פרק 5

20 4 1
                                    


"וואו. זה מתחיל להתחמם" ציחקקתי שסיימתי את הפרק. למזלי לא הייתי צריך להיות במתח לעוד הרבה זמן. כי היה פרק נוסף. "מעניין אם הוא יצליח בתוכנית שלו" אמרתי ופתחתי את הפרק הבא.

》היום הבא עבר רגוע. החבורה טיילה באזור, קנתה כמעט את כל הקניון, בילו שוב בבריכה, בקזינו של המקום ואכלו מלא אוכל טעים. בלי להרגיש הזמן עבר. מאז אותה נשיקה שכמעט והייתה ג'ימין שמר על מרחק מיונגי. למרות שכן יונגי תפס אותו מגניב מבטים בוחנים לכיוונו כאשר הסתובב שוב כשפלג גופו העליון חשוף. הוא ניסה לשחזר את התוכנית, אך העניין היה אבוד וג'ימין לא הלך שולל כמו בפעם הראשונה. אך הוא זכה להביט בג'ימין שישן בשלווה במיטה מולו וזה ניחם אותו מעט. היום השלישי והאחרון שלהם הגיע במהירות. ככה זה שנהנים. את הבוקר שלהם העבירו בצורה רגועה. לקראת אחר הצהריים כל אחד בתורו נכנס לתור שלו למסאז' מפנק. הם התחרו על מי מחזיר הכי הרבה זמן בתוך הסאונה. ומהר מאוד הגיע הערב ואיתו הזמן של התור שלהם באחד מהמעיינות החמים המפורסמים של המקום. הם ישבו שם ודיברו ביניהם, נהנים מהמים החמים שעוטפים אותם ומרגיעים את גופם.

"בואו נשחק משחק אם אנחנו כבר פה לבד" אמר הוסוק לפתע. "איזה?" שאל טאהיונג. "אמ.. אמת או חובה?" הוא הציע בחצי צחוק. "יאלה" ג'ין אמר. "מה? רגע? רציני? זה משחק טיפשי" קרא ג'ימין."נו אז זה זה סתם בשביל הכיף" ג'ין ענה לו "אני אתחיל" הוסיף. "טאה. אמת או חובה?" הוא פנה לטאה שחייך בהתלהבות. "אמת" ענה. "קוקי הוא הראשון שלך?" ג'ין שאל ללא היסוס ובחיוך מתגרה. "וואו! זה התחיל מהר" הוסוק קרא בהתלהבות. "לא. והוא יודע את זה" טאהיונג ציחקק והסתכל על קוקי. "כן אני לא מתלהב מזה" ג'ונגקוק ענה וגילגל את עיניו. הם תמיד היו פתוחים אחד עם השני וגם אם אחרים. "הובי היונג" טאה קרא בהתלהבות "אמת או חובה?" הוסוק שהתלהב שהגיע תורו הרים והוריד את גבותיו בהתגרות "חובה" ענה. "חובה אלייך ללכת למעיין שמימול ולהשיג את המספר פלאפון של אחד מהם" הוא קבע "בפלרטוט כמובן" הוסיף במהרה. "פיס אוף קייק. זו עם השיער הקצר בוחנת אותי מאז שהגענו" הוסק אמר ויצא מהמים. "חשהתי שהיא בחנה אותי" נאמג'ון אמר וכולנו ציחקנו. הסתכלנו על הוסוק מבצע את המשימה. זה לא היה נראה קשה כלכך. הוא רכן לעברה, שיחק בשיערה והעביר אותו מאחורי אוזנה. בתוך מספר דקות חזר אלינו מחוייך מנער את הפלאפון שלו מסמן שזה הושלם "וחברים. תנחשו למי יש דייט הלילה" קרא וצחק. "אז עכשיו תורי? את מי אבחר?" הוא הסתכל בין כולם. "ג'ימיני!" הוא קרא בהתלהבות. ג'ימין קפא במקומו והסתכל על הוסוק בחשש. "אמת או חובה, ג'ימיני" הוסוק ציחקק. ג'ימין שתק. היה ברור שהוא לא ממש מתלהב מכל העניין. אחרי מספר רגעים של שקט בהם כולם הסתכלו עליו, הוא נאנח ואמר "חובה".

"מפתיע" קרא הוסוק "הייתי בטוח שתלך על אמת. היה לי משהו טוב בראש. בכל מקרה בוא נחשוב על חובה מגניבה" על פניו של ג'ימין ראו את החשש. "אני יודע!" קרא הוסוק "חובה עלייך לנשק את יונגי" אמר הוסוק וצחק. ג'ימין החוויר. יונגי פער את עיניו ולחץ על פנים הלחי שלו עם הלשון. הוא התלהב מהחובה הזו. אולי בסוף כן ישיג את מה שרצה. "נו ג'ימין" זירז אותו הוסוק "תעזור לו יונגי. תתקרב אליו נראה שהוא נתקע". ג'ימין הביט ביונגי. יונגי לא יכל להתעלם מכך שג'ימין נושך את שפתו התחתונה. זה גירה אותו ממש. "אני לא יעשה את זה אם הוא לא רוצה" יונגי ענה. הוא באמת לא רצה לכפות על ג'ימין לעשות משהו שהוא לא רוצה והמבט בפניו הבהיר שהוא חושש. "ג'ימיני זה בסך הכל משחק. הוסוק תחליף לו משימה. אתה יודע שהוא לא אוהב דברים כאלו" קרא טאהיונג. הוסוק ציקצק בלשונו "טוב בסדר..." אמר בקול מבואס "ממש רציתי לראות את זה" נאנח. "לא זה בסדר" אמר לפתע ג'ימין "אני יעשה את זה" הוא אמר בזמן שהתקרב במהירות ליונגי. 

הדרך שלי אלייךWhere stories live. Discover now