Kitap angst, haberiniz olsun.
Kitap için playlist hazırladım, okurken dinlemeniz için. Profilimden bulabilirsiniz.
İyi okumalar.
.
.
✍(Yazar'dan)
"Didem abla, sana bir şey sorabilir miyim?" dedi on üç yaşlarındaki çocuk, yanındaki kadına. Mavi gözlerini merakla kırpıştırarak.
"Sorabilirsin tabi Deniz."
"Biz şimdi nereye gidiyoruz?
"Babanın yanına gidiyoruz, hastaneye. Her gün antrenmandan sonra geliyorsun ya zaten."
"Doğru." dedi Deniz başını sallayarak. Bir sessizlik oluştu aralarında.
"Peki neden babam bugün beni almaya gelmedi?"
"Babanın önemli bir hastası var bugün, o yüzden ben geldim." Deniz yine anladığını göstererek kafa salladı. Ve yine sessizlik.
"Bugün okulda ne oldu biliyor musun?"
"Ne oldu?"
"Bir çocuk bayıldı. Apar topar hastaneye götürdüler." Didem'in bunu duyunca kaşları havalandı. Mustafa Bey'in bu sabah gelen önemli hastası da okulda bayılmıştı.
İlk önce acile getirilen çocuk oradan nörolojiye, daha sonra da Mustafa Bey'e, yani kardiyolojiye yöneltilmişti.
"Çocuğun adını biliyor musun?"
"Soyadını bilmiyorum ama adı sanırım Uzay'dı." Evet, bu Mustafa Bey'in hastası olmalıydı.
"Arkadaş mısın onunla?"
"Hayır. Yani daha önce bir kere konuşmuştuk ama, beni tanımıyordur büyük ihtimalle."
"Anladım."
.
.
🌠 (Deniz'den)
Didem ablanın beni okuldan aldığı günün üzerinden iki hafta geçmişti. Uzay denen çocuk birkaç gün önce okula gelmeyi bırakmıştı. Okuldakilerin söylediğine göre hastanede kalmaya başlamıştı.
Eh, benim de durumum pek farklı değildi.
Yani, ben hala okula devam ediyordum ve babamın vardiyası bitince birlikte eve gidiyorduk. Eve gidene kadar zamanımın büyük bir kısmını hastanede babamın ofisinde veya hemşire odasında, Didem ablanın yanında geçiriyordum.
Pek hoşuma gittiği söylenemezdi, ama katlanılmaz da değildi. Çoğu zaman uzay dergileri okur, ödev ya da çizim yapar, Nintendo Switch'imle oynar ve diğer hemşirelerle sohbet ederdim.
Buradakiler beni severdi, zeki olduğumu ve babam gibi doktor olabileceğimi söylerlerdi hep.
Gerçi ben gök bilimlerini daha çok severdim. Gezegenler, yıldızlar, uydular, galaksiler, astronomi, uzay, evren... Hepsi bana ilgi çekici geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akvaryum / BxB
Teen Fiction"Bu ne?" dedi hasta yatağındaki çocuk, elimdeki cam fanusa bakarken. "Sana balık aldım, ben okuldayken yalnız kalmaman için." (Angst)