Son özel bölümümüz ile sizlerleyiz, keyifli okumalar.
Bölümü beğenmeyi ve yıldızlara dokunmayı unutmayınız.
Ve şunuda unutmayın, Gökyüzündeki en parlak yıldız Lavinia Demirhan. En büyük yıldızın hemen yanında olan ise Berzan Demirhan...
💫⏳️
"Anneee!" Diye bağırdı Gece. Başımı mutfaktan çıkardım, Asır'la yine kavga ediyordu. "Asır çikolatalı sütümü vermiyor!"
Salona girdiğimde ikisine baktım, kim derdi ki ikisi 6 yaşında. "Abi diyeceksin akıllım." Dedi Asır. Üstündeki ayıcıklı pijama takımına hayranlıkla baktım.
"Hadi lan oradan!" Dedi Gece. Kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Anne." Dedi Asır. Çikolatalı sütü içmeye başladığında Gece bağırdı.
"Anne!" Dedi Gece. "Sütümü içti." Yavaşça koltuğa ilerleyip oturdum.
"Çok eski zamanlarda iki küçük çocuk varmış." Dedim. Birden ikisi dizlerime başını yerleştirdi. "Biri kız biri erkek, ikisi birbirini çok seviyormuş. Ama aileleri onların bir arada olmasını istemiyormuş, sürekli onları ayırmak için ellerinden geleni yapmışlar. Kızın üstüne iftira atmışlar."
"Kızı hiç sevmediler değil mi Anne?" Diye sordu Asır. Başımı salladım. Asır yüzü bana benziyordu, Gece ise bakışları dahil herşeyini Berzan'dan almıştı.
"Sevmediler canım." Dedim. "Kız ve erkek ayrılmışlar, kız hayatında hep yanlış insanlara güvenip sevmiş. Tabii kimsenin sevgisini bilmediği için çok bencilmiş hep kalp kırıyormuş, çünkü o'na bunu öğretmişlerdi. Kalp kırmayı ve onarmamayı. Yıllar sonra kız ve erkek bir araya gelmiş, hayatlarındaki zorluklar o zaman bile peşlerini bırakmamış. Sürekli kavga, sürekli gürültü içindeydiler."
"Ben Gece'yi çok sevecğim! O kadar çok seveceğim ki yanlış insanlardan yanlış sevgi aramayacak." Dedi Asır. Gece'ye baktım, her zaman olduğu gibi masalın sonunu dinlemeden uyumuştu. "Anne o kız sensin değil mi? Anneciğim seni sevmediler ama ben seviyorum, hemde yıldızlar kadar."
"Peki ben seni ne kadar çok seviyorum biliyor musun?" Diye sordum. Asır dizlerimden kalkıp meraklı gözlerini gözlerime dikti. "Gökyüzü kadar!"
"Yani kocaman mı?" Diye sordu gülerek. Başımı salladım, Asır yanağıma öpücük kondurduğunda güldüm. "Bizi sabah unutma tamam mı?" Gülüşüm acıya döndü. "Unut ama hemencecik hatırla, Gece ağlıyor ve o ağlayınca acayip çirkin."
"Hadi yakışıklım koş dişlerini fırçala bende Gece'yi odama taşıyayım uyku vakti, sonra doğru odama gel." Dediğimde Asır hızla banyoya doğru yöneldi, Gece'yi dikkatlice kucağıma aldığımda merdivenlere doğru yöneldim.
Gece kollarını boynuma doladığında saçlarına öpücük kondurdum. "Anne, süt." Dediğinde başımı salladım. "Babam geç mi gelecek güzelim."
"Evet bebeğim, şirkette işleri uzamış."
"Peki Çınçın ve Alex kocam, onlarda mı?" Diye sordu. Güldüm. Uykuya çok düşkündü Gece.
"Evet, hadi uyu sen uykun kaçmasın."
"Anne uyku koyun mu kaçsın." Dediğinde kahkaha attım.
"Uyu anneciğim." Dedim. Gece güldü.
"Sevgilim sessiz ol lütfen." Dediğinde yavaşça Gece'yi yatağa yerleştirip üstünü örttüm. "Anne.." Elimi tuttu. "Beni unutma tamam mı?" Yanağına öpücük kondurdum. "Beni unutmanı istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Masalı +18
ChickLitKazanmak mı? Yoksa kaybetmek mi? Kaç kere hayata karşı savaşımda kazandım, girdiğim her savaşta çoğunlukla kazanırdım.. Peki neden bu savaşta kaybettim... Neden kalbim aşk savaşına yenik düştü? "Bebeğim" dedi başımı kaldırıp ela gözlerimi siyah...