se" usmála se na něho Daisy ještě a Charlie se cítil aspoň o něco líp. Ale to všichni co měli Daisy za kamarádku.

"Měli by to vzdát?" zeptala se Bella ještě. "Já bych to nevzdal" řekl oboum Charlie a sestry se na sebe podívali smutně. Věděli, že až se stanou upíři tak budou muset bejt nakonec mrtvý pro oba svoje rodiče.

Večer ležela Daisy s Jasperem a jen si užívali jeden druhýho. "Charlieho to zlomí až pro něj budu muset bejt mrtvá" řekla zoufale Jasperovi. Jen jí s láskou pozoroval a poslouchal. "Myslíš, že je možnost říct mu napůl pravdu aby nemusel tak trpět?" zeptala se ho. "Je to jen na tobě lásko, ale musíš počítat s Volturiovými, nemusí se to dozvědět, ale museli by jste bejt opravdu nenápadní" řekl jí Jasper a i on si přál aby to nakonec Charlie věděl. Nechtěl ho ohrozit, ale věděl, že Daisy by to neunesla nejlíp, to samý kdyby přišla o smečku. Ikdyž se mu to nelíbilo.

"Máš pravdu" povzdechla si Daisy. "Ale já vím, že je můžu sejmout když budu upír, nevím jak, ale cítim to" řekla mu vážně. "Co cítíš?" zeptal se jí vážně. "Teď jen lásku k tobě ale v tý Itálii, nevím bylo to zvláštní, cítila jsem všechnu tu moc jak mi proplouvá žilama a věděla jsem, že v tu chvíli jsem byla schopná všeho" zašeptala. "Děsí mě to, ale třeba vás díky tomu budu moct ochránit" řekla mu a zamilovaně se na něj koukla.

"To já bych měl chránit tebe" zasmál se Jasper. "Chráníš mě a navždy ti budu vděčná, ale občas potřebuješ i ty pomocnou ruku" ušklíbla se na něj Daisy. "Asi máte pravdu madam" zamumlal než jí políbil.

Líbali se opravdu dlouho a jejich polibek se čím dál víc prohlubobal. Najednou jí strhl Jasper na sebe a pokračovali v líbaní. Bylo to tak intenzivní. Oba dva cítili tu lásku k tomu druhýmu. Nakonec Daisy začala rozepínat Jasperovi košili. Když byl svlíknutej do pasu tak se pozice otočili a Jasper byl teď nahoře. Začal Daisy líbat na krku i na hrudi a Daisy jen stěží zadržovala vzdechy.

Nakonec se Jasper prudce odtrhl. Oba dva na sebe zadejchaně koukali. "Můžu ti ublížit" řekl jí Jasper. "Já vím, že se bojím a chápu to" usmála se na něj Daisy a podala mu košili. "Počkáme dokud si nebudeš jistej" políbila ho. Zbytek večera jen koukali na film a mazlili se než Daisy usla.

Za pár dní byla Daisy znovu u smečky. "Jak jste se měli vůbec?" ptala se jich Daisy s plnou pusou. "Dobře ty hamoune" zasmál se Paul a vyhnul se ráně od Daisy. "Jak ty?" zeptal se Sam a držel Emily za pas. "Skvělý, normálka však víš" mrkla na něj.

"Jakto, že pořád se tak cpeš ale vůbec netloustneš" prohlížel si jí nechápavě Embry. "To víš, jsem prostě skvělá" usmála se na něj a pohodila vlasy. Všichni se zasmáli. "Nejspíš má rychlej metabolismus" vysvětlila Emily. "Kdyby Emily tak skvěle nevařila tak bych se tak necpala, takže je to tvoje vina" ukázala se smíchem na Emily. "Moje?!" vykřikla naštvaně a praštila utěrkou Daisy.

"Půjdem se proběhnout?" zeptala se s šibalským úsměvem Daisy a všichni nadšeně přikývli. Daisy seděla na Paulovi a společně se smečkou běhali po lesích a dělali blbosti. Samozřejme, že kluci nebyli stále v podobě vlka. Jakmile přiběhli k Emily byla už tma. venku stál Jacob a Bella seděla v autě.

Se všema se v rychlosti rozloučila a šla za nima. "Děje se něco?" zeptala se Jacoba když si všimla jeho výrazů. "Políbil jsem Bellu a ta mi vrazila a má asi zlomenou ruku" povzdechl si a Daisy se zasmála. "No teda" smála se dál. "Jaku, vždyt víš že to není ta pravá, přijde někdo lepší" řekla mu a objala ho. "Já vim Daisy, jen je to těžky" povzdechl si. "Já vím" pohladila ho než nasedla i ona do auta.

Jakmile vystoupili z auta pravě přijíždělo střibrný volvo ze kterýho vstoupil Edward i Jasper. "Edwarde" snažila se ho zastavil Bella a Jasper přišel k Daisy kde jí objal okolo pasu. "Jestli se jí ještě někdy zkusíš dotknout" vyhrožoval dál Edward. "Ona ještě neví co chce" zvrčel nazpátek Jacob. "Tak já ti napovím, počkej až ti to řekne sama" pokračoval Edward. "Dost! Chováte se jako malý děti" zastavila je Daisy a oba přesunuli pohled na ní.

"Edwarde, Bella tě miluje přestaň bejt tak přehnaně žárlivý. Jacobe, já vím, že je to těžký, ale prosím, vzpomeň si co jsem ti říkala." poprosila oba dva. "Chováte se jako malý kluci co se rvou o hračku, začněte se chovat! Musíme spolupracovat, ne se zabíjet" zpražila oba dva pohledem Daisy a oba se začali tvářit lehce provinile.

"Hele, trochu se uklidníme" vyšel z domu Charlie a odstrčil je od sebe. "O co jde?" zeptal se zmateně. Nejspíš by nerad slyšel, že se o jeho dceru perou dva kluci. "Tati, jedeme k Jasperovi, do 10 jsem doma" rozloučila se rychle a i s Jasperem odjeli a nechali je to vyřešit samotný.

"Jaký si měla den?" zeptal se se zájmem Jasper. "Byl skvělej, ale hrozně jsi mi chyběl" usmála se na něj a nechala se pořádně obejmout. "Ty mě taky, ani nevíš jak" políbil jí do vlasů. Chvíli leželi na gauči než dovnitř vešel Edward s Bellou.

Carlisle se hned šel podívat Belle na ruku. "Je to jen vymknutý, zahojí se to" uklidnil jí Carlisle. "Zase sis zakopla o nohu Bello?" zeptal se ze srandy Emmett. "Praštila vlkodlaka, mám si taky vymknout ruku a pratit tebe?" zeptala se ze srandy Daisy. "Ale jen to ne!" zhorzil se naoko. "Drsnačka" pronesl k Belle. "Bude z tebe pěkně tvrdej nováček, i z Daisy" ušklíbl se na ně Emmett. "Dost tvrdý na to aby jsme tě srovnali" řekla mu naoplátku Bella a Rose se hned zvedla a odešla.

"Půjdu za ní" řekla Daisy a odešla tam kam šla Rose. "Rose?" zeptala se jemně. "Promiň, nechci poslouchat ty žvásty o tom jak Bella touží po tom stát se upírem." řekla Rosa. "To je v pořádku, taky z toho nejsem dvakrát nadšená" usmála se naoplátku Daisy. "Já vím, že nemáš navýběr a ani já tě nechci ztratit" řekla jí Rose. "No jo, aspoň budu s Jasperem napořád" usmála se zamilovaně. "Vážně ho miluješ co?" zeptala se s úsměvem Rose. "Až moc" usmála se Daisy. Ještě chvíli tam spolu seděli a povídali si než šli z ostatními.

Jasper and Daisy Cullenovi  /Twilight saga/Kde žijí příběhy. Začni objevovat