furcsa álom..

159 8 0
                                    






- Te .. ne tedd ezt .. Loki ...- mégis mi a fenét álmodhat ami ennyire aktívan érinti.. valószínűleg nem olyan pozitív az élmény mint amit tegnap éjjel át éltünk.
- Thor..?- kezemet fejére érintettem majd pár másodpercel később rémülten nézett farkasszemet velem .
- Loki ?- mégis ki más lennék.. valami nincsen rendben . Egy pillanat alatt kipattant az ágyból majd magával húzott engem is .. mit mondjak az egész éjszakás kaland után közel se álok olyan stabilan mint ahogy kellene.
- Áruld már el hogy mégis mi a fene ütőt beléd .. - nem elég hogy most olyan mint egy idióta de furcsa módon kezdte el testem minden egyes porcikáját át nézni.. Egyrészt ez nagyon zavarbaejtő másrészt pedig tényleg nem tudom miért csinálja.. Jól időzített mozdulattal arrébb taszítottam magamtól ,majd a lepedőt testem köré tekertem.
- Én.. ne haragudj de olyan rémálmom volt hogy .. én .. - mégis milyen álma lehetett ami ilyen szintű reakciót váltott ki belőle?
- Üljünk le és mond el mi volt az álmodban.. Szeretném hallani mitől lettél ennyire zavart . - húztam nehézkesen magam mellé.

- Ez .. nem tudom hogy álmodhatam ilyet... Olyan furcsa volt az egész és ha elmondom akkor rosszat fogsz gondolni rólam . - miért gondolnék rosszat? Az álmokat nem igazán tudjuk irányítani.
- Hadd halljam aztán végül kiderül hogy tényleg annyira rosszra gondolok e majd mint ahogy hiszed . - ilyen állapotban tudom hogy nem igazán lehet megnyugtatni. Kíváncsi vagyok arra mit álmodott és azt mondják az emberek könnyebb ha kibeszélni magunkból.
- Az álmom kezdetben nagyon normálisan indult .. ott voltunk mi ketten és a gyerekek.. Játszottunk együtt aztán hirtelen megjelent egy fekete csődör.. egyre közeledett felénk aztán amikor oldalra pillantottam ahol te voltál már egy gyönyörű kanca állt... Amikor keresni kezdtelek a kanca reagált a nevedre.. majd a kettő állat.... Együtt hált .. és te voltál az ott..- ez .. hogy a fenébe tud ilyet álmodni ..? Most már teljesen érthető hogy miért volt annyira kialadva.
- Tudom hogy alakváltó vagy és hogy temérdek dologgá változtál át már .. mégis az ahogy akkor láttalak és hogy egy ló.. érted egy ló veled volt .. Nem tudom mit éreztem. A társam vagy gyerekeim anyja de féltékeny voltam hogy akkor úgy olyat csináltál..- nem igazán értem. Ezzel most azt akkartam mondani hogy be jöttem neki olyan kinézetel?
- Nem értem..- tényleg furcsa .
- Őszintén át akkarom élni azt hogy milyen amikor alakot váltasz.. látni akkarom és..- ..
- Ez tényleg eléggé furcsa amit mondasz. - de őszintén az én agyamba is megfordult már ilyen . Azt hittem csak nekem van ilyen beteg elmém..

- Én sajnálom de .. Imádlak ahogy vagy és nem számít hogy nézel ki mert azért szeretlek aki vagy . Ez az álom csak .. nem tudom honnan jött de most úgy érzem akkarom .. Át akkarom élni hogy milyen érzés lehet .- ez nagyon perverzül hangzik.
- Jaj te ! Furcsa ez a gondolat de nem kivitelezhetetlen..- az én szemszögemből igazán egyszerű... Itt inkább az ő része nem könnyű ..
- Várjunk egy kevés időt amíg a gyerekek elérik a kétéves kort.. azokban az alakokban nem tudunk.. védekezni.- az a probléma hogy most tényleg kíváncsi lettem .. Nem gondoltam hogy ilyen valaha is megtörténhet.. Thor tudtam hogy perverz de hogy ennyire ..
Azt hiszem ez nem is volt rémálom.. csak a vágya kivetülése .

I love my brother, I die for it.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon