Bu bölüm dünyaya gelerek bir güzellik katan sevvalsarca 'ya gelsin. İYİKİ DOĞMUŞ ANNEN SENİ APALAMM❤️❤️. (Biraz geç oldu ama olsun 🙃)
Sıkılmadan okuma dileğiyle...
...Sert rüzgarın esintisi ağaçları sağa sola savuruken, hastanenin yanındaki boş cadede taksi bulmaya çalışıyordum.
Sedat abi hızla gitmiş bende Ateşe posta koymuş şuanda ortada kalmış taksi arıyorumdum.
Aferin sana
AFERİN bana.
Gelen boş taksiyi görünce elimi kaldırdım ama durmadan geçti.
Hay ben senin gibi taksinin.
"DURMA SAKIN!!, DURURSAN O ARABANIN SİLECEĞİ, TEKERLEĞİN CİVATASI, KOLTUĞUN YANINDA DURAN EL FRENİ, GAZI PEDALI, DİKİZ AYNASI, ARAKA FARI, KAPORTASI, AKÜ KABLOSU, BAGAJ KAPAĞI HEPSİ TEK TEK SANA Gİ-"
"ÖHHMM ÖHMM"
Cümlemi bölen sert öksürük sesine döndüm.
"ATEŞ!!?"
Ateş siyah ve şık alfa Romeosu'nun önünde durmuş benim ona baktığım gibi oda bana bakıyordu.
"Taksi bulamadın galiba"
Bu adam beni ürkütmüyo değildi, sert mizacı ve sürekli sert bakması garipti, ilk defa dikkatle ona baktım.
Sürekli çatık durmaktan siyah ve eşit kaşları siyah tonlarındaydı, gecenin zifiri karanlığı gibi gözleri büyük ve belirgindi, adem elması-
Adamı kesmeyi bırak da sorusuna cevap ver
Ne kesmesi beee inceliyorumdum sadece.
"YOK buldum, ruhumu bindirip gönderdim, bedenimide burda bıraktım"
Dediğimi anlamayarak yüzüme baktı.
"Bulamadım!"
Küçük bir an tebessüm edip kendi topladı.
"İstersen bırakabilirim seni"
Aslına burda turist olmayı bekleyene kadar bunla gidebilirdim.
"OLUR ama para vermem" dedim gözlerimi kısarak.
Beleşe gidelim (hihiii).
"Tamam" diyince direkt arabaya bindim. Şimdi vazgeçer beleş götürmez acele edelim.
...
Araba konağa yaklaşınca konağın önündeki kalabalık beni heyecanlandırdı.
Hihii...
Kaos Kaos Kaos!!
Sedat belinden silah çıkarıp kapıdaki korumaya doğru tuttu.
"DUR DURR!"
Benim ani tapkimle araba ani şekilde durdu ve öne cama yapıştım.
Yavaş lan hayvan oğlu insan!
"Ravza iyi misin?"
Ateşe ters ters baktım.
"Çok iyim, araban çok güzeldi bende aşık oldum, bir kere öptüm"
Ateş dediğimi anlamazken, arabanın kapısını açıp indim.
İnsan bir teşekür öpücüğü verir.
Ay iç ses yeminle senden bıktım, kız sen bir ara yoktun niye geldin yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACININ BEDENİ (DEĞİŞİM) /Gerçek Ailem Kurgusu
Genç Kurgu~Sessiz çığlıklarınında boğulan bir kız, küçük bir kız. Hayır!! Kitabımın karakteri değil, bu kız benim, bu kitabı yazan kızın sessiz çığlıkları. Sesiz çığlıklarınında boğulan birinin hayal dünyasında ki yaşattığı küçük bir hikaye. Nefesimin kes...