-na jóreggelt.(Zs)
-nektek is(P)
-sikerült felkelni?(G)
-nem, még alszunk.(B)
-oké, remek. Van palacsinta, gyertek enni.(G)
-jó. Előtte felöltözhetek?(P)
-persze, de siess!(G)
Barninak megakadt a szeme két fiún. Balázson és Áronon. Fogták egymás kezét, miközben mindenkit figyelmen kívül hagyva beszélgettek.
Csak ők voltak ketten, akiknek ilyen szoros kapcsolata volt mint Barninak és a Petinek.
A két fiatal nagyon jól tudta, hogy tetszenek a másiknak, de mégsem léptek. Talán a reggeli puszi lehetett az első lépés Petitől. Azon kívűl...elég sok minden. Mindig csak együtt vannak, és ha valami baj van akkor mindig csak egymáshoz fordulnak, legyen bármiről is szó.-elmegyek, megnézem petit.(B)
-miért?(A)
-már 15 perce öltözik.(B)
-oké, te tudod(A)
A fürdő elég messze volt a konyhától, úgyhogy amikor a folyosó végére ért nem hallott semmit. A fürdőszoba előtt állt, és egy kis gondolkozás után bekopogott.
-Peti?(B)
-igen(P)
Próbált a legnormálisabban válaszolni neki, dehát nem igazán sikerült. Lehetett hallani, hogy remeg a hangja, és hogy sírás szélén van.-minden rendben? Bemehetek?
Kérdezte egyből a nagyon, mert hallotta, hogy valami megint nagyon nincs rendben.-semmi sincs rendben...
És a nagyobb azonnal berontott az ajtón.
A kisebb a földön összeesve, dölöngélve ült.
A nagyobb lehajolt hozzá, és csak annyit kérdezett:-megint itt van?(B)
A kisebb megint csak a nagyobbat ölelgette bólintott, és addig szorótotta, ameddig vége nem lett ennek az egész "rémálomnak".
Petinek az orrából megint ömlött a vér, miközben sírt.-Peti. Ha sírsz akkor csak rosszabb lessz, nyugodj meg, nincs semmi baj. Csak egy látomás volt, oké?
A kisebb csak egyre jobban kapkodta a levegőt, és remegett. A nagyobb amikor abbahagyódott az orrvérzés csak ölelgette a kisebbet, aki tovább sírt. A fürdőszoba hideg csempéjén kuporodva nyugtatta a nagyobb a kisebbet, miközben valaki szólt nekik:
-Minden rendben?(Zs)
És benyitott. Látta, hogy a zöldszemű sír, és takarja az arcát, a nagyobb meg csak a göndört nézi.-mi történt?(Zs)
Majd a másik kettő mellé ült. Peti csak egyre jobban bújta a nagyobbat, és közben a másik három is megérkezett.-várjatok egy kicsit. Menjetek ki, kérlek. Csak fél perc az egész.(B)
-oké...de ha valami baj van akkor üvöltsetek.(K.B.)
-rendben.(B)
És mind a négy faszi kiment.
-Peti, mondjuk el nekik most, vagy nem akarod?(B)
-de, most kéne.(P)
-de egyébként ilyen nem nagyon volt még, hogy sírtál ez miatt. Legalábbis nekem.(B)
-legalábbis neked.(P)
A nagyobb csak sóhajtott egyet, majd megint beszélni kezdett.
-figyi, minden rendben lessz, majd én megbeszélem velük.
-oké, köszönöm szépen. De utána mi lessz a mai program?(P)
-vagy sütögetünk mindenkivel, vagy csak így hatan, vagy éppen tizenketten.(B)
-ahha...(P)
-de ha valami baj van, akkor majd visszajövök veled ide, oké?(B)
-imádlak, komolyan mondom.(P)
-engem ki nem?(B)
A kisebb csak elmosolyodott, majd behívták a faszikat.
-Minden rendben van?(G)
-nem...szóval...(B)
Nem tudta a vörös, hogy hogy kezdjen bele ebbe az egészbe. Elég nehéz volt neki. Beszélni erről, mert már ő is sírás szélén volt. Nagyon féltette a kisebbet.-Tudjátok, hogy mi az a harmadik szem?(P)
Barni némán hálát adott a kisebbnek, hogy kisegítette őt a kínos csendből.-igen(A)
-Igen(Zs)
-igen, én is tudom.(K.B.)
-én nem igazán vágom. Látomás meg ilyenek, nem?(G)
-igen, valami olyasmi.(P)
-de ez most miért fontos?(Zs)
A nagyobb vett egy mély levegőt, majd belekezdett.
-Petinek is ki van nyitva a harmadik szeme, ezért van a sok rosszullét, meg a sok szorongás.(B)
-és...ez fáj neki?(G)
-igen, fáj. Nagyon sok az orrvérzés, és a szédülés. Gyakran vannak látomásaim is, amik nem igazán kellemesek. Van olyan, hogy mozognak a tárgyak, és ájulás szélén vagyok, meg a hányinger. Ja és ezzel jár az evészavar is.
(P)
A kicsi elég gyorsan el hadarta. Hogy milyen is a harmadik szem számára. A többiek csak lefagyva, vagy éppen gondolkodva álltak a füdőszobában, miközben a kisebb elsírta magát. A faszik azonnal mellé ültek.-nincsen semmi baj. Rendben lessz minden.(Zs)
-igen, ránk számíthatsz, ha bármi is van.(G)
-köszönöm.(P)
-de ezt eddig miért nem mondtad?(A)
Kicsit apukásan, de rákérdezett.-mert féltem, hogy nem akartok velem majd barátkozni, vagy éppen nem lenne nektek sem egészséges, hogyha történne valami...
És a kisebb véglegesen megtört, és elsírta magát.
—————————————————————
Na hali! Most nem tudom, hogy ez hogy lessz, de megpróbálom minél hamarabb befejezni ezt a történetet, aztán a mi válik belőlünk, utána meg lehet, sőt, biztos, hogy a csak te és én 2 fejezete jön ki. Csak ennyit akartam.
Puszi!💛-Laura
YOU ARE READING
Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)
FantasyGaál Péter története...gyermekkora óta látomásokkal szenved, más néven a harmadik szem. Sokan nem hisznek benne, Ameddig meg nem tapasztalják. Péter egy Zenekar\banda tagja, és nagyon furcsa kapcsolatot teremt az egyik banda taggal... Főszereplők: G...