6.

143 5 0
                                    

Pohled Jakuba

Divný, že se Dominik ještě neukázal. Už je odpoledne a mohl by taky přijít do studia.
Zkusím mu zavolat, třeba ještě spí.
"Volaný účastník je momentálně nedostupný. Zkuste to znovu později."
Tyvole doufám že se mu jenom vybil mobil.
Jdu k němu domů, a na dveřích od jeho bytu vydím dopis.
Ahoj Jakube. Když tohle čteš, už sem asi v letadle. Letím do Uruguaye na týden. Řekni to gangu, ale fans nic neříkej. Vidíme se za týden"
Tyvole já se tak lek že si něco udělal. No nic, uvidím ho zase za týden.

Pohled Sofi (Ta borka co jim dovezla jídlo)

Nechápu že ten týpek ještě nenapsal. Vždyť to vypadalo že se mu celkem líbim ne?
No když nejde hora za Mohamedem musí Mohamed za horou. Nemůžu ho ale na ig najít. No snad si mě nebloknul dopíči.
Jdu napsat tomu Yzomandiasovi.
„Ahoj, nevíš co je s Dominikem?"
„Vysral se na tebe. Říkal jsem ti to"
„Nevěřím"
„Tak nevěř. Ale já nelžu"
Co to mele za hovna? Proč by se na mě vysral? No nic nebudu dolejzat. Když nechce, tak nechce.

Pohled Kováče

Sedím ve studiu a mám hlad. Jsem línej zmrd, ale stejně si dojdu dolů do večerky. Když vejdu zpět do studia, Jakub už tam je.
Tak kde máš Dominika? Zapomněls ho v obchodě?"
Jakub se usměje. Díky bohu.
Dominik jel do Uruguaye"
„Jakube kolik si toho měl?"
„Ne fakt!"
Ukázal mi nějaký papír.
Tyvole frajeeer nekecej"
„Snad se i vrátí"
„Tyvole chill Jakube, moc se staráš"
Nechápu jak dokáže zvládat se o každého starat. Já bych se z toho zesral.

Dominiku!Kde žijí příběhy. Začni objevovat