Jack
Când am plecat și am lăsat-o pe Anabel singură un gol mi sa lăsat în inimă.Știam că era în regulă cu Cassie și Bella,dar nu mă puteam gândi decât dacă era în pericol.Daca cădea? Dacă se arde?Dacă pățește ceva?Aceste gânduri sunt întrerupte atunci când Nicolas fluieră.-O să fie bine!
-Nu ți-e frică că Elena va păți ceva?
-Nu,am încredere în ea știu ce poate și de ce e în stare.
-Anabel încă nu știe, cât de periculos este fără să fie apărată.
-Așa a fost și Bella,dar ne-am descurcat.Se aude vocea lui Axel.Sunt toate acolo și Cassie chiar știe să folosească o armă cu sânge rece,nu îți face griji.Sau nu poți reziști cu gândul că nu vei face sex?
-Te întreci.
-Eu regret că am aflat acum câteva ore, puteam aseară să fac mul mai multe cu Bella.
-Nu vreau să mai aud!Se aude vocea lui Adam cu nasul în telefon.Nimeni nu vrea să plece,dar știm cu toții că dacă ne-a chemat e o urgență foarte mare!
-O să se descurce.Acesta este ultima dată când Nicolas și noi spuneam ceva
Anabel
Eram cu fetele și mâncam pizza pe care am comandat o.Îmi place de ele, mă distrez,dar îmi este dor de Jack,de părul său ciufulit de dimineață,de ochii săi negri și de parfumul său care mă înebunea.Nu știu de ce,dar încep să simt mai mult,ieri seară nu cred că a fost sex,cred că a fost dragoste.
~°°~
-Nu! Țipăm toate la unison, atunci când Klaus îi oprește umanitatea lui Stefan.
Eram toate pe colțar și eram în pijamale.Eu le-am făcut codițe la fete de sus și acum îmi făcea Cassie și mie.
-Și Anabel cum e să stai departe de viitorul tău soț? Cum te-a cerut?
-De... fapt....
Nu ma cerut,ma luat că i se făcuse milă de mine,el nu mă iubește.
-Pe plaja.Ai terminat Cassie?
-Mai am puțin.
Nu am mai făcut nimic cu fetele,eram în cameră cu Cassie care dormea.Citeam și aud o veoză care se face cioburi.
-Cass se aude ceva! Șoptesc eu.Cass se ridică buimacă și aude și ea încă o vază care se sparge.Se ridică și îmi face semn să fac liniște, își ia din noptieră pistolul și dechide ușa.Vedem un bărbat cu tatuaje peste tot și era mare, chiar foarte mare!
-Sefu nu mi-a spus că o să fie aici niste fufe,dar mă bucur.Cassie îndreaptă pistolul spre el.Nu cred că vrei sa fac asta dacă vrei să îți mai vezi iubitul.
-Ce dracu se întâmplă se aude vocea lui Elena buimacă.
-Ce norocos sunt.
-Ai vrea tu, vorbește Bella cu pistolul ațintit spre el.
-Bella,nu face nimic!Ana sunăl pe Jack,sau pe băieți.I-am luat telefonul lui Cassie din cameră și îl apelez.
-Intra robotul,îl sunt pe Axel,nimic,pe Axel nimic, încep să plâng,îl apelez pe Adam nimic.
-Dacă faci ceva roșcato iubiți voștri mor!
Cassie se uită la Bella și se uită intensiv, Cassie se apropie de bărbatul cu tatuaje și îi înmânează pistolul .Ce fata bună.
În acel moment, Cassie se lasă în jos și Bella trage,dar nu au fost repede că bărbatul trage un glonț în umărul meu.-Dracu!Se aude vocea lui Bella, apropiind duse de mine.
Cassie îi ia pistolul și îl mai împușcat pe bărbat.Ana?Ana! Uitate la noi!Mă așează pe colțar și Elena plecă să caute ceva.
Deja nu mai vedeam clar, atunci telefoanele încep să sune,dar eram prea amețită să văd cine sunt,dar Cassie placa din casă.
Elena îmi bandajează brațul și se uită la mine.-Ai avut că noroc că glonțul nu a rămas în tine.
-Fetelor am sunat la o firmă și vine sa îl ia pe omul ăsta.
-Și eu am vorbit cu băieți vin, acasă.Se aude vocea lui Cassie.Ana cum ești?
-Extraordinar.Spun sarcastică.
-Jack o să mă omoare.
-Mai bine spus că pe toată.Vocea Bellei de aude.
-Fetelor îmi este cam somn și puțin frig.
-Nu, să nu îndrăznești să te culci Anabel!Cassie părea să accentueze fiecare cuvânt.Jack o să vină peste câteva ore!
Peste câteva ore apar câțiva tipi de la sediu.Care Cass îi știa .
Fetele au curățat sângele de pe podea și eu am adormit pe umărul lui Elena după ce au terminat treaba.-Iubire!Vocea aceea, vocea aceea familiară, vocea aceea autoritata,dar calmă.Îmi deschid ochii și mă duc îm brațe.Esti bine?Spune în timp ce mă mângâie pe păr.
-Tu ești bine?Cum ai scăpat?
-Nu am pățit nimic.Se uită la braț și ochii săi negri devin într-o nuanță de maro închis.
-Off,iubire promit că nu am să te mai las singur.
Mă dezlipesc de el și îl sărut.-Fetele unde sunt?
-Au plecat acum,nu au vrut să te trezesc.
-Mi-a fost așa dor de tine, mă înfofolesc în el.Nu credeam că am să spun așa ceva.Un râs mic îi apărut încât să,îi apără gropița.Mă dezlipește de el și îmi cuprinde obraji în mâinile lui.
-Când mi-a spus Cassie ce sa întâmplat,am crezut că omor pe cineva.Iubire plecăm la hotel până aduc o firmă de curățenie.
Plecă în cameră și se întoarce cu o pungă cu niște haine și mă ia de mână, când plecăm.Capitol neditat! scuze că este așa scurt
CITEȘTI
Ea o să fie motivul morți mele
Roman d'amourVă invit în povestea lor și sper să vă placă ce veți afla despre ei. Lectură frumosEa fata unui mafiot,care trebuie să aleagă viață sau moarte.Ajunsă la New York Anabela vrea să își trăiască viața,dar povestea nu este așa cum a crezut ea. Oare ce va...