1.bölüm🫠

33 7 2
                                    

Bazı insanlar güzel yer arar,bazıları bir yerleri güzel yapar.
Inayat Khan ✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️✨️

Ve sona ererken namütenahi günler,bir teşekkürü borç bildiklerim var kalben er yaz koşar adım gidilen anneane evinde nasıl da geçti bütün bir yaz mesela sen her akşam Evin duvarına itinayla yerleşip ışıklarını yakan ve yaratılışına hayran bırakan Ateş Böceği Muhteşemsin akşamüstü yürüyüşlerinde bana gün batımına karşı lezzet dediklerini sunan ve ismini yedin renk koyduğum erik ağacı İyi ki varsın Ah Peki ya sen canım olmaz Tüm ruhunla bana sen değerlisin diye fısıldayan Sarı Çamlar gözlerini kapatıp esintisini dinlediğinde dünyanın ne kadar huzur veren bir yer olduğunu hatırladığını söylemeye Ahde vefa bilirim Ayrıca 40 insanın 1 saatte öğrettiği karbondioksiti bir saatte oksijene çevirdiğin için önünde diz çökerim yani yattığı halde devrilmeyen kökleriyle toprağa tutunarak Ayakta kalmaya çalışan bir Sarıçam biliyor musun hayata tutunma çabanı takdir ediyorum Mutfağı her gidişimde balkonda oturup üç torununa her bir ders niteliğinde cümleler sarf ettiğine şahit olduğum yarışma hakkında Eminönü'ne filozoflar taş çıkaran sözlerine müteşekkirim Sevgili annem ve babam seher vakti seccadelerinize serip cennete beraber gidelim dercesine hep ailesine seslenmesine nasıl şükretmem her akşam yaz sıcağına inatçı rüzgardan özgürce senden uçurtma bana hissettirdiğin özgürlük ve gökyüzlü şeyleri için sana da minnettarım zaman zaman uçurtma avcısındaki hastalandığını satıp beni özenlendirirse sen de içimi küçük bir çocuk gibi coşturduğun için teşekkürler Hani Hayat kadının Bazı insanlar güzel yer arar bazıları bir yerleri güzel yapar sözünün muhatabıdır Bence Buradaki tüm komşular Zamansız kıvran sofralar ayaküstü muhabbetler balkon sohbetleri el emeği hediyeleri çocuklar incelesin diye evet kaplumbağa getirmeleri okulda lazım olur diye bir kucak dolusu buğday başıyla Kapında belirlenecek Sen Hanımeli seversin deyip tazecik bir daha fideyi elime vermeleri hastalık kelem şu ahir zamanında az rastlanan de insansınız ve ben Allah için cana gönülden seviyorum sizleri bunların yanı sıra keşkek ısırgan yağlaşır tavşan için lorlu pekmez karın lahana çorbası nasıl küfürlü peynir kuru ekmek daha nice isim tuhaf olsa da damağımda hoş lezzetler bırakan yöneten yemekler Şifa verdiniz ruhumu canım ağaçları ve onların gönlü büyük sahipleri bize bütün kış yetecek kadar vitamini sağladığınız için size de sonsuz teşekkür ağaç tepesinde başlayıp yine orada bitiren arkadaşlarım sayenizde doyumsuz Anılar biriktirdikler Biriktirdim ve ben en çok da onları gün batımında Tıpkı çocukluğumdaki gibi akşam ezanı okunuyor Haydi eve arkadaşlar diye çağırmayı sevdim Ve sen canım Memleketim bana çeşmeden kana kana buz gibi su içmenin lüküsünü yaşattığın için ruhumu o eşsiz gün doğumlarını ve gün batımlarını gibi pespembe bir renge boyadığın için organik beslenmenin en doğal halini tattırdığın için arkadaşlara anneanne evinin sıcaklığını yaşattığın için en çok da sana müteşekkirim Gönlümün ince sızsın ve iyi ki varsın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin