Bad Man İn This Story

292 21 115
                                    

Oylarınız ve yorumlarınızı unutmayın lütfen, fikirleriniz benim için çok önemli<3

BÖLÜM ON İKİ
BAD MAN İN THİS STORY

Chris Evans, elindeki kahveyle arabasına binerken oldukça neşeli gözüküyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chris Evans, elindeki kahveyle arabasına binerken oldukça neşeli gözüküyordu. Neşesinin tek kaynağının kim olduğunu o gayet iyi biliyordu. Valeria'yı görecek olması içindeki her şeyi tetikliyordu.

Valeria Claire kesinlikle tehlikeliydi ve kimse onun kadar tehlikeli olamazdı. Sesi, Chris'in hiçbir şeyi duymamasını, gözleri hiçbir şey görmemesine neden oluyordu.

Elinde tuttuğu mitoloji kitabıyla, kapısını açtı ve içeriye girip koltuğuna oturdu. Üzerindeki deri ceketi çıkardı ve kenara koydu. Kitabı da aynı şekilde yanına koyduğunda boğulduğu düşüncülerine ittirdi kendini tekrar.

Valeria'yı düşünmek, onu iyi bir adam mı yoksa kötü bir adam mı yapıyordu emin değildi ancak ne yaparsa yapsın ondan gelen bir şey onun için kıymetliydi sanki.

Basitinden, bu aşktı. Ancak Chris Evans aşkın ne demek olduğunu henüz bilecek düzeyde değildi. O her zaman, diğer kadınlar tarafından bir nesne olarak kullanıldığı için henüz hislerinden emin değildi.

Sadece biliyordu ki, Valeria'yı kendi karanlığından kurtarıp ona bir aydınlık bahşetmek istiyordu. Onu kolları altına alıp ısıtmak, omzunu onun için her zaman bir ev kadar yumuşak tutmak istiyordu.

Bunlar sağlıklı düşünceler miydi emin değildi. Aşık olan insan bunları yapar mıydı onu da bilmiyordu ancak içinden gelen bir şey varsa, o da onu istediğiydi. Sadece, içinde büyüyen şeyin sağlıksız büyümesinden korkuyordu.

Ona verdiği tavisyeleri kendi kullanmıyordu. Birine içini dökmesinin gerek olduğunu söylese de asla içini döken kişi kendisi olmuyordu. Şimdi ise, ilacını Valeria'da bulmuşken tekrar kötü hislere kapılıp denizde boğulmak istemiyordu.

Sonuçta o bir deniz kızı değildi.

Hastaneye sürdüğü arabayı, binanın heybetiyle karşı karşıya gelince durdurdu. Yüzündeki gülümsemesi silinmiyordu ve dahası, kalbindeki batmayı durduramıyordu.

Amacı, ameliyat masraflarını ödemekti ancak gelmişken onu görmek istiyordu. Resepsiyona uğradı hemen, "Doktor Valeria burada mı?" Sorduğu ilk soru buydu.

"Şikayetiniz neydi?"

Adamın kaşları çatıldı, "şikayetimin mi olması lazım?" Dedi elini masaya koyarak. "Hanımefendi yerini söyler misiniz lütfen?" Kadından bir cevap bekliyordu ancak o bilgisayardan bir şeyleri kontrol ediyordu.

"Bay Evans," dedi kadın. "Üzgünüm ama rezervasyonsuz alamıyorum sizi." Chris, stresle dudaklarını yaladı. "Bir sorununuz varsa veya bir şikayetiniz, sizi bekliyorum aksi takdirde özür dilerim ama alamam."

𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐎𝐂𝐓𝐎𝐑, chris evansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin