𝗘𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗮𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗻𝗱𝗮 𝘁𝗮𝗷𝗮𝗺 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗱𝗶𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗶𝗻𝗴𝗴𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗽𝗮𝗰𝗮𝗸 𝗽𝗶𝘀𝗮𝘂 𝘁𝘂 .
"𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 ,𝗸𝗮𝘂 𝘁𝗮𝗸 𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗲𝘀𝗮𝗽𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗶𝗻𝗸𝗮𝗻 𝗮𝗸𝘂 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗮𝗺𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗻𝘆𝗮 .
𝗔𝘀𝘆𝗵 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝗮𝗺𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗶𝗮𝗺 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗻𝗮𝗸 𝘁𝗲𝗴𝘂𝗿 𝗺𝗲𝗻𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁 𝘀𝗮𝗵𝗮𝗷𝗮 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 .
"𝗔𝗸𝘂 𝗱𝗮𝗵 𝗽𝗲𝘀𝗮𝗻 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗵𝗮𝗹 ,𝗸𝗮𝘂 𝗶𝗸𝘂𝘁 𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗻𝗴𝗮𝘁 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝗸𝗮𝘂 𝘁𝘂 𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗵 𝗷𝗮𝗱𝗶 𝘀𝘂𝘀𝗮𝗵 𝘀𝗲𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝘀𝘆𝗵 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗹𝘂𝗵 𝗯𝗲𝗿𝗮𝘁 𝗺𝗲𝗻𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗿 𝗮𝗺𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗰𝗮𝗵𝗸𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 .
𝗙𝗹𝗮𝘀𝗵 𝗯𝗮𝗰𝗸____________
𝗦𝗲𝗯𝗲𝗹𝘂𝗺 𝗸𝗲𝗷𝗮𝗱𝗶𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗶 𝗰𝘂𝗹𝗶𝗸 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗺𝗮 ,𝗽𝗮𝗽𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗸𝗲𝗺𝗮𝗹𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗰𝘂𝗮𝗹𝗶 𝗮𝗲𝗱𝘆 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗮𝘀𝗶𝗵 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝘁 .
"𝗞𝗮𝘂 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗸𝗲𝗷𝗮 𝗴𝗶𝗹𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻!𝗱𝗶𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗮𝗽𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗸𝗮𝘂 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝘀𝘆𝗵 𝗺𝗲𝗻𝗶𝗻𝗴𝗴𝗶 𝘀𝘂𝗮𝗿𝗮 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 𝗱𝘂𝗱𝘂𝗸 𝗱𝗶 𝘀𝗼𝗳𝗮 .
"𝗔𝗸𝘂 𝗻𝗮𝗸 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝗱𝗶𝗮 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗮𝗽𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗮𝗸𝘂 𝗿𝗮𝘀𝗮 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗶𝗸𝗶𝗿𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗹𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗺𝘂𝘀𝗻𝗮𝗵 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 .
"𝗞𝗮𝘂 𝗯𝗼𝗱𝗼𝗵 𝗸𝗲 𝗯𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗻𝗴𝗮𝘁𝘁,𝗯𝘂𝗱𝗮𝗸 𝘁𝘂 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗻𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗸𝗮𝘂 𝗮𝗽𝗮𝘁𝗮𝗵 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝗱𝗶𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗻𝗴𝘀𝘂𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 𝗸𝗮𝗶𝘁𝗮𝗻 ,𝗮𝗸𝘂 𝗱𝗮𝗵 𝗮𝗴𝗮𝗸 𝗸𝗮𝘂 𝗯𝗮𝘄𝗮𝗸 𝗯𝘂𝗱𝗮𝗸 𝘁𝘂 𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗱𝗲𝗻𝗱𝗮𝗺 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗯𝘂𝗱𝗮𝗸 𝘁𝘂"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗶𝗺 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗷𝗲 𝗱𝗶𝗮 𝘁𝘂𝗺𝗯𝘂𝗸 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗻𝗶𝗶 ,𝗱𝗶𝗮 𝗱𝗮𝗵 𝗮𝗴𝗮𝗸 𝗲𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗮𝗱𝗲 𝗿𝗮𝗻𝗰𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗶𝗻.
"𝗞𝗮𝘂 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗯𝘂𝗱𝗮𝗸 𝘁𝘂 𝘁𝗿𝗮𝘂𝗺𝗮 𝗱𝘂𝗱𝘂𝗸 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝘁𝘂 ,𝗽𝗮𝘁𝘂𝘁 𝗸𝗮𝘂 𝗻𝗮𝗸 𝗵𝗮𝗻𝘁𝗮𝗿 𝗯𝘂𝗱𝗮𝗸 𝘁𝘂 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗶𝘁𝘂𝘂 𝗸𝗮𝘂 𝗴𝗶𝗹𝗮 𝗸𝗲 𝗮𝗽𝗮!"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗻𝗶 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗮𝗺𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗻𝘆𝗮.
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚 (C)
Não Ficção𝑩𝑼𝑵𝑮𝑨 𝒀𝑨𝑵𝑮 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑻𝑰𝑫𝑨𝑲 𝑺𝑬𝑳𝑨𝑴𝑨𝑵𝒀𝑨 𝑴𝑬𝑲𝑨𝑹 𝑵𝑨𝑲 𝑻𝑨𝑯𝑼 𝑲𝑬𝑵𝑨 𝑩𝑨𝑪𝑨 ♥️ ⚠️𝗡𝗢 𝗖𝗢𝗣𝗬 𝗖𝗜𝗧𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 !! ⚠️𝗕𝗔𝗛𝗔𝗦𝗔 𝗞𝗔𝗦𝗔𝗥 𝗗𝗔𝗡 𝗖𝗔𝗥𝗨𝗧 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 ⚠️16 𝗧𝗔𝗛𝗨𝗡 𝗞𝗘 𝗞𝗘 𝗔𝗧𝗔𝗦 𝗦�...