muska ve dua ile kurtulan KıZ

132 3 0
                                    

Bir arkadaşımın kız kardeşinin
başına gelen bir olay;

Bu üniversite okumaya Hatay'a gidiyo
İlk baslarda anne annesinin yaninda kaliyo o zamnlar kız okul ev başka bisey yok.
Sonra kız ben rahat edemiyorum diyip yurtta kalmak istiyor, aile tamam diyo yurda yerleştiriyorlar kızı daha sonra bu kız kızılbaş bir aleviyle sevgili oluyo 1 seneye yakin çıkıyolar sonra kız açılıyo (kapalıydı başı felan) tabi bunu etrafta görenler aileye söylüyor. Sonrada arkadaşım yani kızın abisi sinirlenip hemen oraya gidiyo okuldan alicam felan iste sonra söz veriyo kız. Abisi tamam diyo sonra 3 ay sonra bir gün kız tel. Lara cevap vermiyo o gün gece tel. Kapatmış aile meraklandı araştırmaya başladık bulmak için ama duyulmasını da istemiyorlar vel hasım kelâm, kızı buldular kandırdılar arkadasimla birlikte bende gittim kızı aldık (kıza zarar verir diye annesi sende git dedi, ben gittim) geldik kızın günü gününü tutmuyor. Bir gün iyi birgün kötü her dakka bayılıyor ama neyse annesine dedik evden dışarıya çıkmayın. Kızı geceleri al basiyo. Bakıldığında ayilttigimizda ağlıyo benimde uzaktan akrabam vardı erenler ama adam neyse bunu ziyarete gittim bir gün dedim böyle böyle oda bana kızı tarif etti boyle birisimi dedi bende ewt dedim.
Kıza muska yazdı bir kaç kağıda biseyler yazdı puhur verdi. Dedi kağıdı bir tabakta yak üstüne puhuru dök biraz ama.
Evin içinde dolaş bu tabakla.
Daha sonra kizin kafasına bir örtü ört ve kız o dumanı solusun dedi.
Başındada annesi ayet-el kürsi okusun kız dayanamadı kafasından örtüyü atmak istedi sinirlendi abisiyle ben kızı tuttuk daha sonra o gün kız orada bayıldı yatırdık annesi sabaha kadar kizin başında dua okudu sonraki gün kıza muskayı verdim kıyafetlerinde bunu bulundur o günden sonra kızda bayılma diye birşey kalmadı. Ama sonradan akrabam bana dediki hataydaki kızılbaş alevileri normal alevilerden daha tehlikelidir onlar kapalı kızları açtırmak dinden çıkartmak için, aileden uzaklaştırmak için herşeyi yaparlar...

YORUMLARSANİZ SEVİNİRİM...

YAŞANMIŞ GERÇEKLER KORKUNÇ BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin