"Lan pust bırak beni pezevenk bide dibime girmişsin"
Diye haykırmıştım. Sonunda beyfendi bu sese uyanabilmiş ki uyanıp doğruldu.
"Ne oluyor jungkook neden bağırıyorsun sabahın köründe" acaba neden bağırıyorum amk hala ona kızgındım. Affetmek istemiyordum.
"Neden acaba seni gerizekalı hem sen neden yanımda yattın neden senin evindeyim? siktir! yoksa bana mı
Doku-""Saçmalama istersen jungkook öyle biri değilim" ozaman neden burdayım dün geceyi biraz olsada hatırlıyorum.
Fakat yinede emin değildim."Siktir oradan ozaman neden buradayım ben!" diyerek bir hışımla yataktan kalktım.
Taehyung da kalkmamla beraber oda yataktan Kalkıp karşıma dikildi.
"Oysaki dün yanından gitmemem için ve seninle kalmam için yalvaran sendin" diyerek sırıtmıştı.Şu an yanaklarım ve kulaklarının kızardığını hissediyordum. Şaka gibiydim viskinin etkisiyle fazla içip sonuçta bunlar olmuştu.
"Gidiyorum ben" diyecek bir şey yoktu onunla daha fazla yan yana kalmanın da bir sebebi yoktu. Taehyung ile durunca aklıma o gördüklerim geliyor ve ister istemez sinirleniyordum.
Çıkmam için kapıya doğru yöneleceğim sırada kolumdan kendime doğru çekip göğüslerimizin birleşmesini sağladı.
"Gitme, jungkook gitme dinle beni bak dayanamıyorum ayrı kalmaya yapma bunu bize yapma güzelim"
Ben bir şey yapmıyordum ki herşey onun yüzünden olmamışmışmıydı zaten?
"Daha fazla dinlemek istemiyorum anlattın anlayacağın kadar bırak beni" onu itip kapıya doğru yönelecekken bu sefer kapıyı arkamdan sertçe kapatıp,beni kapıya sırt üstü yaslamıştı.
"Jungkook yeter artık anlamıyorsun yemin ederim bir suçum yok o kızla aradamda hiçbir şey yok diyorum"
Gözlerim yavaşca dolarken onun göğsünü yumurlamaya başladım. Çaresizdim, beni çok kırmıştı.
Onu ittirmeye çalışırken taehyung aksine beni daha fazla sarmalayıp kollarının arasına alıyordu.
"Şşş bebeğim dur sakin ol" yavaşça Taehyunga vurmayı bırakıp başımı göğsünden kaldırarak ona baktım.
"Çok kötüsün biliyor musun" sanki dip dibe degilmişiz gibi daha da yüzüme yaklaştı ve başını yana kaydırarak yanağını yanağıma sürttü.
Nefesimi teklemişti konuşamıyordum
Bile."sevgilim özür dilerim affet beni"
İçim paramparça olmuştu onu ne kadar affetmek istersem bile yapamıyorumdum.Yanağını tekrar yanağıma sürterek başını kaldırdı artık yüz yüzeydik.
"Jungkook.. seni öpmeme izin ver.
Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Dilimi yutmuştum bir şey
Diyemiyordum."Bu izin veriyorsun demek öyle değilmi" öyle miydi bunun cevabını daha kendim bile veremezken bunu sormasına cevap veremiyordum.
Kendimi ona bırakıp yavaşça gözlerimi kapattım ve özlediğim o dudaklar dudaklarımla kavuştu.
...
(Tavşan köleleri)
Jiminshi😈
Şılıklar buraya bakın
Acil durum
(2 kişi tarafından görüldü)Cin😇
Ay yine ne var ayolHyungum😍
Her gün yeni olay yeter be
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant of Love | TAEKOOK
FanfictionOkula yeni gelen Jeon Jungkook, gelir gelmez sakarlığı yüzünden okulun zorbası Kim Taehyung'un dizlerinin önüne düşmüştü. -düştüğün yere bakmak ister misin? -Siktir penisin önüne ~Semetae~ ~ukekook~ Yan ship; Yoomin Namjin #taekook #semetae #ukeko...