Otthon ülök az ágyon és halgatom a körülöttem lévő hangok. Igen jól hallottad, azt hallgatom már legalább 2 órája hogy melletem veszekszik seth és april. Nem úgy értem, hogy kettő barátom át jött és azon veszekszenek éppen hogy milyen filmet nézünk.
Áhh nem bárcsak ezt mondhatnám de nem. 7 évesen paranoid skizofréniával diagnosztizáltak. Az életemet egy szóval tudnám le írni veszélyes. Hogy mért arra majd rá fogtok jönni az idő elteltével.
Aki nem tudja hogy mi a paranoid skizofrénia annak egy gyors talpaló.
Én, a saját szavaimmal élve nehéz nagyon nehéz. Egy perc nyugtom sincs tőlük. Annyit tesz a skizofrénia hogy hangokat hallok a fejemben, halucinálok, összeszavarodok, az érzelmeim és cselekedeteim teljesen fel borulnak. Téveszmés vagyok, nem tudok könnyen alkalmazkodni, kommunikáció is nehezen megy, stb.
Dióhélyban ennyi.Ha valahol nem voltam érthető akkor sajnálom csak nem tudok rendesen komonikálni és fogalmazni. De még ott tartok hogy ki ugrok az ablakon mert nem bírom tovább. Vagyis ezt mondom magamnak már 18 éve de még nem csináltam meg, de mindig közel vagyok hozzá.
- A feketénél nincsen sötétebb szín. - mondta ellent nem tűrő hangon April.
-Ha hiszed vagy sem de akkor is van. - közölte egyértelműen Seth
Igen ha hiszitek vagy sem a fekete színen vitatkoznak már lassan három órája. Meg untam és inkább ki mentem a fürdőbe. A fürdőszoba nem nagy, de azért kicsinek sem nevezném. Ilyen közepes nagyságú.
A mosdókagyló felet vagy egy tükör ami mögött három polc van. Kettő polcon csak az én gyógyszereim vannak. Meg fogta kettő szem antipszichotikus tapletát egy kis vízet és le is nyeltem. Úgy eszem ezeket a gyógyszereket mit a vitamin drazsét.
A nővérem Rory mondja mindig hogy vitamin drazsé, de hogy mért azt inkább tőle kérdezzétek.