Minato'nun ofisinde olan olaylardan sonra Kakashi , Sasuke'yi hastaneye Naruto ise Sakura'yı evine kadar götürmeye başlar.
Kakashi'den :
Sasuke , Sakura'yı korumak için Nagato'nun yaptığı saldırının önüne geçip Sakura'ya siper olmuştu. Bunun bedelinide ağır yaralar alarak ödemişti. Açıkçası Sasuke'den böyle hareket beklemiyordum.
Çünkü kendisini hep kendini düşünen bencil birisi olarak analiz etmiştim. Demek ki insanları tanımakta hâla biraz acemiyim.
Ama beni daha çok şaşırtan Naruto'nun Sasuke'ye hepimizden daha çok endişlenmesiydi. Üstelik bunu yapan abisi Nagato'ya karşı bile büyük bir nefretle bakmıştı. Bu nefreti ise içinde ki Kyubi'yi uyandırmıştı.
Naruto'nun Sasuke'ye bu kadar kısa süre içinde bağlanmasını beklemiyordum. Evet , Minato senseim bana Naruto'nun sıcak kanlı birisi olduğunu söylemişti. Ama bu kadarını beklemiyordum.
Bütün bu olaylar olurken en çok üzüldüğüm kişi Sakura'ydı. Çünkü yanlış analiz etmediysem hoşlandığı çocuk yani Sasuke gözleri önünde ağır yaralar alıp yere yığılmıştı. Bu durum karşısında muhtemelen kendini suçlayacaktı.
Suçlamakta da haklı bir sebebi vardı. Çünkü hepimiz Nagato'nun saldırısı karşısında refleks olarak hemen saklanacak bir yer bulmuştuk. Ancak Sakura , kaçmak yerine olduğu yerde dona kalmıştı. Bu da olayların iyice bir karışmasına neden olmuştu.
Ama benim içime oturan Sakura'nın bir duvar köşesine geçip annesinin ve babasının isimini sayıklamasıydı. Sakura çok iyi bir oyuncuydu. Bu zamana kadar herkese güler yüzünü göstererek içinde ki acıyı herkesten gizleyebiliyordu.
Ancak Naruto Kyubi'nin çakrasını istemeden kullanmaya başlayınca Sakura , artık içinde ki acıyı gün yüzüne çıkarmak zorunda kaldı.
Bu durumun oluşmasında herkes Nagato'yu suçlu gösteriyordu. Evet , Nagato suçluydu. Ancak garip bir şekilde Nagato ile empati kurabilip ona hak verebiliyordum.
Benim rahmetli babam Hatake Sakumo namı değer Konaha'nın beyaz dişi , bütün ninjalık kurallarına harfiyen uyan tam donanımlı bir ninjaydı. Herkesin örnek olarak gösterildiği birisiydi.
Ninjalığın en önemli kurallarından birisi her şeyden önce sana verilmiş olan görevi her koşulda yerine getirmekti. Yani , konu takım arkadaşını bile ölüme terk etmekse , görevini yerine getirmek için terk etmek zorundaydın.
Babam , bunu her zaman bana hatırlatırdı. Bu yüzden bende bütün çocukluğum boyunca aynı babam gibi ninjalık kurallarına harfiyen uyan başarılı bir gennin oldum.
Önceden doğru bir ninjalık yolu izlediğimi sanıyordum. Ancak takım arkadaşım Uchiha Obtio'yu göz göre göre görevimi tamamlayabilmek için ölüme terk ettiğim gün aslında yanlış bir ninjalık yolu izlediğimi çok acı bir şekilde anlamıştım.
Ama bunu anlamam çok geç olmuştu. Bana göre herkesin kendi ninjalık kuralı vardır. Benim ninjalık kuralım ise görevden önce takım arkadaşımın canını koruyabilmekti.
Bu ninjalık kuralımı Naruto , Sasuke ve Sakura'ya aşılayabilmek için elimden gelen her şeyi yapacağım. Çünkü ileride çok büyük bir seçimin ortasında kalacaklar. Ya , görevlerini yerin getirecekler ya da arkadaşlarını kurtaracaklardı. Böyle bir seçim karşısında benim gibi büyük pişmanlıklar yaşamamaları için onları takım olmaya alıştırmam gerekiyordu.
Konaha hastanesine vardığımda aklımda ki bu düşünceleri çıkarıp kucağımda bilinci kapalı bir şekilde duran Sasuke ile birlikte hasteneye girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
फैनफिक्शनAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...