25.bölüm
" SAKLANAN GERÇEK"
🎀Berke'nin uzun süre konuşmasının sonucunda yeni sevgilisiyle 7 aydır sevgili olduğunu ve sevgilisinin adının Sare olduğunu öğrenmiştik.
Berke ile dalga geçecek bir konu bulduğumuzda o da bizimle dalga geçip konuyu örtbas ediyordu. Onun sevgilisi olmasına değil, sevgilisini bizimle tanıştırmaması ve bizim bundan haberimizin olmamasıydı. Nihayetinde ise Berke her zamanki gibi bizden gizli saklı yaptığı bir şeyi uzun süre saklamayı beceremedi.
Her zaman sakladıkları açığa çıkıyordu...
Akşam üstüne doğru evdekiler futbol oynamak için sahaya gitmiş ben ve Kıvanç evde tek kalmıştık.
"Bir şey içer misin? Ya da yer misin?" Diye sordum mutfağa girerken. "Senin tatlılığını yerim," dedi tatlıtuğ "biraz ciddi ol," dedim. "Acıktın mı?"
Kafasını iki yana salladı.
Aç değildi, ama kahve içmeyecek değildi. Kahve makinasını çalıştırarak dolaptan iki kahve bardağı çıkardım. Jacobs'u bardağa ölçülü bir şekilde koydum. Ardından iki bardağa da iki kaşık şeker koyarak makinede yaptığım kahveyi bardağa dökerek güzel kahvenin kokusunu içime çektim. Mis gibi kokan kahve kokusu ciğerlerimde dolaşırken bardakları elime aldım ve salona geçtim.
Kıvanç, "kahve yapmazsın zannetmiştim." Derken "ne yani?" Dedim. "İlerideki kocama kahve de yapmaz mıyım?" Dedim gülerek. Kaşları havalanırken sol dudağı hafiften yukarı kıvrıldı, yüzünde tebessüm oluştu. Ona uzattığım kahveyi eline aldı ve aynı benim yaptığım gibi kokusunu içine çekti. Ardından gözleri açılırken "kahve kokusunu özledim," dedi.
Normalde bir hastanın hastaneden yeni çıktıktan sonra hemen kahve içmesi doğru bir şey değildi fakat ikimizde kahve bağımlısıydık. Diğer insanlar sigara,alkol bağımlısıyken biz kahve bağımlısıydık. Farkımız buydu. Kendi kahvemi sol elime aldım, koltukta oturan Kıvanç'ın yanına oturdum. "Nişana gerek duymayacağımı biliyorsun," dedim. "Kısa bir nikah en iyisi." Dedim. Bana döndü ve beni onaylar biçimde kafasını salladı. Gözlerinin içine doğru bakarken o da benim harelerime bakıyordu.
"Nikah için tarih belirledin mi?" Diye sordum. "Birkaç tarih var boşlukta ama bilmiyorum," dedi. " en iyisi, 17 Eylül." Dedi. Şu an 14 Eylüldeydik. Başlangıçtan uzun süre geçmişti. "Öyleyse o tarihe al," dedim. Elleri benim ellerimi arasına aldı yavaşça. "4 gün." Dedi. Anlamaz bir biçimde ona baktığımda "tamamen birlikte olmamıza 4 gün var." Dedi...DÖRT GÜN SONRA
Hazırlıklar için kendi odamdaydım ve üzerimde beyaz bir gelinlik vardı.
Boynumda inci tanesinden oluşan zarif ve küçük kolye vardı. Gerçi uzun zamandır benimleydi. Gelinliğim çiçek desenli ve belinde tülden bir kuşak vardı, beyazdı.
Yine tüllü çiçek desenli bir eldiven ellerimden dirseğime kadar uzanıyordu. Elbisenin askısı olmadığı için düz omuzlarım zarif bir şekilde ortadaydı. Göğsümün üstünde dolanan hafif tül göğüs çizgilerimi ortadan kaldırırken biraz alta doğru çiçek desenleri kendini belli ediyordu. Belimden aşağısında artık çiçek desenleri yoktu. Kuşağın birkaç santim aşağıdında olan tüllü çember şeklinde uzanan kısım gelinliğin devamıydı.
Saçlarımı açık bırakmıştım fakat gelinliğin zarif bir tülden yapılmış sade tacı başıma sabitlemiştik, saçlarımı maşa yardımıyla Beste lüle lüle yapmıştı.
Aynaya karşı döndüm ve gülümsedim. Makyajımı Aren ve Beste yapmıştı. Bir kuaförde yaptırmama izin vermeyip 4 gün boyunca makyajımı onlar yapmak için istediğim her şeyi yapmışlardı.
Fondöten ile kapatılan yüzümü ardından pembe allıklar ile ölü gibi görülmekten kurtarmışlardı. Kırmızı tonlarında olan göz makyajımı sade olmaması için uzun bir eyeliner çekilmişti. Burun kontürüm bizzat Aren tarafından normalden biraz büyük burnumu küçültmek için yapılmıştı. Dudaklarımı ise kırmızı bir kalem ile çerçevelenmiş ardından kırmızı mat ruj ile süslenmişti.
Kendimi hazır hissederken içeri Nida girdi. Hızlıca bakışlarını bana doğru döndürürken "Ooooo!" Diyerek beni etrafında döndürdü. "Gelin hanım nasıl olmuşsunuz böyle?" Dedi.
"Nasıl olmuşum böyle?" Dedim gülerek. Hepimiz kahkaha atarken Aren "çok güzel olmuşsun böyle" dedi. Kafamı salladım "sen daha güzelsin," dedim.
Kendime tekrardan aynadan baktım.
Her halim ile güzeldim...
BÖLÜM SONU
Bu bölümün başında Berke'nin sevgilisinin adını öğrendikkkkkk "Sare" bu benim sevdiğim isimlerden biri ve bu yüzden koymak istedim.
Ve evet onca bölüm ardından Kıvanç ile Lâlin evleniyor, bunun için çok heyecanlıyım. Bir sonraki bölümde evlendiklerini ve ilk geceyi okuyacağız(çok imanlı bir biçimde) belki size ikinci birleşmelerinde süpriz olarak yazımı Kıvanç'ın ağızından yapabilirimmmmm
Sizce??????
Sizi saha bu 5 bölümde birçok aksiyon bekliyor, bu arada alternatif final yapmayı düşünüyorum ama fazla sevinmeyin çünkü o final de çok güzel olmayacak:)
Yani arkadaşlar heo yine iş başında;)
Hızlıca 25.bölüme geldik, bize ayrılan süre doluyor...
Dediğim gibi bu kitabın finalini yazınca diğer kitaplara bölüm gelmesi daha hızlacanak bu yüzden ilk bu kitabı final yapmak istedim. Ve ayrıca finale en yakın tek kitabım bu kitaptı... ilk final yapmak isteme sebeplerimden biriside buydu. Diğer bölümleri tatilde yazmaya çalışıyorum, bu sefer tatilimi bu kitabın finali için harcıyorum..
Bir sonraki bölümde, yani 26. Bölümde görüşmek üzere...
-heo.🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPARE KORUYUCULARI
Action"Sanki karanlığın içine gömülmüş gibiyim. Elim ayağım sürekli birbirine karışıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum, düşünüyorum ama doğru yolu bulamıyorum. Her gece düşünüyorum, gerçekten. Bu işin sonu nasıl bitecek? Birisi zarar görecek mi diye. Biliyorm...