𝙋𝙖𝙧𝙩 8

104 16 10
                                    

پێش خوێندنەوە ڤۆت لەبیر مەکە💕
____________________

POV:یوداهی
من هێشتا باوەڕ ناکەم... هیوام وابوو کە ئەوە کابوس بێت بەڵام وانییە

من هێشتا بە ئەوانم نەوتووە دەربارەی مینگیوو

سەبارەت بە هایون، وەک کوشتن ڕاگەیەندرا و لێکۆڵینەوە بۆ تاوانبارەکە دەستی پێکردبوو.

هەمووان لە بارێکی تەمومژاویدان بەهۆی تەواوی ڕووداوی مردنی هایون.

٤ ڕۆژە بەسەر ڕوویدا بەڵام هێشتا کەس نەیتوانی لێی دەربچێت.

تاکە کەس بووم کە دەمزانی بکوژەکە کێیە........

وە مینگیوو؟ لە هیچ شوێنێکدا نییە. ئەو نایەت بۆ قوتابخانە.

منیش پەیوەندیم پێوە نەکرد.....

چونکە بۆچی دەبێ من؟ هەستم دەکرد باشترە لەم جۆرە کەسانە دوور بکەومەتەوە.
لە ڕاستیدا لە باشترین باری دەروونیمدا نەبووم بۆیە بڕیارمدا بچمە دەرەوە بۆ سەیران و هەوایەکی پاک وەربگرم.

ڕەنگە هەموو بیرکردنەوەکانی ناو سەرم ڕوون بکاتەوە......

لە بیرکردنەوەکاندا ون بووم تا کەسایەتییەکی ئاشنام بینی.

ئەوە مینگیووە! بەڕاستی سەیری خوارەوەی دەکرد. بەڵام ئەو تەنیا نەبوو. کابرایەکی تر لە تەنیشتی بوو.

نازانم بۆچی بەڵام پێیەکانم بە شێوەیەکی ئۆتۆماتیکی بەرەو ئاراستەی مینگیو بردم.

وەک ئەوە وابوو کەسێک پاڵم پێبدات بەرەو ڕووی.

ئێستا لەبەردەمیدا وەستابووم.
Pov:کۆتایی هات

"یوداهی؟"
مینگیو بە سەرسوڕمانەوە پرسی.

"ئە-ئەم....بۆچی تا ئێستا نەهاتوویت بۆ قوتابخانە؟"
یوداهی پرسیارب لێکرد وەک چۆن خۆی نەدەزانی بۆچی لەوێیە

"تەنها لە مەزاجێکدا نەبووم کە.....مەبەستم ئەوەیە.....هەموو ئەمانە لە قوتابخانە دەچوومە قوتابخانە تەنها بۆ بینینی تۆ.... هەرگیز تێبینیت نەکردووە کە چاوم لێت بوو؟ هیچ سوودێکی نییە ئێستا بەهەر حاڵ ئەوە بکەیت."
مینگیوو بە دەنگێکی خەمناکەوە وەڵامی دایەوە.

"ئۆ-باشە......"
یوداهی وتی وەک ئەوەی نەیدەزانی چی بڵێت

-"دەتوانی بۆ یەک چرکە لەگەڵم بێیت؟"
ئەو کابرایەی تەنیشت مینگیوو بوو قسەی کرد.

"من جیۆن وونووم.... تاکە هاوڕێی مینگیوو"
لە کاتی ناساندنی خۆیدا وتی.

-"تۆش خوێنمژیت؟"
یوداهی پرسی

"باشە نەخێر. من مرۆڤم! هەر وەک تۆ!"
وونوو وتی وتی لەکاتێکدا زەردەخەنەی کرد

"وە تۆ لە هاوڕێیەتی خوێنمژێک ناترسیت؟ چی ئەگەر ڕۆژێک بە سادەیی بتخوات؟"
یوداهی وتی

"ئێستا ئەوە ئەو شوێنەیە کە تۆ هەڵە دەکەیت ئەو بەو شێوەیە نییە کە تۆ پێت وایە. لەوانەیە خوێنمژ بێت بەڵام هێشتا هەستی وەک من و تۆ هەیە. بۆ ئەو کەسانەی خۆشیان دەوێت و گرنگییان پێدەدات، هەرچییەکیان بۆ دەکرد و بیانپارێزێت تەنها چەند کەسێکی خوێناوی دەگمەن دەکوژێت. ئەوەش زۆر بە دەگمەن دەبێتە هۆی ئەوەی کە ناتوانێت بەبێ ئەو بژی. یان ئەگەرنا، ئەو تەنها وەک مرۆڤێک وایە."
وونوو وەڵامی دایەوە.

' بەڵێ ڕاستە بەڵام......هێشتا....ئەو بە واتایەکی ڕەسەن خوێنمژە'
یوداهی وتی

"لەو کاتەوەی دەستت کردووە بە دوورکەوتنەوە لێی، ئەو توشی خەمۆکی بووە کە ئێستا تەنانەت دەیەوێت خۆی بکوژێت بۆ هەمیشە هاتنە ناو ژیانتەوە. بەڕاستی تۆ دڵخۆشیت بۆ هێنا. تۆ هۆکار بوویت کە زەردەخەنەی کرد. بۆیە، یوداهی هیوادارم تۆ کەمێک تێگەیشتوو بێت و خۆشەویستییەکەی بۆ تۆ قبوڵ بکات هەرگیز زیانت پێناگەیەنێت دەبینیت، من مرۆڤم بۆیە تێدەگەم هەستەکانت چۆنە. بەڵام متمانەم پێ بکە......ئەو زۆر خۆشی دەوێیت." وونوو وتی کاتێک دەستی لە سەری یوداهی دا و ڕۆیشت.

' بەڕاستی نازانم چی بکەم'
یوداهی وتی

𝙔𝙤𝙪 𝘼𝙧𝙚 𝙈𝙞𝙣𝙚| 𝙈𝙞𝙣𝙜𝙮𝙪✔︎Where stories live. Discover now