Všetko sa to udialo rýchlo

20 1 0
                                    

Bola prva polovica septembra a strašne som chcela nejakého kamaráta alebo niečo viac tak som išla na ig zoznamky na bratislavske atd a napísali mi asi 6-7 ale niektorí sa nechovali ku mne dobre tak som s nimi nič ani nezačala a zostalo z nich 2.. prvý je z môjho mesta a býva pri mojej škole, volá sa Paťo, a on chcel vzťah a sex....on ma 14 a ja 13. Začali sme spolu chodiť, zo dva razy sme boli vonku, posledný krát keď sme boli vonku sme si dali pusu, no to som netušila že to bude moje posledné stretnutie s ním... Začal si vymyslat že nemá čas a neodpisoval mi. Keď som chodila s ním, adam bol môj kamarát. Adam ma miloval keď som ja bola s Patom. Ja som to nevedela.... S patom som byť nechcela ani on so mnou a keď zistil že mu nepošlem porno tak to s ním išlo dole vodou... Ale drzala som sa ním len preto lebo býval v mojom meste a je tu nový. Vždy sme chodili von pri západe slnka. Keď som sa už akokeby rozišla s patom ale nie oficiálne, adam mi napisal: "nikdy nevieš kto ťa chce" ale ja som mala oči len pre pata a nebrala som ohlad ako sa ku mne správal. Adam mi napísal že ma miluje aťd. Na pata som sa vyjebala a začala som chodiť s adamom. Adam má 16 a je z Bratislavy. Ja som 125 km od neho. Adamovi nikdy nešlo akú mam postavu a na sex ani nepomyslel lebo vedel že som kresťanka a mám 13. Paťo je tiež kresťan ale nútil ma akokeby. Síce Adam by mohol byť bf mojej sestry... Adam sa bál mi to povedať že ma miluje lebo som mu napísala že moji rodičia nepodporuju veľké rozdiely vo veku a on to vedel. On nechcel vzťah ani sex. On chcel budúcnosť so mnou. Chcel so mnou jedno dieťa (trocha sme sa pohadali lebo ja chcem 3 deti🤣). Flashback:Paťo sa ku mne nechoval ako ku mojej frajerke. Začal až keď som mu to napísala. On mal ísť do našej triedy ale nejde. Ja som najnenavidejnejsie dievca na škole lebo som si zastala pata. Jeho nazývali pedofilom ale vždy som si ho ubránila. koniec flashbacku. On ma nazýval macko a zle som sa cítila ale nikdy som mu to nepovedala.

láska?Where stories live. Discover now