[4.]

83 7 0
                                    

Hellouuuu💙🔥
Bocsi, hogy ilyen soká van csak rész, de időm kevés, plusz korlátozásokat kaptam a telefonomra.... Hétköznap napi 2 óra képernyő idő, hétvégén 5 óra... Valamint 21:00-tól reggeg 5:00-ig "pihenő idő" van, vagyis gyakorlatilag csak az időt tudom megnézni a telefonomon....
És én ugyebár éjjel (ebben az időszakban: 22:00-2:00) szeretem/szoktam írni a részeket... Szóval kicsit ritkán leszek aktív, de igyekszem, addigis pusza, legyetek jók!💙🔥

--------
Az előző részből:
-Kösz, itt a cím-írtam fel egy lapra.-Én lépek, sziasztok.

--------

Ahogy ezt kimondtam visszamentem a táskámért és elhagytam  a helyet. Felhúztam a csuklyát és elindultam haza, miközben zenét hallgattam. Csak remélni mertem, hogy senki se tartott házkutatást, vagy várnak ott rám karba tett kézzel. Minden esetre fel kell készülnöm...

A lakás előtt vettem egy mély levegőt és beléptem. Bent egy elég érdekes látvány fogadott. 5 zsarunak a hullája és... Dabi?!

-Hát te?-néztem rá.
-Miután elindultál eszembe jutott, hogy keresnek téged, és biztos van valaki nálad, szóval megkértem Kurogiri-t hogy hozzon ide és kiütöttem őket. Gondoltam, ha már itt vagyok megvárlak.

-Kösz, de megoldottam volna egyedül.-morogtam.
-A háznak tudtommal egy bejárata van. Mind az 5 rendőr azt figyelte. Ha ott belépsz, biztos halál, vagy börtön. De ha portálon jössz, hála Kurogirinek, észrevehetetlen vagy-nézett rám vigyorogva.

-Jólvan, jólvan. Megmentettél, szóval kösz.-forgattam (szemszín) íriszeimet.
-Na, kapkodd magad, pakolj, meg ilyenek, nehogy mégtöbb zsaru vagy "hős" idetaláljon.
-Oké...

Összepakoltam két sporttáskába minden fontos cuccom és készen is álltam. Mikor Dabi meglátott csak annyit kérdezett:
-Mehetünk?
-Aha-bólintottam. A fiú előkapta a telefonját, valamit pötyögött, majd megjelent egy portál.
-A táskáit hölgyem-nyújtotta kezeit Dabi. Én elnevettem magam, majd odaadtam neki a cuccaim.-Induljunk.

Dabi belépett a kapun, én pedig utána. Hirtelen a bárban találtuk magunkat.
-Köszi Kurogiri!-intettem neki.

A szobám felé vettük az irányt. Kinyitottam az ajtót, majd Dabi behozta a táskáim.

-Köszi a segítséget-néztem rá.
-Ugyan-legyintett-Üdv a gonoszok körében-vigyorgott.
Én csak elnevettem magam, majd bólintottam egyet.

-Mától hivatalosan is a Gonosztevők Szövetségének a tagja vagyok-mosolyogtam rá.

-Így van. Na de én mentem-nézett rám, majd kiment és becsukta a szobám ajtaját. Nekiálltam kipakolni.

Nagyjából 2 órával később minden a helyére került. Fáradtan dőltem el az ágyamon. Be is aludtam rögtön...

Ennek a hátránya az volt, hogy rohadt sokat aludtam, szóval sajnos felkeltem hajnali kettőkor...

Fáradtan kullogtam ki a bárhoz, ahol csináltam egy kávét, aztán megittam feketén, mert lusta voltam "ízesíteni".

-(Név)?
-Huh?-néztem a hang irányába álmosan-Toga? Hát te mit keresel itt?
-Most jöttem. Csokit loptam egy éjjel-napalli üzletből-mosolygott büszkén-Kérsz belőle?

-Uuuu-csillant fel a szemem-IGEEEN!
-Válassz nyugodtan-tartott elém egy zacskót, ami tele volt Twix-szel, Snickers-szel, Marssal, Milkával, Kinderrel és egy rakat másik csokival. Kivettem 3 (kedvenc csoki)-t és 5 (másik kedvenc csoki)-t egy üveg Nutellával.

-Kösziiii-vigyorogtam rá, majd a konyha felé indultunk. Fogtam egy evőkanalat és nekiálltam a Nutellának.

Démonlány /Dabi x Reader/Where stories live. Discover now