Dr. Helen Magnusová je 157 letá vědkyně, která si během jednoho ze svých vědeckých pokusů ve 42 letech píchla čistou upíří krev a od toho dne její tělo nezestárlo ani o den.
Zabývá se sbíráním tvorů, abnormálů, kteří jsou nějakým způsobem zvláštní.
Ať už proto, že se je snaží chránit před člověkem, který by je svým jednáním mohl zahubit, nebo proto, aby naopak lidstvo ochránila před těmito tvory.Za tímto účelem, provozuje tzv. Svatyni. Místo, kde tito tvorové mohou žít, bez obav z toho, že budou pronásledováni a zabíjeni. V její práci ji pomáhá třeba Dr. Will Zimmerman, vynikající forenzní psycholog, který má přirozené empatické schopnosti a nepostradatelný Henry Foss. Zbraňový návrhář a geniální počítačový expert, který dohlíží na obranný systém. Patří mezi abnormály, k tvorům podobným vlkodlakům (hyper-zrychlená proměnlivá životní forma nebo zkráceně HAP).
Helen jednoho dne narazí na vlkodlačici, která se zdá být jakoby z jiné "dimenze". Z jiného světa. Nevypadá jako běžný vlkodlak. Vzhledem ani svými vlastnostmi. Umí se totiž měnit kdykoliv bez ohledu na vývoj měsíce a ve své vlčí podobě ovládá telepatickou komunikaci. Lépe řečeno, doslova umí číst Helen myšlenky. Ví o Helen úplně všechno...
Zná její povahu, ví jaký má ráda čaj, kolik ji ve skutečnosti je let a má přehled o všech tajemství z její minulosti. Helen to děsí, ale zároveň neskutečně přitahuje. Je to poprvé, kdy Helen neví nic o někom, kdo o ní ví všechno.Kdo je ta neznámá žena a jak je možné, že zná Helen, jak kdyby ji měla přečtenou???
Není čas, ztrácet čas nad myšlenkami, která se zdají být momentálně nedůležité, protože mezi tím se na povrch lidstva dostává podvědomí o abnormálech a tím i možný výskyt války. Helen ví, že pokud k válce opravdu dojde, bude to mít radikální dopad na její práci, na všechny abnormály, ale i na lidstvo samotné.
Dokáže si mladá vlčí žena získat nejen srdce Helen, ale i důvěru jejího týmu a společně zabránit válce?
ČTEŠ
Jsem Tvá vlčice
FanfictionZnáte ten pocit, když máte živý sen? Krásný sen, kdy se dotýkáte něčího těla? Sen tak živý, že ještě ráno po probuzení pořád cítíte na svém těle JEJÍ dotyky a vůni?Nemůžete se zbavit dojmu, že to bylo skutečné... Ale co když se Váš sen opravdu stane...