hyunho ; sudden separation (M)

38 4 0
                                    


Minho metresi olan Han Jisung'u evine getirmiş hatta yatak odasında oturmus bira içiyorlardı, minho bunu sorun etmedi sonuçta eşi evde değildi. Evde olsa asla sevgilisini eve almazdı bebeğine kıyamazdı o, ama eşine kıydı.

Han jisung derince yutkunduğu şarabı ve üst üste attığı kısa şortu sayesinde çıplak olan bacakları ile çok güzeldi. Kadınları kıskandırabilecek bir fiziği vardı, minho da onda bunu seviyordu zaten..

Han jisung'un dudaklarından "Seni İstiyorum." lafı süzülünce, Minho dayanamamış şarabını masanın üstüne koyarak sevgilisinin üstüne yürümüş zaten geldiğinden beri süzdüğü bacakları okşamıştı.

Sevgilisi onun neye tahrik olduğunu bildiğinden ufak ufak hırıltılı sesler çıkardı. Minho hızla sevgilisini kucağına almış yatağa oturmasını sağlamıştı.

Üzerinden tişörtü sıyırmak için parmak uçlarına sıkıştırdığı kıvrımları aşağı doğru çekiştirerek göz teması kurdu, tişörtü sevgilisinin gözlerinin üzerinden çekmeden tek seferde çıkardı.

Minho sevgilisinin üst bedenine tüy kadar hafif öpücükler bırakıyordu, sevgilisinin kıkırtısını duyması ile gıdıklandığını anlamış, daha derin öpücükler bırakmaya başlamıştı bile.

Jisung göğsünün üstünde gezen dilin ıslaklığına dayanamamış kendini serbest bırakmıştı. Yatağa değen sırtı ile vücudunu daha belirli hâle getirmişti. E tabiki sevgilisini görmese bile arsız bakışlarının üstünde olduğunu hissetmişti.

Minho daha fazla dayanamayacağını anlayıp sevgilisinin şortunun ipini ağzı ile yavaş -jisung'u deli edicek- hareketler ile çözdü. Jisung elinde olmadan kalçasını kaldırdığında, şortun üstündeki şişkinliğinin üzerimde sevgilisinin dudaklarını hissetti.

Dudaklarını çeker çekmez sevgilisinin şortunu sıyırdı. Boxerin üzerinde onun için şişmiş aleti görünce gülümsedi.

İç çamaşırı ile kalan ikili loş ışıkta tereddüt etmeden sanki ezbere bilmiyormuş gibi bedenlerini süzdüler. Jisung dudaklarını ısırdı. Heyecandan karıncalanan ayaklarının verdiği sızıya dayanamadan kendini minhoya doğru itti.

Minho bacak arasına girdi, dizlerinin üzerindeydi. Kendisine doğru çekerek dikleştirdiği dizlerine bastırdı. Sevgilisinin boxerının lastiğini tutarak aşağı indirdi. Artık jisung'da uslu durmayacaktı.

Tamamen çıplak olan bedenler üst üste gelince, Jisung bacak arasına denk gelen sevgilisinin penisini sıkıştırdı.

Minho zevk ile kasılınca elleri sevgilisinin yüzünü buldu. Dudaklarında gezdirdiği dilini ısıran sevgilisiyle nasıl baş edeceğini gerçekten bilmiyordu.

Onu inletmesi hem hoşuna gidiyor hem de hırsını arttırıyordu. Sıranın ona geldiğini düşünerek adem elmasını hedefine aldı. Ön dişlerini kemiğe geçirdi. Jisung acı ile kalçasını kaldırdığında, minho'nun elleri sevgilisinin kalçasını kavradı.

İki elinin arasında olan kalçayı sıktı. Kasıldığından bacak arasında olan penisi de daha fazla sıkıştırmış oldu. Dakikalar açlıkla öpüşmeleri arasında iniltilerle geçerken, ikili bunu kıyasla yapmaktan ayrı bir zevk alıyordu.

Minho parmaklarını Jisung'un dudaklarına götürdü. Sorgulamadan yalamaya başlaması ile sırıttı. Islanan parmakları yerleştirmek adına üzerinden aşağıya doğru kaydı. Deliği görüş açısına girince parmakları ile masaj yapmaya başladı. Bebeğinin canının yanmasına göz yumamazdı.

Yavaşça parmaklarını içine çekmeye başlaması hoşuna gitmişti. Dudaklarından uzak kalmak istemediğinden sevgilisinin içindeki parmakları çekmeden üzerinden tekrar dudaklarına uzandı. Artık hareketlerine hakim olmuştu ki parmaklarını hızlandırırken sevgilisinin dudaklarını delicesine öpebilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

youtiful,, oneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin