Ale:
În urma cu 9 ani...
-Mmm...mormai cand alarmele de la telefoane se activează și bag mana sub perna dupa al meu.
Deschid un ochi doar pe jumătate ca sa vad ecranul si dupa ce opresc soneria,bag cornul inapoi in perna.
Il simt pe inger cum se misca langa mine ca sa-si oprească la randul sau alarma,apoi se ridica din pat,iar cateva clipe mai tarziu aprinde becul din camera.
-Sus curul micuto,imi cere pe un ton ragusit si somnoros.
-Mmmm...mormai din nou si-mi pun perna in cap.
Chicoteste,dupa iese din camera si incepe sa vorbesc in vreme ce se îndreaptă spre baie.
-Sus inimioara! Altfel o sa întârziem!
-Da nu mai bine mergem cu masina?ridic vocea ca sa ma auda după ce-mi dau perna la o parte de pe cap.
-Vrei sa mergem cu masina?intreaba din baie.
-Da!raspund si ma intind in pat,apoi ma intorc pe partea stanga si imi bag patura intre picioare,dupa privesc spre usa pana cand ingerul revine în dormitor.
-Atat de lene iti este?intreaba si scot un „aha" printre buze.
Casc in timp ce el deschide ușile de la dulap si incepe sa-si scoata haine din el.
N-am nici un chef sa ies din casa. Unu la mana pentru ca e iarna. Si doi,fiindca e foarte dimineața.
Suntem in prima săptămână a lunii Ianuarie,iar astăzi e prima zi în care trebuie sa mergem la munca și am nimerit fix schimbul 1 ce nu-mi este deloc drag.
-Atunci mergem cu masina,dar nu știu cât te ajuta faptul ca plecam cu 20 de minute mai tarziu,spune in vreme ce scapa de pantalonii de pe el si ii pune pe marginea patului.
-Nici eu nu știu,dar nu sunt in stare sa ma ridic acum din pat,mormai si inchid ochii,apoi trag patura pe mine si ma fac mica sub ea. Spune-mi dacă e zapada afara,te rog,ii cer si chicoteste.
-Crezi ca s-a topit de aseară și pana acum?
-Sper...raspund căscând.
Ii aud pasii cum trec pe langa pat,dupa cum trage putin draperia si deschid un ochi cand se asaza pe marginea saltelei.
-Nu-mi spune ca a mai nins in loc sa dispara!ii cer cand vad ca nu are intenția de a-mi răspunde.
-Ba da.
-Perfect!pufnesc ironica si imi trag patura peste cap.
-Ce micuta esti...surade,apoi il simt cum se ridica de pe saltea,dupa aud cum trage hainele pe el si oftez din tot sufletul.
-N-am nici un chef,soareee...ma vait si ma mai invart de cateva ori prin pat pana cand găsesc puterea de a ma ridica din el.
-Asa-i in prima zi,spune si ma saruta pe frunte cand dau sa trec pe langa el.
-La tine nu se vede ca-i prima zi,bomban cu ciuda si il umfla rasul.
-Stii răspunsul,nu?intreaba amuzat.
-Mda...pentru ca eu spre deosebire de tine sunt micuta.
-Ce deșteaptă ești!exclama si ma mai pupa o data pe frunte.
Oftez,dupa ies din dormitor si imi indrept pasii spre baie.
-Auzi?strig dupa ce ma spal pe dinti,dar nu aștept sa-mi răspundă. Daca tot mergem cu masina,nu ne bagam pana la Mall dupa ce iesim de la munca?continui,iar acum îmi ciulesc urechile ca sa-i aud raspunsul.
-Mergem,zice si cateva clipe mai tarziu intra peste mine în baie.
-Vreau sa mergem ca sa ma vopsesc,il informez,fiindca ideea nebuna mi-a venit acum pe loc si ma priveste chiorâș.
-Ce mai ai de gând sa-ti faci la par?intreaba si rostește rar fiecare cuvânt in parte.
De parca m-ar avertiza sa nu-i dau vreo veste bomba si chicotesc.
-Bob lung si blond,raspund voioasa,iar lui ii cade fata.
-Poftim?intreaba ca trasnit.
-Vreau sa ma fac blonda soare si sa mai tund putin din vârfuri. Ma gândeam sa-mi fac un bob lung. Se aranjează rapid si arata super.
-Nebuna...mormaie in barba si pune mana pe sticla lui de parfum ce se afla pe etajera de la oglinda.
Se da cu el,dupa cu deodorant sub brat si ofteaza in timp ce se uita cu parere de rau la parul meu.
-Ce-ti veni de vrei sa te tunzi iar si sa-ti schimbi culoarea?intreaba pe un ton resemnat.
Ridic usor din umeri,dupa ii inlantui gatul si-mi lipesc buzele de ale lui.
-Hmmm...ce-mi place cum mirosi,gem cuvintele dupa ce inspir adanc,iar parfumul lui de ambra ajunge sa-mi gâdile nările.
-Nu schimba subiectul,mormaie si își strange bratele in jurul taliei mele.
Ma lipeste mai mult de pieptul lui dezgolit si incep sa-l sarut in loc sa-i raspund.
O fac cu lentoare si imi strecor limba lasciv printre buzele lui. Geme adanc cand mi-o împletesc cu a sa,iar degetele i se afunda cu putere in soldurile mele.
-Te iubesc,sopteste cu o voce a naibii de sexy,iar cativa fiori incep sa-mi strabata trupul,in timp ce dorinta se aprinde in mine si-mi face vaginul sa se contracte.
-Soare...gem cand isi baga o mana in pantalonii mei de pijama si imi prinde o fesa in palma. Hmmm...continui imediat ce el lasa degetele sa-i alunece mai jos si incepe sa-mi maseze vulva fără nici o problema pentru ca nu am chiloți pe mine.
-Ce păcat ca n-am timp sa intru in tine,sopteste,iar mie respiratia mi se taie cand ma patrunde cu doua degete,apoi pulsul mi-o ia razna cand incepe sa le miste mai rapid,dar cateva secunde mai tarziu incep sa marai frustrata cand le scoate brusc din interiorul meu.
Un zambet lasciv ii curbeaza buzele,dupa geme gutural cand isi baga degetele in gura si imi simte gustul.
-Ah!tip de ciuda si bat o data din picior fiindca toate poftele si dorințele imi ard trupul intr-un mod de-a dreptul infernal,iar noi nu avem timp ca sa ne facem de cap.
-Hai sa mergem,altfel întârziem,imi spune dupa ce isi scoate degetele din gura si inchid ochii cand il vad in ce mod pervers isi linge buzele.
-Suntem masochiști!declar si cateva hohote de ras se desprind de pe buzele lui.
-Nu micuto...suntem pofticioși,dar in momentul de fata nu ne permite timpul ca sa ne infruptam unul din celalalt,raspunde pe un ton soptit si ii simt respiratia fierbinte cum imi arde buzele.
Deschid ochii,iar pentru cateva secunde ma pierd în verdele albastrui din privirea sa ce sapa adanc in verdele meu auriu.
-Sa știi ca răspunsul tău e doar un mod mai dragut de a spune ca ne torturam singuri,ii atrag atenția pe un ton supărat.
-Asa-i,confirma,dar nici n-am nevoie de mărturisirea lui,fiindca il vad cum tânjește dupa mine.
I se citește dorinta copleșitoare in privire,la fel si nevoia de mine ce știu ca îl consuma.
"In clipa asta ne chinuim amandoi,iar așteptarea asta dacă nu o sa ne omoare,cu siguranta o sa ne înnebunească de cap."
-Ah!zic cand imi pica fisa si ridica usor dintr-o spranceana. Ai facut-o intentionat!incep sa-i scot ochii cand imi dau seama de ce m-a înfierbântat in halul asta. Crezi ca asa nu o sa mai ajungem pe la Mall dupa ce terminam programul ca sa ma tund,asa-i?intreb,iar o scanteie nebuna ii aprinde ochii divini. Te rup!!!!urlu la el si bufneste in ras,apoi ma saltă in brate si iese cu mine din baie. Nu pot sa cred ca joci atat de murdar!!!exclam scandalizata.
-In dragoste si-n război totul e permis,micuto,raspunde rânjind in coltul gurii.
-Fir-ai tu sa fii!marai si-mi infing dintii in buzele lui.
Incep sa-i devorez gura,in timp ce dorinta arde salbatic inauntrul meu,iar umezeala o simt cum imi devine mai abundenta și imi uda pantalonii de pe mine.
-Abia aștept sa intru in tine,spune cu glas incarcat printre saruturi patimase. Sa ma pierd în tine iar si iar,continua si atunci cand ajungem in dormitor,ma lipeste cu spatele de oglinda dulapului si isi zdrobeste buzele mai tare de ale mele,preluând controlul asupra satutului.
Incepe sa o facă cu patima si gem prelung in timp ce-mi bag unghiile in umerii lui.
-De asta...cu cât ajungem mai repede acasă,cu atât mai bine,nu?intreaba si mijesc ochii la el. Ce?spune senin. Nu vrei sa-mi simti limba peste tot pe tine? Sau degetele peste fiecare centimetru de piele de-al tau? Ori scula mea cum iti invadează adancurile? Nu vrei sa auzi cum gemetele tale se împletesc cu ale mele? Cum mainile mele iti framanta formele?
Deja ajung sa fierb mai ceva ca smoala din cazanele Iadului cand vorbele lui ajung la urechile mele si imi fac mintea s-o ia razna in mai puțin de cateva secunde. Prin fata ochilor incep sa-mi ruleze imagini cu noi doi cuprinși de focurile pasiunii si incep sa vibrez.
-Ce rau ești...gem frustrata si imi zambeste ca un inger.
Pufnesc.
-Tot mergem la Mall,i-o trantesc cu ciuda. Daca tot ne chinuim,sa o facem cum trebuie,nu?intreb,iar ochii lui sclipesc intr-un mod drăcesc.
-Te joci cu focul,inimioara,ma avertizează si ma lasa jos din brate.
Buzele mi se curbeaza intr-un ranjet de drăcușor si ii fac cu ochiul,apoi deschid ușile de la dulap si imi scot haine din el.
-O sa fie o zi a naibii de lunga...chicotesc fara veselie. Dar ma consolez cu gândul ca si tu ai sa te perpelesti din cauza dorinței,continui si il aud cum inspira adanc.
-Esti diabolica cand vrei,ti-am mai spus asta?intreaba si ridic usor din umeri.
-Daca pe mine o sa ma doara dorinta de tine,vreau sa simți si tu același lucru.
-Simt si fara sa faci nimic,având în vedere ca sunt nebun după tine,raspunde in vreme ce isi trage o camasa pe el.
-Perfect!exclam cu o încântare prefăcut in glas. Atunci o sa trecem amandoi prin Iad in orele ce urmează,fiindca dorinta o sa ne consume incet,dar sigur.
-Dar si cand ajungem acasă...spune pe un ton incarcat atat de amenintari cat si de promisiuni.
-Am sa ma scald in extaz,continui in locul lui si ma intorc cu totul spre el,apoi incep sa ma îmbrac la randul meu si mai chicotesc din cand in cand,pentru ca ochii lui sclipesc intr-un mare fel din cauza excitatiei.
„Pai dacă el a vrut sa joace murdar,pot si eu sa o fac același lucru.”
-Nici nu știi ce te așteaptă cand ne întoarcem acasă,inimioara,mi-o arunca cu un ranjet perfid pe buze cand imi aude chicotelile.
„Ah! Ba stiu! O sa scoata perversul din el si o sa ma faca cu căpătana pana cand n-am sa mai știu nici macar cum o sa ma cheme. Dar sa o zic pe aia dreapta,abia aștept sa se întâmple lucrul asta. Abia aștept sa ma sleiasca de puteri.”
*****
-Ce naiba ai?o intreb pe Zara la un moment dat,fiindca mi se pare suspect de tăcută.
Am început programul de mai bine de o ora,iar ea abia a deschis de cateva ori gura pana acum. Ceea ce ma face sa intru la banuieli,pentru ca niciodată de cand suntem prietene nu am vazut-o asa.
-Am avut niște sărbători de tot rahatul,ofteaza in timp ce isi verifica lotul de fire.
-Pai?intreb si ma intorc cu totul spre ea.
Pieptul i se umfla cand trage adanc aer in piept,apoi clatina din cap în vreme ce-l eliberează zgomotos printre buze.
-Nu i-a convenit lu tata ca de Crăciun am fost la socrii la Arad si nu m-am dus acasă,raspunde cu jumatate de gura.
„Pfff...se pare ca parintii nu sunt o bataie de cap doar pentru mine,ci și pentru alți.”
-Eu am fost la ai mei și am plecat a doua zi,replic pe un ton sec cand imi aduc aminte ce a putut mama sa scoata pe gura cat timp am fost la Iași.
-Hm?intreaba mirata. Ai fost la ai tai?
„Cred si eu ca e uimita. Zara imi cunoaște situația. Ea si Andras sunt singurii din fabrica in afara de Stefan ce știu ce parinti nebuni am.”
-Cum de te-ai dus?vrea sa stie si oftez mahnita.
-Am vrut sa verific cat de mult ma mai afectează prezenta si comportamentul lor. În special al ei,punctez si revin cu privirea asupra mașinii,apoi incep sa bag fire la rasucit.
-Si?
Oftez.
-Si sunt mai rau decat cum erau atunci cand i-am lăsat,raspund,iar ea vine langa mine si ma îmbrățișează. Dar eu putin mai bine fata de cum eram atunci cand ei erau prin preajma.
-Vai si amar Ale...spune soptit. Chiar daca eu nu am problemele tale,sa știi ca și ai mei mi-au făcut rani.
-Imi dau seama,raspund,fiindca ii cunosc povestea.
Mai are 4 surori ce sunt mari decât ea,iar parintii ei nu au avut o situație foarte bună. Nici acum nu au,iar neajunsurile au creat în copilăria ei tot felul de situații ce au marcat-o si pe care abia reuseste sa le dea drumul ca sa nu o mai afecteze. Fiindca necazurile l-au făcut pe tatăl ei sa bea si asa se mai ajunge si la batai cand nu avea ce sa pună pe masa,de parca mama ei nu tragea greul alături de el. Dar ma rog...oamenii din generația veche,majoritatea au probleme cu căpătana si un comportament ce lasa mult de dorit.
-Dar știi ca totul are o soluție,nu?intreaba si incuviintez din cap. Iar eu m-am propus ca de anul asta sa ma pun serios pe treaba ca sa-mi rezolv problemele interioare ce mi le-au facut ai mei,continua,iar o spranceana mi se arcuieste usor.
-Ce ai de gând sa faci?intreb,pentru ca sunt curioasa de ce idei i-a trecut prin cap. Mi-ar prinde bine si mie sa știu,poate ma ajuta sa le rezolv pe ale mele.
-Pai...zice in timp ce se desprinde de mine. Săptămâna viitoare am programare la o tipa ce e psiholog.
-Serios?intreb si imi țintesc privirea pe chipul ei.
-Da. Sedinta e 100lei,dar mi-a fost recomandata de sora-mea ce a ieșit cu ajutorul ei din depresie dupa ce a nascut-o pe Anastasia.
-Hmmm...zic pe un ton ganditor.
„Psiholog...ar trebui sa încerc și eu. Măcar câteva ședințe sa vad dacă ma ajuta cu ceva.”
-Vreau și eu sa merg,continui,iar Zara aproba cu o mișcare a capului.
-Daca vrei vorbesc cu ea atunci cand merg si poate iti face o programare mai repede dacă ii spun ca ești prietena mea.
-Super!raspund incantata.
Ridica mana drepta si chicotesc in timp ce batem palma,apoi o îmbrățișez și o incurajez cum pot eu mai bine.
-Mersi Ale,spune pe un ton incarcat. Sustinerea ta chiar contează pentru mine.
-Fac si eu ce pot,Zara. Dar chiar am încredere ca ai sa reușești sa treci peste lucrurile dureroase pe care le-ai trăit în copilărie.
-Am sa o fac,raspunde sigura pe ea.
Dau din cap în semn de aprobare,apoi revenim la postul de lucru și începem sa bagam fire la răsucit.
Imi ridic privirea dupa cateva minute cand am impresia ca-l simt pe ingerul meu,iar clitorisul incepe sa-mi pulseze imediat ce-l vad la nivelul superior al fabricii cum intra in biroul Liviei si incepe sa gesticuleze spre ea.
„Fir-ar el sa fie de împielitat! Am aproape doua ore de cand dorinta tot mocnește in mine si cred ca am sa înnebunesc pana cand o sa ajungem acasă ca sa ma descarc de tensiune.”
Marai cand vaginul incepe sa-mi vibreze,apoi imi inclestez maxilarul si imi frec usor coapsele intre ele.
-Esti bine,Ale?vrea sa stie Zara si imi inghit hohotele seci de ras ce vor sa-mi iasă printre buze.
-Da,raspund simplu. Doar ca trebuie sa merg pana la toaleta,continui si incerc sa-mi păstrez tonul vocii cat mai normal posibil.
-Pai du-te,ce mai stai?
Bag inca un fir la răsucit ca sa finalizez lotul,apoi fara sa-i mai raspund,ma strecor printre mașinile unde lucrează băieții lui Stefan si ma fac nevăzută. Trec de benzi,iar cand ies din producție,pasesc pe gresia alba si ma indrept spre baie.
Inspir adanc cand ajung in dreptul unei chiuvete,apoi dau drumul la apa rece și ma spal pe maini,dupa imi pun palmele pe obraji si pe gat ca sa ma răcoresc puțin.
-Vai...am sa musc din el cand ajung acasă...soptesc,desi as putea sa vorbesc normal,fiindca nu e nimeni la ora asta prin zona.
Toata lumea e la postul de lucru. Foarte rar se intampla sa fie vreo femeie pe la baie în timpul programului.
-Am sa înnebunesc pana ajungem acasă...continui sa vorbesc soptit in timp ce ma privesc in oglinda.
Ofrez cand imi vad ochii cum sclipesc salbatic in cap,apoi opresc apa și ies din baie.
Cand intru in producție,imi tintesc ochii pe partea noastră de sector si il vad printre fire pe Stefan cum vorbește cu operatorul ce il are la prima masina.
Ranjesc si grăbesc pasul. Cand trec de ultima banda,imi vine ideea de a-i sari în spate si chicotesc.
Continui sa-l tintesc cu privirea in vreme ce ma apropii de el,iar cand mai am cativa metri sa ajung in spatele lui,ii fac semn lui Alin sa taca din gura.
Pe brunet îl umfla rasul cand imi vede gestul,iar ingerul da sa întoarcă capul si o zbughesc cu viteza din loc ca sa apuc sa-i sar în spate inainte sa ma observe.
-Ce faci micuto?intreaba chicotind cand il iau prin surprindere si face un pas în fata din cauza impactului atunci cand sar în carca lui.
Ii rad in ureche,apoi il musc de ea,iar bratele lui se strecoară pe sub genunchii mele si imi strang mai tare bratele in jurul gatului sau atunci cand se întoarce și incepe sa pășească spre culoarul principal.
-Esti nebun? Pe aici o iei?intreb si rade usor in barba.
-De luat o iei tu mai tarziu de la mine,inimioara. Eu doar merg.
Pufnesc amuzata cand il aud.
-Si o faci exact prin centrul fabricii ca sa ne vadă toată lumea,replic si din nou chicoteste.
-Care-i problema,micuto?
„Pentru noi,nici una. Pentru cei ce ne privesc sunt sigura ca exista una dupa felul în care se uita la noi. Fiindca nu le convine multora cand ne vad atat de lipiciosi. Le e ciuda pe iubirea noastră,iar multe fete ma invidiază pentru ca Stefan m-a ales pe mine.”
-Pana la urma vrei sa mergi sa te tunzi si sa te vopsești?intreaba in vreme ce continua sa ma care in spate ca sa ma ducă la masina de răsucit.
-De ce? Fierbe sangele in tine?intreb pe un ton atotștiutor.
-Normal,mormaie. Scula imi pulseaza dureros de cand am plecat de acasa.
-Ei lasa ca nici eu nu o duc mai bine,chicotesc ca un drăcușor.
-Dar la tine nu se vede micuto. Eu in schimb nu știu cum sa mi-o palmez ca sa nu vadă lumea cât sunt de excitat.
Surad,dar o fac intr-un mod intunecat,iar cand ma lasa jos din brate atunci cand ajunge langa masina,imi tintesc ochii in ai lui cand se întoarce cu totul spre mine.
Verdele albastrui abia se mai zărește din cauza pupilelor dilatate si incep sa-mi frec coapsele intre ele din cauza dorințelor ce-i inflacareaza ochii frumoși.
Respiratia mi se întețește cand imi prinde bărbia intre degete si isi fixează privirea pe buzele mele.
-Cate am sa-ti mai fac...mormaie pe un ton soptit. Ai sa-mi ceri sa ma opresc,iar eu am sa continui sa intru mai tare in tine,imi promite si inghit cu dificultate.
-Abia aștept,replic cu gura uscata.
Zambeste intr-un mod dracesc,apoi isi apropie gura de a mea si isi scoate limba. Si-o trece intr-un mod umed și pervers peste buzele mele,apoi sufla aer cald peste ele cand lasa un geamăt sa-i iasă din gâtlej.
-Vai...marai ca un demon. Am sa sfasii pielea de pe tine,continui pe același ton jos,iar dorinta arzătoare se simte clar în tonul vocii mele.
Surade ca un drac,apoi imi face cu ochiul.
-Abia aștept,mi-o întoarce si isi trece un brat pe dupa talia mea.
Ma lipeste de el și isi baga cealaltă mana intre noi ca sa-si aranjeze penisul in asa fel încât sa nu se vadă atat de tare umflatura ce o are în pantaloni.
-Vorbim mai târziu,inimioara,mai spune si ma saruta pe frunte,dupa se desprinde de mine. Te iubesc.
-Cel mai mult si cel mai tare,raspund in vreme ce el se indepărtează de mine.
Clatin incet din cap fiindca excitatia ce imi curge prin vene e atat de fierbinte incat aproape ca ma sufoca si inspir adanc de cateva ori cand am impresia ca aerul nu-mi mai ajunge deloc în plamani,dupa ma postez in fata mașinii și incep sa bag fire la răsucit.
-Fir-ar!zic si ma reped spre lotul ce l-am făcut înainte sa plec la baie,iar dupa ce i-au firele si le agat de cuiul gros ce e prins de masa,vad cu coada ochiului cum se apropie Gloria de mine în timp ce-mi verific lotul.
-Ce faci?intreaba pe un ton dulce,necaracteristic ei,cel puțin cand vine vorba de mine.
„Nu stiu de ce,dar tipa asta nu ma prea inghite. Cu toate ca n-am prea avut tangente cu ea chiar daca imi e sefa. Eu dacă am întâmpinat vreo problema mereu am apelat la Stefan,dar cu toate asta,ea nu ma suporta,desi nu i-am zis nici macar o data sa se dea mai încolo.”
-Muncesc,raspund cand imi aduc aminte ce m-a întrebat.
-Si acum câteva minute ce faceai?intreaba,iar eu imi reprim un ranjet.
„Deci problema ei poarta un nume și acela e,Stefan.”
-Aaa...zic si imi tintesc ochii in ai ei. Ce facem?raspund cu o intrebare si clatina din cap.
-Uite Alexandra,incepe ea si imi sprijin un cot de masa. Eu înțeleg ca Stefan e iubitul tău,dar la lucru,ești subalterna lui.
„Nu ma innebuni! Dacă nu-mi spuneai tu,sa mor de știam lucrul asta...”
-Si?intreb in vreme ce ma prefac ca devin foarte interesata si curioasa de ceea ce vrea sa-mi spuna.
-Vreau doar sa-ti dau un sfat,raspunde,iar eu din nou imi reprim un ranjet.
„Oh...dar atat de mult imi place sa primesc sfaturi gratuite! Sunt înnebunită dupa ele si nu alta.”
-Ce sfat?o intreb,desi nu sunt curioasa absolut deloc.
-Sa iti păstrezi pentru tine afecțiunea si gesturile copilărești cand esti in public. Si mai ales sa le lași deoparte cand esti la munca,punctează fiecare cuvânt in parte.
-De ce?intreb surazand.
-Fiindca Stefan e supervizor. Singurul ce exista în toată fabrica asta,raspunde si ma abțin sa nu-mi dau ochii peste cap.
„Asta chiar ma crede proasta? Sau nu își da seama ca eu dorm cu Stefan sub același acoperiș de atâta timp?”
-Iti faci griji pentru imaginea lui Stefan?o intreb si incep sa o privesc lung pe bruneta ce e doar cu vreo 4 ani mai mare decât ingerul meu.
-Pai...raspunde putin agitata. Eu doar iti atrag atenția pentru ca nu da bine in ochii celorlalți. Stefan poate sa-si pierda din credibilitate din cauza ta. Inainte de tine era foarte serios,acum se coboara la mintea ta si lumea se uita la el chiorâș. Nu știu dacă ai observat lucrul asta,dar ti-l spun eu acum.
-Aolo!exclam chicotind. Asculta Gloria,ii cer si ii accentuez dinadins numele,ca sa bage bine la cap ceea ce vreau sa-i spun. Daca Stefan nu-si face griji pentru imaginea lui,n-o face nici tu,ok?intreb,dar nu o las sa-mi răspundă. Plus ca ceea ce spui n-are nici o logica. Stefan e cine este,pentru ca își face bine treaba,iar dacă eu ma comport mai copilărește,asta nu înseamnă ca-i stirbesc imaginea. Nu e ca și cum el n-ar mai știi ce sa mai facă dacă telefonul ii suna și ii cere cineva ajutorul,nu?
-Da...dar...ti-am zis,el e un tip foarte serios și cumsecade,iar tu...lasa putin cuvintele in aer si imi mușc buza de jos ca sa nu izbucnesc in ras cand o aud. Tu esti foarte zvapaiata cand te apuca si greu iti revii.
-Ok...lungesc cuvântul. Pot sa ma întorc acum la munca,fiindca mi-a trecut nebunia dupa cum poți observa. Sau mai vrei sa-mi dai și alte sfaturi gratuite?o intreb cu un zambet ironic pe buze.
Ofteaza,dupa se întoarce pe calcaie imediat ce se prinde ca s-ar face mai tare de cacao dacă ar continua sa vorbeasca si privesc lung in urma ei.
-Ce naiba?intreb dupa ce ea se îndepărtează destul de mult de mine si intorc privirea spre Zara. Asta n-are bărbat?continui,iar nebuna mea flutura dintr-o mana.
-Degeaba are,ca-i place...se opreste si bufnesc in ras.
„Ii place scula?? Și isi dorește sa o simta putin pe a lu Stefan in ea? Pff...ghinion,ce sa zic? Ingerul e doar al meu. Si chiar daca n-ar fi,tot nu si-ar da scula pe ea. Daca nu si-a dat-o pana la mine pe nici una din fabrica asta,ce o face pe Gloria sa creadă ca o s-o facă de acum inainte? Sau mizează pe faptul ca a început cu mine si poate continua cu ea ori cu alta? Vai si amar daca isi face astfel de filme si doamne ferește de cât de nebuna este daca spera ca intr-o zi o sa se intampla asa ceva! Dar na...ce sa faci? Unele sunt atat de nebune,incat o dau in prostie și devin de-a dreptul penibile. Auzi la ea...ca Stefan e foarte serios și cumsecade. Nu zic...chiar este,dar ca mine nu-l cunoaste nici una. Eu știu ca atunci cand vrea,poate sa nu mai fie barbatul bun,iar din ingerul angelic se transforma intr-unul cu coarne si al naibii de pervers. Iar eu abia aștept sa ajungem astazi acasă ca sa dau fata in fata cu partea lui depravata. Fiindca verdele albastrui din privirea sa doar asta mi-a transmis in continuu de dimineata si pana acuma. Păcate,destrabalare si desfrânare.”
*****
CITEȘTI
De vorbă cu bunica 🔞
Romance1# 21/09/2023 - suflet Cândva,obișnuiai sa imi citești povesti,acum vreau sa scriu una despre tine și implicit despre mine. Vreau sa scriu povestea ingerului ce m-a făcut om mare,dar si a celui pe care l-am găsit cand primul a dispărut. Vreau sa scr...