Selaamm! Biliyorum çok geç bölüm atıyorum ama sizde idare edin artık. Derslerim baya yoğun. Bu yüzden vakit bulamıyorum bölüm yazmaya.
Her ders aklıma yeni kurgu ve yeni bölümleri geliyor. Görseniz o kadar güzeller ki. Benden beklenmeyecek derecede güzel sahneler var. Ne entirikalar. Yani var da var. Hepde dersin ortasında geliyor aklıma. Sonra eve gelince hop. Aklımdan uçup gidiyor.
Amma bu kurgum için mükemmel fikirlerim var. Daha uçup gitmedi fikirlerim. Hatta kurguyu 2 kitaptan oluşmasını planlıyorum. İlk kitap 60 bölüm civarı. Diğer kitapta aynı şekilde. Aynı zamandada bütün bölümleri düzenliycem. Amma merak etmeyin gidişatda değişikler yapmıcam. Sadece daha güzel yazıcam ve karakterlerin duygularınızı daha güzel belirtmeye çalışıcam.
Bu arada bölüm sonunda sizi bir sürpriz bekliyor! Bazılarınızın sevineceği bazılarınınız ise üzüleceği bir şey!
Bu arada ben bu bölümü iki yere ayırdım. İkinci kısmı, birinci kısımdan 1 gün sonra yayınlıyacağım.
Bu arada gelecek bölüm hakkında ufak bir spoi. Gelecek bölümde ilk defa Denizin ağzından okuycaz🙈.
Şimdi yeni bölüme geçe biliriz!
★
42. BÖLÜM
" Senin için.."★
(Asya'nın modeli değiştirilmiştir)
İnsanların bende kıskandığı 2 şey vardır; Güzelliğim ve gücüm. Ve benim en büyük 2 silahım da bunlar.
-Asya Göktepe
★
" Güneş ben çıkıyorum!" Diye bağıran Asya'nın sesi ile başımı telefondan kaldırdım. " Nereye?" Dedim. " İşe" dedi Asya. Kaşlarımı çatarak " Bu gün sen evde değil misin?" Dedim.
" Patron çağırdı. Önemli bir şey diyecekmiş." Dedi Asya. "Tamam" dedim. Başımı yeniden telefona indirdim. Çok geçmeden kapı sesi geldi. Kapının kapanma sesi ile koşarak. Odama gittim. Evet şimdi hazırlana biliriz!
Üstüme mavi bir crop geçirdim. Altıma ise hafif bol kot pantolon. Şimdiden makyaj kısmına geçelim. Göz altlarıma kapatıcı sürüp yaydım. Hafif pemde ruj, onun üstüne de gloss. Rimel sürerekte makyajımı tamamladım. Çok özenmemiş gibi görünmeliyim. Sanki doğal ev halimmiş gibi. Tabii evde köylü şalvarı ile geziyorum ama bunu onun bilmesine gerek yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
152 GÜN || YARI TEXTİNG ||
ЮморDeli dolu bir kız sevgilisine yazmak yerine yanlışlıkla yanlış bir numaraya yazarsa ne olur?... Oysaki sadece sevgilisine yazmak istemişti. Nereden bile bilirdi ki, yalanlarla dolu hayatında ki, doğruları bulmaya çalışacağını... ★ BU BENİM İLK KİTAB...