Цяла вечер в главата ми се върти само «ти си най доброто за Леон,Лили». Стана ми много хубаво когато го каза един от най близките му приятели. Вечерта приключи като през цялото време с Фран и Тони държехме Леон и Естела далече един от друг. Колко мило от негова страна. Проблема обаче е сега. След като се приберем в хотела.. Те ще се срещнат. Качихме се с асансьора до нашият етаж. Габо и Матьо ни пожелаха лека нощ и си влязоха в стаята.
"Лека нощ! Тони идваш ли?" Обади се и Леон което ме накара най накрая да си отдъхна. Тони му каза че след малко ще отиде и Леон влезе а след него и момичетата в тяхната стая.
"Значи нищо няма да правят" прошепнах им.
"Освен ако не се е досетил и не ме изнасили"
"Нека за теб нямам проблем." Засмях се "благодаря ти!"
"Няма за какво. Сладки сънища дами" той също влезе в стяга при Леон а ние с Фран също нямахме намерение да седим в коридора така че отключихме и веднага влязох в банята където си взех душ. След мен Франческа също. Оправихме се и си легнахме на леглото.
"Хей, благодаря ти за днес. Не позволи на Матьо да се премести за да бъде до мен"
"Няма да какво да ми благодариш. Сега госпожице заспивайте"
Тъкмо затворих очи и се отпуснах когато се почука на вратата ни. Светнах лампата и Фран стана от леглото. Отиде до вратата и я отсвири.
"Ели?"
"Събудих ли ви?"
"Не,влизай" те дойдоха до мен и седнаха на леглото. "Има ли нещо?"
"Исках ако може да остана при вас за тази вечер. Естела отиде при Леон а не ми се иска да съм в стаята сама"
"Моля??" Извиках и погледнах Франческа. Гледаше ме с поглед пълен със съжаление. Значи ще го правят. От очите ми покапаха няколко сълзи
"Хей какво има?" Попита ме Ели и ме дари с прегръдка.
"Лили харесва Леон" обясни й Франческа
"Какво? Защо не ми каза? Нямаше да позволя да отиде"
"Изглежда е много късно."
"Ако ги спрем?"
"Как по точно?" Попитах и приятелките ми се усмихнаха и започнаха да викат
VOCÊ ESTÁ LENDO
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...