Pov Juul
'Oké jongens, dat was de training alweer, ga maar snel omkleden en dan zie ik jullie morgen weer voor de wedstrijd!' Zegt mijn hockey-trainer tijdens de vrijdag-training. Ik zeg hem gedag en loop dan de kleedkamers in samen met mijn teamgenoten. We kleden ons snel om en liepen toen direct naar onze fietsen. 'Tot morgen boys!' Roept een vriend van me nog en dan stap ik op en rij ik het bos in. Om thuis te komen moet ik dus door het woud fietsen, maar ik vind het niet zo erg hoor, ik ben niet bang in het donker. Wat er toen gebeurde, ging allemaal zo snel. Er stopt een wit busje recht voor mijn neus waardoor ik van mijn fiets val, meteen voel ik mijn knie die begint te zeuren van de pijn. Er stappen vier mannen uit het busje, waarvan twee mij oppakken en meesleuren in het busje. Daar gaat mijn leven... denk ik bij mezelf. Mijn tas gooien ze ook in de bus en mijn fiets word in de struiken gedumpt. 'Slaap lekker jochie...' wordt er in mijn oor gefluisterd waarna er een doek voor mijn mond word gehouden. Ik probeer mezelf tegen te houden het in te ademen maar dat mislukt en al snel word ik helemaal licht in mijn hoofd en alles kleurt zwart.
Na een paar minuten open ik mijn ogen en realiseer ik me dat ik vastgebonden ben, ik zit achterin het busje op de grond en merk dat het busje aan het rijden is, shit. Dan zie ik de mannen weer, ze zitten op hun telefoon. Ik wil zo hard als ik kan schreeuwen om hulp alleen zit mijn mond dicht getapet. Is dit mijn einde? Dan merkt een van de mannen dat ik mijn ogen open heb en wakker ben, 'godverdomme, Rob, heb je wel genoeg van dat middel in die doek gedaan?' Snauwt hij boos naar een van de andere die bruin haar heeft. 'Ja, denk het, 5 milliliter toch?' 'Sukkel! Je moest 50 milliliter doen! Nu is dat kind al wakker!' Een van de andere mannen met blonde haren pakt er een klein flesje bij en pakt dan een doek. Hij doet er nog wat van het middel op en voor de tweede keer vandaag krijg ik te horen, 'slaap lekker...'
Heyyy iedereen! Ik heb laatst gevraagd aan jullie lezers of jullie nog een leuk story idee hebben, nou, hier heb je het! Ik kreeg vaak binnen of ik een verhaal wou maken met de bankzitters er in en een ontvoering, so here it is! Enjoy en misschien tot een volgend deel! (Weet nog niet zeker of ik dit een heel groot uitgebreid verhaal ga maken maar er komt zeker nog een deeltje van! :3) Xxx
Love, Morris
JE LEEST
ontvoerd door de bankzitters.
Mystery / Thriller"Wacht, zijn jullie niet..." "Ja..." - In dit verhaal wordt een dood-normale jongen ontvoerd door de bankzitters, zal hij ooit nog het daglicht zien? Je leest het in dit verhaal <33