Tanıtım

389 22 14
                                    


Arkadaşlar, bu fici okunsun diye yazmadığımı zaten yazdım. Klişe olucak hem de fazlasıyla bile olabilir.

Şimdi şöyleki benim aşşşşşşırı geniş hayal dünyam var. Bu  beni bazen rahatsız ediyor. Rahatsızlıklardan biri olan her an düşünmeni de fic olarak yazacağım. 

Ben idollerimle hayal kuruyorum. Bu sıradan bir hayal degil seri seri oluyor mesela bu gece uyuduğumda bu kadarını hayal ediyorum yarın gerisini gibi bir şey. İlk Taehyung ile hayal kurdum 3-4 haftamı aldı tahminen. Şimdi Felix ile hayal kuruyorum.

Aslında uzun süredir bunun hayalini kurdum ama dakka başı senaryo değiştirdim. Bu yüzden dakka başı bölüm güncelleye bilirim. Hafta içi yb beklemeyin. Nadiren haftaiçi yb atarım.

Ayh çok resmi konuştum.

Bu arada bu hayalimde favori yazarlarımın içindeki en favori yazarım @birneviarmy007 da rol alacak. Ve birkaç arkadaşım da olacak. Ama onlardan biri k-pop dinlemediği için daha haberi yok.

Yn rolune Yejin ismini vermemin nedeni benim takma ismim olması.

Ficte Yejin türk olacak takma adı Yejin ve gerçek ismini kimseye söylemedi. Skz üyeleri türkçe bilecek. Direk türkçe olacak demedim çünkü Yejinin bilmemesi gerekenleri korece konuşacaklar.

Hayal dünyamın geniş olduğunu söyledim. Onlara bir lens var bu lens sayesinde bizi onların yanında olmadığımız zaman da duyabiliyor, görebiliyor ve düşündüklerimizi görebiliyorlar. Baktığımız noktanı da bunun sayesinde belirleyebiliyorlar.

Karakterler:

Ahn Hye-jin (Hwasa) - birneviarmy007 aslinda karakterler idol olmayacakti ama favori yazarim istesin de ben yapmayayim AYIP

Lee (Artik Hwang oldu bolumici yazimlarda oyle dusunun) Min-ha - Heir_of_Grindelwald

Park Ye-jin - Y/N (benim takma adim)

Kim Ha-eun - arkadaslarimdan biri

Shipler:

Minsung, Seungin, Changchan, Taekook, Yoonmin, Namjin, Chaelisa, Jensoo, Biz ve Felix. Diger shipler tam degil. Rastkele shipler yaranabilir.

İyi okumalar~

Lee Felix ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin