°•°2. rész°•°

282 24 140
                                    

- Nos! Most, hogy mindenki itt van, arra kérnélek benneteket, hogy a lányok, és a fiúk külön csoportba szerveződjenek. - Mosolygott Park Jin Young, művésznevén JYP.
Huh, de para a mosolya. Fintorodott el Jisung.

A fiúk jobbra, a lányok pedig balra álltak. JYP pedig középre.

- Na, akkor térforma. - csapta össze a tenyereit. - Jisung, San és Yeonjun, kérlek álljatok egy sorba. Ti lesztek az első sor. Yuqi, Bae és Hanni, kérlek álljatok mögéjük, de hagyjatok ki pár lépést. Ne álljatok egymás nyakán, elétek majd jön mégegy sor. - Utasította a gyerekeket a tanár.

Jisung szépen beállt a helyére, azt remélve, hogy talán Yuqi lesz a párja. Ne értsetek félre, Jisungnak nem jön be Yuqi, csak nem akart Minhóval lenni. Bárki, csak Minho ne.

- Soobin, állj be Yeonjun mögé. San Wooyoung mögé, Minho pedig Jisung mögé. - Baszki! Jisung rápillantott Minhóra, aki csak mosolygott rá. Azzal a mosollyal, ami Jisungot kikészíti. Ahj, úgy... Mindegy, hagyjuk.

Minho elkezdett lépkedni kisebb felé. Jisungot az idősebb minden egyes mozdulata csak jobban feldühítette.

- Szia Jisungie. - Suttogta Minho.

- Hagyj... - Sziszegte Jisung a fogai közül.

- Nem. Van pár megmagyarázni való dolgod. - Hajolt hozzá közelebb. Jisung érezte, hogy szíve felgyorsul. A hasában azok a bizonyos pillangók elkezdték éledezni. De persze csak azért, közel volt. Nincs semmi más oka.

- Oké! - Jyp közben helyreállította a többieket is. Elkezdte magyarázni, hogy az első és a harmadik sornak mi a feladata, majd áttért a második és negyedikre is. Kezdtetét vette a táncóra.

...........

Az agyam nem bírja felfogni, hogy lehet valaki ennyire... Erre nincs szó! Szitkozódott a gondolataiban Jisung, miközben cipőjét vette át.

Jisungot Minho egész óra alatt zaklatta. Kijavította ha valamit nem csinált jól, többször is becézgette ami rettentően irritálta Jisungot, és még rá is csapott Jisung fenekére. Magyarul idegesítette.

- Na hát akkor viszontlátásra Sungie hercegnő, holnap találkozunk. - Hajolt meg udvariasan Jisung előtt Minho.

- Fogd be. - Ütött rá a fiatalabb Minho fejére, majd felállt a helyéről.

- Naaa, ez nem volt túl szép!

- Te se vagy az, úgyhogy illett hozzád. - Vigyorgott Han ironikusan.

Minho arcáról lefagyott a mosoly, és odasétált Jisung elé, majd egyik kezével megfogta a derekát, míg a fiatalabb szemét bámulta. Jisung lábai elkezdték remegni, olyanok voltak mint a kocsonya

- M-mit-

- Óra elején nem ezt mondtad. - Hajolt hozzá közelebb, és már megint!! Sunyi mosolyra húzta ajkait.

- Hagyj már! A-azt csak azért mondtam, hogy felfogd mekkora kárt teszek benned, ha mégegyszer idegesíteni mersz! Egyáltalán nem vagy vonzó! Sőt! - Minho hirtelen abba hagyta a vigyorgást.

- Hagyjuk. Holnap találkozunk. - felelte fapofával, és elindult a kijárat felé. Jisungban megnőtt az önbizalom.

- Na mivan? Megbántottam az egód? - Nyújtotta ki a nyelvét. Nem kapott választ. Minho csak fájdalmsan ránézett Jisungra, szemei csillogtak. Most... Sírni fog? Így megbántottam?
Minho motyogott még valamit a kisebbnek, majd kilépett az ajtón.

Jisung nagyon rosszul érezte magát. Este ágyában feküdve filózott azon, vajon mit tett rosszul. Nem tudta, hogy Minho ennyitől is így még tud bántódni. Mármint én is szomorú lennék ha valaki a pofámba mondaná, hogy csúnya vagyok, de... Basszus. Idegesen hajába túrt. De a bunkó megjegyzéseket megszokhatta tőlem. Egyáltalán miért is gondolkodok ezen, Minho nem érdekel! Az ő baja!
Próbálta meg elnyomni a bűntudatot, de nem tudta. Mert nem is bűntudata volt. Inkább csak bánta azt amit mondott. Sajnálta Minhót. Hagyjuk már, semmi baja. Holnapra elfelejti. Magának se vallaná be, de igenis zavarta a tény, hogy megbántotta Minhót.

I hate you! [✓]Where stories live. Discover now