Philip eve dönen Cassian'ın birinci katı incelemesini izlerken hızlıca konuştu.
"Hanımefendi yatak odasında."
Cassian başını salladı ve Ryan'ın Philip'in arkasında beklediğini gördü.
İkisi hiçbir şey söylemeden birlikte çalışma odasına gittiler. Yine de Lady Blanche'ın bugün ziyaret ettiği haberini yeni duymuştu.
Çalışma odasına girip ağzını açtığında hiçbir şey söylemeyen Ryan'a baktı.
"Bir şey oldu mu?"
"Olabilir de olmayabilir de."
'Bu ne anlama gelir?'
Cassian kaşlarını kaldırdı. Sandalyeye oturdu ve Ryan'a da oturmasını işaret etti. Daha sonra düğmesini çözdü ve masanın üzerindeki bardağa su doldurdu.
"Duke, Leydi Elysia konusunda ciddi misin?"
"Hmm. Bu sorunun neden aniden ortaya çıktığını bilmiyorum.”
"Leydi Blanche, Dük'e sahip olmak istediği için Leydi Elysia'ya zarar verdiğini söyledi."
Cassian ağzının kenarlarını kaldırdı ve saçını karıştırdı.
"Bunu Leydi Blanche mı söyledi?"
"Evet."
"Elysia'nın önünde... bunu mu söyledi?"
Kaza. Cassian'ın tuttuğu cam kırıldı.
Blanche Markisi o kadar aptal olamaz ama bu sözlerin kızının ağzından çıkmasına neden izin verdiğini bilmiyor.
Cassian'ın gözleri karardı.
"Efendimin söylemek istediği bir şey mi var? Bunun benim yüzümden olduğunu mu söylemek istiyorsun?”
"HAYIR. O kadın… bunu Leydi Elysia'ya yapmış olmalı. Dük olmasaydı böyle bir zehir kullanmazdı…”
Ryan'ın sözleri yüzünden çürütecek hiçbir şey bulamadı.
Ryan, Lumiere'i epeyce gözlemliyordu ve ardından gelen sözler oldukça mantıklıydı.
“Sadece Leydi Elysia'ya karşı samimi olup olmadığını bilmek istiyorum. Dük'e güvenebilir miyim bilmiyorum.”
"Ben ciddiyim. Elysia'yı bilmiyorum. Bileceğini sanıyordum ama yanılmışım."
Ryan, Cassian'ın acı gülümsemesine baktı ve bir anlığına şaşırmış göründü. "Biliyorum. Sadece kendim kontrol ettim."
"O zaman bu iş bitti mi?"
“Pek becerikli değil. Olası risklerden kurtulmanın daha iyi olacağını düşünüyorum.”
"Lady Blanche'ı öldürmeye çalışıyormuşsun gibi görünüyor."
Cassian bunu şaka gibi söylese de Ryan'ın yüzüne baktığında samimi olduğunu fark etti.
Muhteşemdi. Elysia böyle bir şövalyeyi nereden buldu?
Ama aslında en emin yol olduğu için pek de yanılmıyordu.
“Elysia tarafından yakalanmayacağına emin misin?”
“Bu...”
O biliyordu. Cassian Ryan'a döndü ve dilini şaklattı. Elysia'nın bu yöntemi sevmesine imkan yoktu. Neden Lumiere'den kurtulmak istemiyor?
Bir süreliğine Lady Blanche'a göz kulak olmamız gerekiyor. Veliaht Prens'in tarafı belli oldu."
"Ben kendi başıma hareket edeceğim, o yüzden lütfen Leydi Elysia'ya eşlik edin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirosBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...