1.Bölüm: Berfu

4.7K 167 205
                                    

OY VERMEYİ VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN <3

Şarkı: Hooverphonic - Mad About You

Bu kitapta geçen kişiler ve kurumlar tamamiyle hayal ürünü ve her ayrıntısıyla kurgudur.

Instagram: ecemguler.r

İyi okumalar..

Ben Berfu Akar. Akar ailesinin biricik kızı. Başarılı, zeki, güzel, zengin ve kendinden emin bir kadın.

Çoğu kişinin özeneceği hayatı yaşayan bir kadın. En azından dışarıdan öyle gözüken bir hayat. Sonuçta kimse Akar ailesinin gerçek yüzünü görmemeliydi.

Mükemmel bir baba rolü oynayan Tayfun Akar, ve başarılı, babasını çok seven bir kız..

Biriyle nekadar yakın olursanız olun, o kişinin içinde kopan fırtınaları, haykırışları asla bilemezsiniz. Çünkü yaşadığı o acı, kalbine mühürlenmiş olur.

Ben Berfu Akar. Tayfun Akar'ın biricik kızı aynı zamanda da vefat etmiş çok güzel bir kadın olan Semra Akar'ın kızıyım. Asaletini, güzelliğini annesinden, sinirini, sertliğini ve keskin zekasını babasından alan bir kadınım.

Babasıyla arası iyi değildi. Annesi vefat ettikten sonra daha da kötü olmuştu. Dik başlılığı, inadı ve sivri dili ile babasını çığırından çıkarırdı.

Babası ona ne yaparsa yapsın yinede geri adım atmazdı. Lafını esirgemez, boyun eğmezdi. Ama zaman onu da değiştirmişti. Artık dik başlılığının ona kazandırdığı bir şey olmadığını farketmişti, pes etmişti.

Artık ona vurduğunda karşı gelmezdi. Çünkü bir işe yaramayacağını bilirdi. Gerçi umrunda da değildi. Artık hissetmiyordu bile.

Diğer duyguları gibi onuda içine hapisetmişti. Ve bu ebediyen onun içinde bir yara olarak kalacaktı.

En son nezaman gerçektende mutlu olduğunu bilmiyordu. Çünkü o hissin de ne olduğunu unutmuştu. Tayfun Akar onun ruhunu öldürmüştü. Berfu Akar, annesi gibi ölmüştü.

Tayfun Akar belli etmese de Berfu'dan içten içe korkardı. Çünkü kızının neler yapabileceğini az çok bilirdi. Gözü döndüğünde kimseye acımayacağını, yeri geldiğinde çok gaddar olabileceğinin farkındaydı. Oyüzden kızının ruhunu öldürmüştü. Yapabileceklerinin farkında olduğu için.

Ama unuttuğu bir şey vardı. Berfu Akar, intikam yemini ettiyse bunu gerçekleştirirdi. Çünkü o her zaman sözünde dururdu. Ona yapılanı unutmazdı.

Babasıyla tartışmaktan kaçınırdı. Ondan korktuğu için değil, artık bu durumdan bıktığı için. Çünkü babasına bir türlü yaranamazdı. En ufak bir şeyde bile kusur bulur, bunu Berfu'nun yüzüne vururdu, kavga ederdi.

Berfu Akar'ın yüzü bir tek annesiyle birlikte gülerdi. Acılarını bir tek saçlarını okşayan annesi yanındayken unuturdu.

Varlıklı bir ailenin tek ve biricik kızıydı.
Para onun için önemli değildi. Çünkü onun istediği tek şey huzurdu, mutluluktu. Hayat ise ona bunu çok görmüştü. Mutlu değildi, huzurlu hiç değildi.

KIRMIZI DÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin