Jimin nk.
Ohjaaja kietoi sideharsoa haavojeni päälle. "Koita tulla puhuu meil ku sun tekee mieli viillellä, okei?" Ohjaaja kysyi ja minä nyökkäsin. "Noin. Haluutko sä jotain iltapalaa?" Ohjaaja kysyi. Pudistin päätäni ja laskin sitten hupparini hihan alas. "Okei. Öitä." Ohjaaja sanoi ja lähti huoneestani, sulkien oven perässään. Menin makaamaan ja huokaisin.Otin puhelimen käteeni, menin instagramiin ja aloin etsimään Nikin tiliä. Ei siinä mennyt kauan kun löysin kyseisen pojan instagram profiilin. Tili ei ollut yksityinen, joten aloin selailemaan hänen kuviaan.
(A/n älkää välittäkö tost kellost tuol ylhääl)
Kun olin katsellut hänen profiilia hetken aikaan, päätin alkaa seuraamaan häntä. Menin pois instagramista ja menin youtubiin, ja aloin katsomaan tosirikos videoita.
Nikin nk. Time skip
Suljin ulko-oven, potkin kengät pois jaloistani ja kävelin omaan huoneeseeni. Suljin huoneeni oven ja menin sängylleni makaamaan. Otin puhelimen taskustani ja huomasin että joku oli alkanut seuraamaan minua instagramissa.Menin instagramiin ja katsoin ketä minua oli alkanut seuraamaan, ja se joku oli Jimi. Menin hänen profiiliin.
Tää äijä o hyvä kuvaa. Ajattelin. Selatessani hänen ottamia kuvia, huomasin ettei hänellä ollut yhtään kuvia itsestään.
Huoneeni ovi avautui ja siskoni käveli huoneeseeni. "Mitä?" Kysyin. Noora sulki oven ja käveli sitten luokseni, ja istui sängylleni. Nousin istumaan ja laitoin kännykän sivuun. "Hei, onks kaikki hyvi?" Kysyin siskoltani.
Noora pudisti päätänsä. Vedin hänet syliini ja halasin. "Haluuks sä kertoo mul et mikä sul o?" Kysyin. "M-Meiän luokan yhen tytön isoveli tuli haukkuu mua, koska mul o kaks äitii ja koska sä tykkäät pojista." Tyttö kertoi. "Tiiätkö sä ketä se oli?" Kysyin. "Joku E-Eemeli." Hän kertoi. "Okei. Sul ei oo mitää hätää. Se ei tuu sanoo sul mitää." Sanoin. "Haluutko sä kattoo jonku elokuva mun kaa?" Kysyin ja Noora nyökkäsi.
——————-
Sanoja: 282
CITEȘTI
Lets be broken together
Ficțiune adolescenți"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...