Lisa orta durumlu bir kızdı jen ise çok zengin durumu çok iyiydi.
Bir pazartesi sabahı lisa yeni gideceği ünüversiteye gider ve jenle karşılaşır jen de daha yeni gelmişti ... Ünüversitesindelerdi
Jenle lisa birbirlerine plotonik olarak aşık olmuşlardı lisa utangaç samimi birisiydi jen özgüvenli ve samimiydi jene büsürü kişi asıktı ama jenin gözü lisadaydı jen birgün lisaya açılmaya karar verdi jen artık dayanamıyordu ve artık açılcaktı ve o gün geldi artık jen lisaya açıldı ve lisa da kabul ettdi artık saklamalarında sıkıntı yoktu ve herkeze açıkladılar ve herkes tebrik ettdi. Bazı çekemeyenler dışında lisa jene sordu "jen 18 yaşımızı geçdiğimizde istediğimiz hayallerimizi yapalımı?" jen hemen cevap verdi"tabikide yapalım balım" 18 yaşına girdiklerinde herşeyi bütün herşeyi yapacaklardı.Aradan 3 yıl geçdi 18 yaşına geldiler.
-lisa:
"jen 360°ye binelimi"
-Jen(jennie):
"tamam askm"
Ve 360 giddiler ve hayatının hatasını yaptılar jenin kemeri doğru takılmadığında 360 dan düşmüşdü bunu gören görevli hemen ambulansı aradı ve jeni hastaneye kaldırdılar jen amiliyat geçirdi lisa yanına gitti ve jenin son sözü "lisa sakan beni unut-" ma diyemeden gözlerini yumar ve lisa ağlaya ağlaya dışarı çıkar.....