Hastane'denÇıkış-1HaftaSonra

560 41 53
                                    

VEEE BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ OLAN KİTABIMIZ  AYNI ZAMANDA SİZİN İÇİNDE 400 BEĞENİYE ULAŞTI! SİZLERE ÇOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM İYİ Kİ SİZİN GİBİ TAKİPÇİLERİM OKUYUCULARIM VAR!BÖYLECE MUTLU OLUYORUM VE SAÇMA SAPAN ŞEYLERLE UĞRAŞMAYIP BULANIMA GİRMİYORUM!

İYİ OKUMALAR BUNUN ŞEREFİNE BUNUNLA BEREBAR 2 BÖLÜM DAHA GÖNDERİYORUM 

İYİ OKUMALAR BALLARIMMM!

.

.

.

.

.

.

.

1

2

3

...

HEPSİ ODAYA GERİ GİDER

Yn:Nerdesiniz siz?

Yuna:Hiç.Bahçedeydik sen uyanmayınca.

...YARIM SAAT SONRA

Yn:Ayy Yuna sen dikkat et de.

Yuna:Sanırım onun düşmanıyım.Ederim merak etme.

Hm:(hemşire)merhaba.Geçmiş olsun kan almam gerekiyor.

Felix:Yanlış geldiniz sanırım.Yn'nin iç kanaması var.

Hm:Biliyorum.O yüzden kan alıcam iç kanama değil mikroplu kan da olabilir o yüzden.

Yn:HAYATTA OLMAZ!

Yuna:Al başladık gene.

Seungmin:Neden Yn?

Yuna:Korkusu var.

Yn:Hele birde bana yaklaş bak nasıl tekmeliyorum kadın seni!

Hm:Ama almak zorundayım.Sağlığınız için.

Felix:Yn saçmalama acıtmıyor bile.

Yn:Bok acıtmıyor.Morlukları olan benim siz değil!

Hyunjin:Hala geçmediler mi?

Yn hayır anlamında kafasını salladı.

Hm:Ama efendim almazsak test sonucu da çıkmaz sizin bir hafta belki de daha fazla burda kalmanıza sebep olur.

HYUNJİN ANLATIM

Yn direniyordu ve Hemşireyi yanına bile getirtmiyordu.En sonda Felix ve Seungmin Yn'nin kolunu tuttular.

Felix:Yn DUR!SAĞLIĞIN İÇİN GEREKLİ!

Seungmin:Biriniz yardım etsin!

Han koluma vurdu ve gitmemi söyledi.

Hyunjin:Ne yapayım?

Yn:BIRAK!

Hyunjin:Yn elimi ya da kolumu sıkabilirsin.Ama kanını almak zorundalar.Lütfen Yn.

Hemşire yavaş yavaş Yn'ye yaklaştı.İğneyi batırırken Yn birden bana sarıldı.

NOLUYO LAN?!

Yn:Korkuyorum!

Hyunjin:Tamam sıkıntı yok.Bana sarıl sık beni.

Hemşireye Yn'yi işaret ettim.Felix ve Seungmin hala Yn'yi yutuyordu ne olur ne olmaz.Hemşire Yn'nin kanına alırken Yn diğer koluyla bana daha da sıkı sarıldı bende ona bana güvenebilmesi için sarıldım.

En sonda hemşire kanı aldı ve pamuğu koydu.Sonrada gitti.Felix ve Seungmin Yn'yi bıraktılar.Ama Yn beni bırakmıyordu.

Hyunjin:Yn ne oldu?Yn?

ZORBALARIM VE BEN 1.Sezon -Rüyalar-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin