Capitolul 89

196 44 7
                                    

Ale:
În urma cu 9 ani...

Coboram din masina dupa ce o parchează in fata la Mall si ma prind de bratul lui,in timp ce grăbim pasul spre intrare fiindca e un frig afara de crapa pietrele.
-De data asta merg cu tine,spune in vreme ce pasim spre scările rulante.
Surad.
-Pai?intreb si ridica din umeri.
-Ca sa ma scutesc de soc,raspunde si chicotesc. Ma bucur ca te amuz,inimioara,continua,dar mai mult mormaie cuvintele.
Ma bag în sufletul lui si ma intind ca sa-l sarut. Isi apleaca usor capul si vine în întâmpinarea mea,iar eu intredeschid buzele si începem sa ne sarutam cu disperare cand isi strecoară limba adanc in gura mea.
Dorinta incepe sa arda in ochii lui in vreme ce limbile ni se împletesc intre ele,iar trupul il simt cum e pe cale sa-mi cedeze.
Autocontrolul meu incepe sa se risipească tot mai mult,iar nevoia de el imi cere sa fac cumva ca sa-l am aici si acum. Încerc sa ma linistesc fiindca știu ca nu e cea mai buna idee a mea,dar sarutul lui arzator nu ma prea ajuta ca sa ma domolesc. Insa,ma bucur cand reuseste sa-mi golească mintea de orice gând cand incepe sa-mi devoreze gura ca sa nu fac vreo nefacuta pe aici. Dar cu toate astea tot gem profund cand simt nevoile primare cum mi se ridica din adancuri in mai puțin de cateva clipe si incep sa gafai cand trupul mi se incendiază si chiloții ajung sa mi se umezeasca.
-Nici nu știu de unde am sa încep si unde am sa termin cu tine atunci cand o sa ajungem acasă,micuto,zice maraind cand se retrage si ma prinde strans de dupa talie,iar eu pasesc pierduta atunci cand ajungem la capătul scărilor rulante.
-La dracu!injur in soapta,fiindca imi e ciuda ca suntem atat de aproape si totuși nu ne putem face de cap.
„Trebuia el sa ma ațațe de dimineata si uite in ce hal am ajuns. Imi vine sa sar pe el si sa-l sfasii. Dar daca eu pot sa spun ca in clipa asta am o scuza fiindca sunt deja în pragul nebuniei,el nu știu cât o sa mai dispună de autocontrol pentru ca dupa felul în care ma priveste nu e departe de mine. E tensionat din pricina efortului pe care il depune ca sa se poata controla,iar dintii ii are atat de încleștati incat muschii ii zvacnesc pe maxilar si ochii ii devin a naibii de întunecați de la o secunda la alta,semn ca mai are foarte putin pana cand o sa clacheze. Si nu m-ar deranja lucrul asta absolut deloc dacă nu ne-am afla intr-un Mall. Dar asa? Ce naiba am putea sa facem? Nici macar in toaleta nu putem merge ca o sa intre securitatea peste noi. Deci?? O sa continuam sa fierbem infernal,iar cand o sa ajungem acasă sper doar sa nu rupem patul."
-Nu stiu ce-mi faci tu mie,dar eu iti spun de pe acum ca am sa las numai semne pe tine,mormai si imi trântește un ranjet dracesc in coltul gurii.
-Sex sălbatic?pune întrebarea pe un ton soptit si isi baga nasul in parul meu,apoi continua. Hmmm...imi place cum suna,inimioara.
„Hmmm...suna a dracului de bine având în vedere ca a reusit sa scoata din mine toate nevoile primare."
Gem frustrata in urma gândurilor,pentru ca focul dinauntrul meu a ajuns deja sa-mi faca sangele sa-mi clocotească vijelios prin vene,apoi inspir adanc si incerc sa imi oblig mintea sa se gândească la orice altceva in afara de o partida salbatica de sex. Prin ceata ce o am in cap imi aduc aminte de Gloria si incep sa chicotesc.
-Auzi?
Se uita la mine întrebător si continui.
-Azi a venit Gloria pe la mine.
-Ce a vrut?
-Sa-mi dea sfaturi gratuite,replic pe un ton sarcastic in vreme ce ne indreptam pasii spre salonul cu pricina.
-Adica?intreaba nedumerit.
-Mi-a spus ca ar fi mai bine pentru tine sa nu ma mai comport ca o copila,raspund,iar privirea ii devine seaca.
-Se pare ca,Gloria si-o cauta cu lumânarea,zice pe un ton lipsit de inflexiuni.
-Da-o dracu!ii cer. Eu voiam sa-ti atrag atenția cu privire la prostia ce ne înconjoară.
Pufneste.
-Stiu prea bine ce se intampla in fabrica aia,inimioara. Doar ca nu ma gândeam ca in oala asta o sa fie băgată si ea. Pana la urma ar trebui sa stie ca pot sa o ingrop fără sa-mi bat prea mult capul.
Bufnesc in ras,fiindca scena ce incepe sa se desfășoare în mintea mea in urma vorbelor lui e de-a dreptul tragicomica,iar soarele meu clatina usor din cap.
-Si nu i-ai spus sa plimbe ursul ca ruginește lanțul?vrea sa stie si incuviintez din cap.
-Ba da. I-am spus sa nu-si faca probleme pentru imaginea ta,atat timp cat nu-ti faci tu si sa nu-mi mai dea sfaturi dacă nu i le cer eu,raspund înainte de a intra in salon.
-Foarte bine. Dar data viitoare spune-i sa ma caute pe mine,zice si chicotesc.
-I-ar place sa o trimit la tine,replic cu o sclipire draceasca in priviri.
-Crede-ma micuto...chiar nu i-ar place sa dea ochii cu mine dacă motivul esti tu,sopteste pe un ton jos si apasat. Dar tu continua sa fii exact asa cum vrea inimioara ta. Oricând,oriunde. Pentru ca de asta te iubesc,micuto. Mi-a plăcut si imi place ca esti diferita.
„Exact asta intentionez sa fac. Sa fiu exact asa cum vreau eu."
Incuviintez din cap în timp ce ma uit la tipele care lucrează si o vad pe cea care m-a făcut tura trecuta roscat aramiu la par. Ii fac cu mana cand privirile ni se intalnesc in oglinda si zambeste larg.
-Ce faci drăguțo?ma intreaba si chicotesc.
„Mi-as băgat barbatul prin toaleta ca sa ma scape de tensiunea ce o simt in corp,dar mi-e ca o sa vina paza peste noi."
-Am venit sa ma tund si sa ma vopsesc,raspund in schimb. Ai loc?
-Da. Dupa ce o termin pe domnisoara.
-Cat mai durează?intreb si cade putin pe gânduri.
-Vreo 20 de minute.
-Super!exclam si il prind pe inger de mana,apoi il trag dupa mine si ne punem pe cate un scaun liber,dupa imi scot telefonul din geanta si caut poza ce am salvat-o astazi cand eram in pauza de masa.
-Atat de blonda vrei sa te faci?ma intreaba cand deschid fotografia.
-Da. Ce zici? O sa-mi stea bine?intreb si imi țintesc privirea pe chipul lui.
Se uita la mine cu ochi cercetatori,apoi aproba cu o mișcare a capului.
-Cu siguranta,raspunde si zambesc.
-Deci...nu o sa te deranjeze?
-Cred ca o sa-mi ia cateva zile sa ma obișnuiesc,dar...lasa putin cuvintele in aer,apoi continua cand isi pune gandurile in ordine. Dar promite-mi ca n-ai sa te tunzi niciodata mai scurt decât o faci acum.
Ma uit din nou la poza si aprob cu o mișcare a capului.
-Mai scurt de atat n-am sa ma tund niciodată,raspund si il aud cum rasufla usurat. Nu mi-a plăcut niciodată sa fiu tunsa ca un băiat,continui si din nou in ridic privirea in a lui.
-Ai mai fost tunsa vreodata atat de scurt?
-Da. Cand eram pe la gradinita. Era la moda atunci tunsoarea asta bob. Dupa l-am lasat sa crească și imi tundeam doar vârfurile.
-Si ai sa-l mai lași vreodata sa fie la fel de lung pe cat l-ai avut cand ne-am cunoscut?intreaba si ridic din umeri.
-Nu stiu,raspund sincer. Dar deocamdată imi convine mai mult sa fie mai scut fiindca imi e mult mai usor sa-l aranjez.
Ofteaza,dupa isi lipeste buzele de tampla mea si ma saruta.
-Sunt tare curios ce o sa iasă,sopteste si zambesc.
„Si eu sunt. Am emoții,pentru ca nu vreau sa ma trezesc cu un galben pui in cap,dar sper ca tipa sa reuseasca sa ma faca platina si nu un pui de Gostat ca sa-mi fie rușine sa mai ies din salon,fiindca nu știu ce naiba am sa fac dacă am sa arat ca ultima gâsca."

De vorbă cu bunica 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum