Chapter 1

2 1 0
                                    

İlk karşılaşma

Her sabah olduğu gibi erkenden kalkıp ikinci evime gitmek için hazırlanmaya başladım. Boşuna ikinci evim demiyorum babamın bize tek mirası ve huzur bulduğum yer. Maral Garden...

Hızlı bir şekilde üzerime rahat şeyler geçirdikten sonra hızlı bir şekilde lavaboya girdim. Malum evde bir polisle yaşıyorsanız en hızlısı olmalısınız. En hızlısından saç ve makyajımi yapıp lavabodan çıktım. Güzelce koridordaki boy aynısından kendime bakıp güzelliğimi övmeye başladım. Yani övülmek gibi olmasın ama çok güzel kızdım bee. Neyse işimize devam edelim. Hemen mutfağa girip en kolayından bir kahvaltı hazırladım. Ve abiler abisi canım abimi kaldırmaya gittim.

"Abiimmm. Haydi uyan! Yoksa buz gibi yumurta yersin demedi deme." üzerine doğru yürümeye başladım. Uyanmışa benzemiyordu. Tam ağzımı açıp laf edicekken ağzımdan kaçan çığlık bir oldu. "Ya abii yapma. Gıdıklanıyorum... Biraz daha gıdıklarsan üstüne kusurcam he rahat dur." büyük tehdit değil mi? Bir keresinde yine beni gıdıklarken üstüme kusmuştum. Çok iğrenç farkındayım ama öyle işte.

"Güzelim deme şöyle şeyler kaç defa diyecem sana. Alt tarafı gıdıklıyoruz ne yaptık sanki. Abarttın sende iyice prenses."

"Aynen abi aynenn. Sen ne diyorsan o zaten. Neyse ya kahvaltıya hadi işe gidecem ben daha."

"Tamam bir tanem sen git bende bir elimi yüzümü yıkıyım geliyorum." demesiyle kafamın üstüne küçük bir öpücük bıraktı. Bende heme kalkip sofraya geçtim telefonumdan kargoda olan çiçeklere baktım.

.....

Güzel bir şekilde kahvaltımızı yapmıştık. Bende hemen yediklerimizi toparlayıp bulaşık makinesi koydum. Her sabah şunları yapmak aşırı sinir bir şeydi ama işte yapcak biri olmayınca işte...

Son olarak kendim için bir elma alıp çantama koydum. Günüm güzel geçiyordu ve elmayla dahada güzelleştirmem lazımdı. Alakasız ama elmayı çok seviyorum. Sebebi babamında seviyor olması olabilirdi. Eşyalarımı toparlayıp son olarak aynada kendime bakıp dudağıma nemlendirici sürüp ayakkabılıktan ayakkabımı çıkardım. Ayakkabımı giyinip kapıyı açtım. Adımımı atar atmaz karşı dairenin önünde bir tane çocuk gördüm. Anahtarla kapıyı açmaya çalışıyordu. Yıllar sonra Yeşim teyzelerin evinin önünde birini görünce garip gelmişti. Benim evden çıkmamla çocuk bana dönmüdü. İlk defa görüyorum diye sıcak bir gülümsemeyle selamladım. Ama ne yapsa beğenirsiniz yontulmuş odun bir selam bile vermeden kapıyı açıp içeriye girdi. Kapıya öylece bakakaldım. Hemen yüzüm asıldı. "Insana iyilikte yaramıyor artık ya. Insanlık yapanda kabahat zaten gerizekalı." güzelce sinirimi kustuktan sonra derin bir nefes alıp evden çıktım.

Yürüme mesafesiyle çok yakın olan çiçekçimin kapısını açıp içeri girdim. Öyle çok seviyorum ki. Iyi ki babam burayı bize bırakmış. En büyük lütufum.

Hemen odama ilerleyip poşetlerimi masamın üstüne ceketimide askılığa astım. Hergün yaptığım rutinimi gerçekleştirmek adına elime suyumu alıp güzelce çiçeklerimi sulamaya başladım. Hepsini seve seve, öpe öpe suladım. Şimdide oturmuş babamın bana hediye ettiği çiçeğime karşı oturmuş konuşuyordum.

Sabah yapılacak bütün işleri hallettikten sonra oturmuş kargolarımın gelmesi bekliyordum. Bir köşeye geçmiş elimde sade kahvem ve önümde bilgisayarım siparişleri kontrol ediyordum. Önümüz yaz olduğu için düğün ayları yaklaşmıştı ve herkes gelin çiçeği için sipariş vermişlerdi. Onun için yapabileceğim bütün işleri kabul etmiştim. Keyifli bir şekilde kahvemi içmeye devam ettim. Sipariş işlemleri bittikten sonra telefonumu elime alıp gezinmeye başladım. Tam o sırada kapının açılma sesiyle ofladım.

"Muhittin abi sonunda. Hiç gelmeyeceksin sandım. Sabahtan beri ağaç oldum burada." dememle ayağa kalktım. "Yeni çiçeklerimi şimdiden merak ettim. Nelerle geldin bugü..." dememe kalmadan karışımda gördüğümle silüetle şok yaşadım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Bölüm : 12.11.23
Yazmaya başladığım ilk gün yayınlıyorum 12.11.23 umarım benim için uğur olur. Uzun zaman sonra insan yeni kurgu yazınca bir garip oluyormuş. Daha eskisini bitirmeden yenisine başladım benim bu üşengeçlik şaka mı? Neyse ben inanıyorum bu daha güzel olacak inanıyorum. Böyle aklımda öyle güzel planlar var ki umarım hepsini yazıya dönebilirim. Uzun lafın kısası Maral Garden hayırlı uğurlu olsun. Bol oylu, yorumlu, beğenili, okuyuculu olmasını istiyorum aldım, verdim, kabul ettim 777... 🤞🤞

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Maral GardenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin