23.

85 4 0
                                    

Chishiyát otthagytam Niragival, és elég nagy fájdalmak közepette vánszorogtam a sikátor felé, ahonnan hangokat hallottam. Miután odaértem, a földön az egyik ismerősömet láttam feküdni. Szitává lőtték. Oh, Heiya.. Pár másodperccel később Ann is a földön végezte. Y/n, nem állhatsz és nézheted földbe gyökerezett lábbal, hogy meghalnak az emberek.

- Ann!- kiabált Usagi.

Megpillantottam Agunit. Ő is túlélte?!
Olyan szinten bedühödött, hogy neki futott a királynak, a falhoz lökte és verni kezdte. Amaz a földre esett, de rögtön felállt. Verekedni kezdtek. Brutális volt. Most a király volt az élen, de neki szaladtam, és a földre zuhant. Ütni kezdtem én is, a lábam meg közben sajgott. A helyzetünk megfordult, felém kerekedett, kivett egy kést a zsebéből és szúrni kezdte az oldalam.

Kuina megmentett, de ő is ugyanígy végezte. Most Usagi volt a soron.
Mintha bekattant volna, úgy vágta pofán többször is a királyt, de ő semmi jelét nem mutatta annak, hogy elfáradt vagy gyengült volna.
Lerugta magarol Usagit, aki a falnak csapódott. Felkeltem a földről, Kuinaval egy időben, és hátba támadtuk. A férfi megfordult és újra megszúrt engem, mire vért kezdtem el köpni. Kuina is ugyanezt a sorsot kapta, de erre Usagi megint támadásba lendült. Kuina továbbra is megpróbálta segíteni Usagi dolgát, de a földre vágták. Pont mellém.

Usagi a király nyakában ült, és fojtogatta, de az utóbbi megsebesítette a lábát. Vérfagyasztó sikolyok hagyták el a száját, amit én végig néztem. Nem bírtam moccanni se. A halál szélén jártam. Usagi újra mellettünk foglalt helyet, kínok közepette.

Aguni betöltött egy pisztolyt, és egyszerre a királlyal, fejbe lőtték egymást. Úristen.. de nem is egymást.. Csak Aguni végezte így. A teste élettelenül feküdt a földön, és vér kezdett kiszivárogni a feje alól.
Mindenki a talajon feküdt, keserves kínok között. Utolsó erőmmel, amibe mindent beleadtam, sikerült megütnöm a király fejét, aki egy kicsit ledermedt, de újra a falhoz csapott. Erre vért köptem a számból.

Mély levegőket próbáltam venni, de nem igazán sikerült, annyira fájt mindenem. Meg fogok halni. Soha nem látom többet Chishiyát. Csak ő élje túl. És Kuináék.

Arisu egy erkélyről lőtt egyet a királyra, de az elmenekült.

- Gyere, kapj el!- kiabált le a férfinek.

Beszaladt egy drogériába, majd miután következőnek láttam, már az ablakon repült ki, Agunival együtt. A fekete ruhába öltözött ember, pedig felrobbant. Egy iszonyú nagy robbanás. Heiya utolsó levegőit vette, mindenki beláthatja, ő sérült meg a legjobban.

- Nem megy, nem tudok felállni.- mondta Kuina.

- Már csak egy játék maradt.- válaszolt Ann.

- Hiszen te még élsz! Ha valahol újra találkoznánk, legyünk jó barátok!- kérte Ann-t. De ő csak elfordult, majd kilehelte a lelkét.

- Ann! Ann! ANN!- szólította Kuina. Elvesztette.

- Sajnálom.- nyögtem ki, alig tudtam beszélni.

Erre ő rám nézett, majd ennyit mondott: - Nem így akartam meghalni, y/n- kezdett sírni.

- Én sem, hidd el.- mosolyogtam gyéren.

- Arisu... És Usagi... Lejátszák az utolsó játékot..- közölte velem.

- Csak gyorsan csinálják..- dunnyogtem.

Végignéztem a testemen. Az oldalamon kb 10 késszúrás virított, a lábamon egy puska lövés, a fejemen kisebb sebek. Borzalmasan nézhettem ki.

- Sokat jelentesz nekem, y/n- suttogta Kuina.

- Nekem is te.- válaszoltam.- Ha.. kijutunk... akkor majd... - kezdtem, de elsötétült előttem a világ.

Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora