30.Bölüm "Mavişim,mavilendim"

1.7K 106 22
                                    

#Ferit

Seyran ile artık resmi olarak sevgili olmamız, tüm fabrikayı salladı. Bu öyle bir sallamaydı ki herkes bizim hakkımızda konuşuyor, çoğu insan tebrik ederken bir kısmı da halen inanamıyordu. İlk tebrik Mehmet abiden gelmişti. Sabah beni koridorda yakalamış "Ne yaptın ettin Seyran hanımı elde ettin şerefsiz" derken karnıma beklenmedik bir yumruk atmıştı.

Elde ettin kelimesini sevmemiştim ama durup onu da düzeltecek halim yoktu. Seyran ile olan ilişkimizi baştan sonuna kadar yeniden ele aldığımızda ben buna elde etmek değil, "fetih" derdim. Bir Sultan Mehmet olmasam da, bende yeri geldiğinde gemileri karadan yürütecek kadar çaba sarf etmiştim.

Bir şeylerin ciddi anlamda yanlış düşünüldüğünü ise kendi odama varınca anlamıştım. Oda olarak dizayn edilen karavanı tamı tamına beş erkek ortak kullanıyorduk ve tahmin edebileceğiniz üzere burası biraz ilk çağları ve mağarayı andırıyordu. Birçok temizlikçi abla bizim odamızı temizlemek istemediği için, işi bırakmamıştı. Öylesine leş ve buram buram testestoran kokan bir odaydı. Tabi leş olan sadece oda da değil.

"Vay şerefsiz" diyerek beni tebrik etmeye başlayan arkadaşlarımdan bir kaçı da sırtımı yumrukluyordu ve "Sonunda listeye Seyran'ı da yazdırdın" diyerek gelen tepkiler hiç hoşuma gitmiyordu.

Herkes gerçekten böyle mi düşünüyordu?

Evet aslında başta benimde amacım sadece buydu. Bana onu anlatırken "Ruh gibi kız, nah tavlarsın" demişlerdi. Benim için Seyran sadece yapılacaklar listesindeki bir maddeydi ve üzerine tik atmak için oldukça sabırsızlanıyordum. Üstelik birde üzerine oynanan yüklü miktardaki iddia olunca... benim için tadından yenmez bir sidik yarışına dönmüştü.

Ta ki bir şeyler ters gidene kadar. Öncelikle şunu söylemeliyim ki bana yüz vermeyen ilk kadın değildi Seyran. Bu camia da her ne kadar efsane olsamda, benimde red yediğim, nadir hatunlar oluyordu.Üstelik herşeyin kızların bir oyunu olduğunu bilmeden önce Seyran ile gayet iyide başlamıştık.

Peki, onu benim için özel yapan şey neydi? Neden insanlar beni bu şekilde tebrik edince ve Seyran'ın da listeme girdiklerini düşününce hoşuma gitmiyordu?

Sanırım cevap baştan beri herşeye şahit olan sizler için çok kolaydı.

Evet, onu seviyordum. Onun kapısında bekleyecek, açmayacağını bile bile arayacak ve onunla bir gelecek planlayacak kadar hemde.Onun benim için özel olduğunu kabul edeli uzun zaman olmuştu ama çevremdekilere bunu nasıl anlatacağımı bilemiyordum. İlk defa ciddiye alınmak istediğim bir zamandı ve bunu kimse yapacak gibi durmuyordu. Üstelik şakaların seviyesi ve dozajı gitgide irtifa kaybediyordu.

Birşeyleri düzeltme gereği duydum an ise, fabrikadaki kadınların benim önümü kestiği andı.Tuvaletten yeni çıkmış bir halde, ellerimi kuruluyordum ki kollarını çaprazlayarak bana yiyecekmiş gibi bakan kadınlar önümü kesmişti. Birçoğuyla geçmişte bir münasebetim vardı... Aslında yalana gerek yok hepsiyle bir münasebetim olmuştu.

"Neler oluyor?" derken şaşkınlığımı gizleyemiyordum. Öyle sinirli bakıyorlardı ki, beni dövmeye gelmiş olmaları muhtemeldi.

"Seninle konuşmak istiyoruz" diyen ... adını tam olarak hatırlamadığım ama geçmişte baya iyi eğlendiğimizi anımsadığım biriydi.

"Ne hakkında?"

"Seyran hakkında"

Size başta dediğim gibi bu haber burayı yıkıp geçmişti. Şu an herkesin gündemi buydu."Seyran hakkında sizinle ne konuşacağım?"

Playboy Yok Edilmeli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin