Hogwarts'ta ilk gün

582 20 15
                                    

Herzaman'ki gibi normal bir gündü.
Odamda müzik dinliyordum.
Birden babam oda'ya mutlu bir şekilde daldı ve sevinçle dedi:

Sirius:Kızım Hogwarts'a gidiyorsun mektubun geldi.

Elindeki mektubu gostererek.
Hemen yatağimdan firladım ve babamın yanina gittim elindeki mektubu alıp okudum ve dedim.

Esmeralda:Yaşasın çok heycanlıyım yarın gidiyorum bunu anneme'de söylemem gerek.Hemen mektub yazmam gerek.

Sirius:Bak kızım Hogwarts'ta çok dikkatli ol.Geceleri ruh emiciler geziyor ve derslerini çok iyi dinle bir problem olursa Harry'den yardım isteyebilirsin.

Esmeralda:Harry kim baba?

Sirius:Oh,tabi ya sana anlatmadım,çok özür dilerim bu benim hatam.
Harry,Harry Potter seçilmiş kişi.

Esmeralda:Gerçekten mi?Adını duymuştum ama tanımıyordum.

Sirius:Evet ve ben onun vaftiz babasıyım.

Esmeralda:Ne!?Benim daha önce niye haberim olmadi?Yani bende doğal olarak onun vaftiz kardeşiyim yani öyle mi?

Sirius:Evet kızım.Yarın onu cağırıcam beraber giderisiniz.Böylece Hogwarts'a çabık alışırsın hem sana Hogwarts'ı gezidir ve arkadaş olursunuz.

Esmeralda:Peki.Yarın kaçta gelicek?

Sirius:8:30 gibi gelir kahvaltı edersiniz 9:00 da cıkarsıniz olur mu?

Esmeralda:Tabi benim için uygun.

Sirius:Peki ozaman Esmeralda Black bavulunu hazırlamaya başlayabilirsin ve annene mektup yazmayı unutma.
Yemek hazır oldumu cağırıcam.

Esmeralda:Peki baba.

Sirius aşaği indi ve bende hemen anneme olan mektubu yazmaya başladım.Yazdık'tan sonra bavulumu hazırlamaya geçtim içine maske,iki take pijama,çorap,şık elbiseler,topuklu ayakkabılar,makyaj fln....

Bavulumu hazırladıktan sonra babam yemek ıçın aşağı çağırdı.Yemek yerken sohpet ettikten sonra yukarı odama çıktım yüz bakımı'mı yaptıktan sonra yatağa yattım ve sabah ıçın heycanlı olduğum ıçın zor uyacağımı düşündüm ama gözlerimi kapar kapamaz uyumuşum.

Sabah saat 7:30 ta kalktım ve hemen duşa girdikten sonra saçlarımı kurutup makyajımı yaptım kiyafetlerimi giyip saçımı yapıp aşaği indim ve karşımda gözlüklü yara izi olan bir çocuk masada babamla kahvaltı ediyordu ve Evet tahmin ettiğim kişiydi o Harry Potter'dı
Babam beni farketmiş olcak ki hemen söze atladı

Sirius:Kızım hazır mısın?Bak sana bahsettiğim çocuk Harry Potter tanışın.

Harry yanıma gelip saygılı bir şekilde elini uzatti.

Harry Potter:Meraba Esmeralda ben Harry Potter.

Esmeralda:Meraba bende Esmeralda da adımı nerden biliyorsun?

Harry:Baban okadar bahsetti ki seni bilmemek ayıp olur.

Gülümsedim

Esmeralda:Ee yadi ayakta kaldık gel oturalım. Bir'an önce yiyelim de gidelim çok heycanlıyım.
Kahvaltı yaptıktan sonra babamla vedalaştım ve Harry'le yola koyulduk.
Sohpeti gayet eğlenceliydi sohpet ederken o lanet soruyu sordu.

Harry:Eeee minik kardeş hoşlandiğin biri var mi bakalim?

Esmeralda:Hayır,şuan yok.
Peki senin var mi?

Kizarmıştı

Esmeralda:Hey niye kızardın. Demekki var.

Harry:Ne,ne kızarması?

Tatlı Prens~Lorenzo BerkshireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin