A szív érzékeny jószág, ezt keményen megtanultam.
Meg kell válogatni, hogy kiben bízhatsz meg. Ezt én nagyon fájdalmas módon tanultam meg. És hogy ki a barát.
Az egyik legrosszabb nap, amiben lelkem megsérült.
20.11.2022 Az történt, hogy akit a barátomnak tartottam, elárult. A neve P Zsuzsi, a világ legrosszabb barátja!!! Összetörte a szívem. Apró darabokra. A legaljasabb módon, úgy, hogy egy héttel előtte rám írt, hogy mennyire hiányzok neki és én bíztam benne megint. Az hittem, hogy most tényleg igazat mond. Aztán 20.11.2022, ez a nap amikor ő letiltott egy beszélgetés közben Facebookról és Instagramról. Én utána Viberen is írtam neki, de arra sem reagált. Tudtam,hogy vége van! Én is letiltottam őt. Sajnos nem ez volt a első eset. Már sokszor játszotta ezt el. Sokszor megbocsátottam neki. Ő csak magára gondol, nem érdekli más emberek érzései. Nem érdemel barátokat. Ha valami miatt összevesztünk nem kért tőlem soha bocsánatot, mindig nekem kellett!
A barátság nem egy emberről szól csak. Ha ez tapasztalod, azonnal lépj ki, akkor is, ha azt az embert te nagyon szereted. Gonosz, megátalkodott emberek. Pedig én nagyon bíztam benne. Ezért is fáj a mai napig is.
Ez a barátság alapja: A barát az, aki nem csak magára gondol hanem rád is. Meghallgat, segít neked, amikor magad alatt vagy és szükséged van rá, az érzéseire.
Nekem mindig is voltak és vannak rossz éjszakáim, amikor minden bajom van. Ez elmúlt évben sokat betegeskedtem, de hiába mentünk el anyával orvoshoz, nem talált semmit! Nagyon csúnyán köhögök. Ez sajnos lelki baj.Eddig ezt nem hittem el. De kimondtam végre 09.11.2023 éjszakáján. 10.11.2023 nagyon szarul voltam. Sírtam a meló helyen, pedig nem szoktam. Mindenki látta rajtam, hogy valami bajom van. Mindenki nagyon kevesen akart segíteni de nem sejtették, hogy nekem mennyire tanácstalan voltam nem tudtam hogy merre tarok. Megkérdezték, hogy mi a bajom? Én erre azt mondtam nekik el, hogy melyik a helyes irány. Minden a feje tetejére állt. Ezt két sírás között montam el nekik. Megértették.
Ez nem csak emiatt van, szükségem van segítségre. Ez csak egy állapot, ezen túl kell lépni, bármennyire is fájó pont, elmúlik, Túl kell lépni. Túl akarok rajta lépni. Nem akarok tovább rosszul lenni, köhögni meg hányni stb. Mindig amikor csak ki kéne mondanom ami a fejemben van.
Tudom, hogy minden ember változik! Ez természetes folyamat. Én is megváltozam.
ESTÁS LEYENDO
A SZÍVEMRE EGY SÖTÉT ÁRNYÉK VETÜLT!!! ÉS AZ ÉN SZÍVEM
No FicciónEzek egy mozgássérült lány érzései. Sokat gondolkoztam, hogy ami a fejemben jár, leírjam-e vagy sem. Nem tudom, hogy ez mennyire jó ötlet! A naplóíras mellet fogom írni. De leírom. Hátha ez segít nekem elfogadni, ami velem történt és történni f...