Deel 6: Good morning everyone!

8 4 0
                                    

Pov Mitch

'De kamer waarin Ria...' 'NOEL! Herinner je je niks meer van wat opa zei?!' Milo kijkt mijn broer met grote ogen aan. 'Oh ja...' 'Ja te laat! Nu gaan jullie het vertellen ook!' roept Ben, 'niks daarvan, jullie gaan naar jullie bed! En wel nu!' Zegt mijn neef Milo geïrriteerd. 'Na-ah, dat bepaal jij niet' zegt Ben sassy tegen zijn broer. 'Oh ja? Ben benieuwd wat pap ervan vindt dat jullie zo laat nog door dit huis spoken, zal ik hem even bellen?' Milo begint nu volgens mij echt kwaad te worden. 'Je doet maar, ik denk dat hij ook wel heel nieuwsgierig is naar het feestje wat jij vorige week stiekem gaf toen ze niet thuis waren' zegt Ben dan. Eerlijk, die come back was magnifiek. 'Waag het!' Roept Milo woest. 'En anders?' Ik hoor Milo diep zuchten, 'anders, jongeman, zorg ik er persoonlijk voor dat deze hele vakantie, geen pretje voor jou wordt' die opmerking leid tot een verslagen gezicht bij Ben, volgens mij geeft hij het op. Ook hem hoor ik dan diep zuchten, dan draait hij zich om en begint hij de trap af te lopen, 'kom Mitch, we gaan...'

Pov Ben

Het is al diep in de nacht en Mitch en ik liggen in bed. We zijn alleen nog steeds wakker, we kunnen niet slapen want we zijn nog steeds doodsbang voor die deur die zo creepy is. 'Wat denk jij dat overgrootmoeder Ria met die geheime kamer te maken heeft?' vraagt mijn neefje dan. 'Mmh, eerlijk, ik heb echt geen flauw idee, maar ik weet wel dat onze familie iets voor ons verborgen houdt...' antwoord ik. 

Pov Robin 

Het is half 10 's ochtends en we zitten te ontbijten, niet met iedereen, maar wel met veel. Op de een of andere manier dacht mijn broertje Ben er vandaag aan om eindelijk eens een keer uit te gaan slapen. Ja, normaal is dat kind echt al om zes uur wakker en dan begint hij al met herrie schoppen, echt, hinderlijk! 

Pov Cole 

Ik sta samen in de keuken met mijn man af te wassen, wat al een hele tijd geleden is, aangezien we thuis gewoon een vaatwasser hebben. 'Wil jij Mitch even uit zijn bed halen? Die kleine slaapt nou al zolang, we gaan zo naar de piste en dan moet hij klaar staan om mee te gaan' vraagt Thomas als we klaar zijn. Ik knik, geef hem een zoen en loop dan naar de kamer van mijn neefje Mitch en mijn zoontje Ben. Mitch is al wakker dus zijn bed tref ik leeg aan. Daar ligt mijn lieve zoontje, nog diep in slaap. Uitslapen is normaal niks voor hem, maar daar is nu dus verandering in gekomen. 'Hey Bennie, word je wakker schat? Jullie ski-les begint zo' zeg ik terwijl ik hem zachtjes wakker schud. 

Pov Thomas

'Zit iedereen?' 'Ja!' word er achterin de auto in koor geroepen. 'Mooi zo, piste, here we come!' roep ik en ik start de auto. 

Hiii, eindelijk weer de mogelijk gekregen om wat te schrijven, hopelijk vinden jullie het wat! <333

Love, Morris

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 12, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

trip of my life❄️🤍⛄Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu