פרק 2

3.6K 262 43
                                    

אני רואה שאתן אוהבות את הסיפור.. זה משמח אותי שאתן עדיין נשארות וקוראות אפילו שאני העלתי פחות.
בחופש רוב הסיכויים אני אעלה יותררר!
אז..
מטרה:
60 הצבעות
30 תגובות
קדימה.. אני יודעת שאתן יכולות!!
אוהבת ❤
S.j
פרק 2
זו הייתה הפסקה, עשרות תלמידים מתרוצצים ממקום, בחבורות, מדברים.
אני חייב לציין שהרגשתי לבד, כל פעם כשאני עובר בית ספר אני מרגיש חסר חברים.
כי כזה אני, לבד.
בדיוק כשמחשבות אלו עברו בראשי מישהו שם את ידיו על עיניי.
יותר נכון מישהי.
״תנחש.״
גלגלתי את עיני, עד כמה שיכולתי.
״ג׳סי.״ אמרתי, זה היה ברור מאליו, הרי מי כבר ידבר איתי בבית הספר הזה?
חוץ מג׳סי וג׳ייס.
׳אפילו השמות שלהם נשמעו דומים! כאילו הם אותו בנאדם.׳ כשמחשבה זו עברה בראשי גיחכתי לעצמי.
עאלק דומים.
צחקוק קטע את מחשבותיי והחזיר אותי למציאות, ג׳סי נעמדה לידי, מושכת אותי איתה לכיוון הקפיטריה.
אוי לא. רק לא הקפיטריה. איפה שנמצאות החבורות, מוכיחות כמה אני לבד בעולם הזה, מקום שהותם של הערסים, הפריקים..
והכי גרוע...
ההומואים.
התחלחלתי מהמחשבה על הומואים. מגעיל.
התחלתי למשוך כנגד הכוח שהופעל על ידה, לא רוצה ללכת לכיוון של הקפיטריה.
היא לא וויתרה לי, דוחפת אותי לשם.
נאנחתי, שוב עיניים בוהות בי. שוב אנשים מסתכלים עלי כאילו אני חייזר, וכאן ,שלא כמו במסדרון, מאות עיניים הופנו אליי בבת אחת.
ג׳סי משכה אותי לכיוון שולחן קטן, די מוסתר מעיניי האנשים אבל יכולנו לראות אותם, יותר נוח לי פה.
שמתי לב שג׳סי לא הסתובבה עם אף אחד מלבדי.
״תגידי.. אין לך עוד חברים?״
״יש.. אבל ידידים רחוקים, לא ממש חברים שאני מסתובבת איתם.״ היא הנידה בראשה בעצב.
באותו רגע החלטתי שאני אהיה הידיד שלה.
״תסתובבי איתי.״ הצעתי, מקווה להשיג ידידה ראשונה.
״ברור.. זו אפילו לא הייתה שאלה..״ היא חייכה בהתנשאות.
אני כבר מתחיל לאהוב את הילדה הזו.
פתאום משהו באווירה הקפיטריה השתנה, כאילו כל המבטים הופנו לכיוון אחד.
ג׳ייס.
ברור.
מבטי גם נחת עליו, מסקרנות, מה הוא עשה עכשיו שמשך את תשומת ליבם של רוב הנוכחים בקפיטריה, מה הוא עשה שגרם להתלחששויות.
ואז ראיתי. הוא נישק בחור, מישהו מהשכבה שלי.
הוא הומו. הוא פאקינג הומו ואני יושב לידו.
בלעתי את רוקי, הרגשתי מן צביטה קטנה בליבי, על זה שהוא מנשק כרגע מישהו אחר.
שנאתי את הבחור שאותו נישק בזה הרגע.
רגע,למה זה משנה לי בכלל? הרי אני לא הומו.
אני הומופוב. ואני גאה בזה. הומואים דוחים אותי, מגעילים. (הערת הכותבת- אתה דפוק ריאן.. הומואים זה הדבר הכי חמוד שקיים אבר!)
אבל זה שהם התנשקו לא הייתה הסיבה לתשומת הלב המוגברת, הסיבה הייתה שג׳ייס דחף את ידו לתוך האוכל שלו ומרח את הגוש על פניו של מי שנישק, מצחקק בקלילות, שמח על מעשיו.
אוי לא.
אוי.
לא.
״מלחמת אוכל!!!״ מישהו צעק וכל הילדים קמו, חלק זרקו אוכל וחלק ניסו לברוח.
וכמובן תנחשו באיזה חלק הייתי? הבורח.
ג׳סי גם התחילה לזרוק אוכל ככה שעזבתי אותה שם.
מה אנחנו בסרט? אני לא מבין. רק חסר לי שכמה אנשים יתחילו לרקוד על שולחנות כמו בהיי סקול מיוזיקל.
הייתי כמעט בדלת, נקי ויבש, כשפתאום יד תפסה גבינה לבנה ומרחה אותה על הלחי שלי, עיקצוצים הורגשו על עורי מהנגיעה.
בני זונות!
הסתובבתי כדי לראות מי החרא שעשה את זה.
תנחשו...
צדקתם! ג׳ייס.
אם זה היה מישהו אחר לא הייתי כועס כל כך, אבל המראה שלו צוחק לי בפרצוף כל כך הרגיז אותי שחטפתי כמה מלפפונים חמוצים וזרקתי עליו.
הוא נראה מופתע ע״י המהלך שלי אבל אחרי שניה התעשת והחזיר לי.
איכשהו התקרבנו, נעמדנו אחד מול השני, ג׳ייס שוב תפס גבינה ומרח אותה על הלחי שלי, רק הפעם יותר לאט.
עיניו בוהות בעיני, עמוק לתוכן, מנסות לקרוא אותי כמו את שאר התלמידים כאן.
כמובן שאני לא אתן לו את התענוג הזה.
עיניו ירדו לשפתיי והוא נשך את שפתו התחתונה.
אההה כל כך סקסי----
רגע מה? לא. לא סקסי בכלל. דוחה. מגעיל.
פניו התקרבו לשלי, הייתי שקוע יותר במדי בו, באיך שהוא נראה, בהתנהגות שלו, זה נראה היה כאילו פשוט לא יכולתי להתנגד, נמשכתי אליו כל כך.
״תפסיקו!!״ צעקה שנמלטה מפי המנהל קטעה את הסצנה הקטנה שלי ושל ג׳ייס, ועוד הרבה סצנות אחרות.
דחפתי את ג׳ייס ממני, פתאום מרגיש לא נעים להיות כל כך קרוב אליו.
כולם עצרו, מחכים להמשך דבריו ולא רוצים להסתבך.
״ג׳ייס אתה התחלת את זה. יש לך ריתוק ואתה מנקה את כל הקפיטריה.״ המנהל הודיע בקול רשמי.
כולם נאנחו והחלו לאסוף את חפציהם.
״המנהל. אני יכול בבקשה לעשות את זה עם עוד מישהו?״ ואו חשבתי שהוא יזלזל בו.
״כן.. תבחר את מי שאתה רוצה.״ מה זאת אומרת את מי שהוא רוצה? ממתי מנהלים מרשים לבחור?
״אני רוצה אותו.״ הוא הצביע עלי.
המנהל בחן אותי לכמה רגעים. ״ריאן.. אתה מסכים לעזור לג׳ייס לנקות את הקפיטריה?״
אוף נו טוב... פחות כמה שיעורים.
״כן, אני מסכים.״
״יופי.״ המנהל סידר את חליפתו והלך.
נשארנו אני וג׳ייס וקפטריה מלאה בקירות עם אוכל.

Trapped (boy x boy)Where stories live. Discover now