31

262 19 1
                                    

Všichni stály v lese u Cullenových. Smečka byla přeměněná. Nevěřili Cullenovým, ale byli ochotný položit za Daisy život. Jestli se musí postavit novorezencům, musí umět bojovat a jen jeden člen rodiny má s novorozenci zkušenosti.

Daisy držela Jaspera za ruku a držela se blízko něj. Věděla, že to pro něj není lehký. Bella zase byla blízko Edwarda. Poslední dobou to mezi sestrama není nejskvělejší.

"Nevěří nám tolik aby byli v lidký podobě" vysvětlil Edward když si přečetl jejich myšlenky. "Jsou tady, na tom záleží" řekl Carlisle. "Budeš překládat?" zeptal se ještě. "Ahoj Jaku" pozdravila Bella když se do její blízkosti postavil Jacob a Sam zavrčel.

"Same!" okřikla ho Daisy. "Buď slušnej" zamračila se na něj a Sam sklopil uši. "Nikdy mě nepřestaně udivovat jakej s nima máš vztah" zašeptal jí Jasper. "I vy jste moje rodina" připomněla mu Daisy a políbila ho.

"Vítejte" přivítal je Carlisle. "Jasper má zkušenosti s novorozenci. Naučí nás jak na ně" vysvětlil jim Carlisle. "Chtějí vědět jak se nováčci liší" řekl Edward jejich myšlenky. "Jsou o hodně silnější. V tkáních jim koluje jejich lidská krev. Náš rod není nikdy fyzicky silnější než v prvních 7 měsících života" vysvětloval Carlisle a kývl na Jaspera.

"Má pravdu, proto je vytvářejí. Armáda novorozenců nepotřebuje tisíc lidí jako lidská, ale ta se jim nemůže postavit." řekl jim ze začátku a nepouštěl Daisy a ta svůj stisk zpevnila a Jasper se na ní vděčně usmál.

"Takže dvě nejdůležitejší věci na zapamatování jsou , nikdy je nenechte objemout vás rukama, bleskově vás rozdrtí. Za druhé nikdy nechoďte do výhodné akce, na to čekají a vy prohrajete" vysvětloval jim.

"Emmette" pobídl ho Jasper a neochotně pustil Daisy, kterou políbil a Daisy se přesunula k Jaredovi o kterýho se opřela. Jared jí oblíznul na tváři. "No fuj! Ty prase" zasmála se a otírala se do jeho kožichu. Jared jen vydal zvuky připomínající smích.

Jasper s Emmettě začali bojovat. Daisy na to trochu vyděšeně koukala ikdyž věděla, že se jim nic nestane. Takhle začali všichni s někým bojovat. Jasper sem tam někoho opravil, poučil nebo něco dodal a Daisy celou dobu stála u smečky.

"Mám strach" řekl smutně Jaredovi. Ten k jí natočil hlavu a smutně se o ní otřel. "Co když se vám něco stane? Nikdy bych si to neodpustila" pokračovala. "Jste pro mě vším, moje rodina, nesmíte mě opustit" řekl lehce zoufale a na tváři cítila slzy.

Jared se k ní natiskl a začal se o ní láskyplně otírat. Daisy věděla, že se jí snaží říct ať nebrečí, že to dobře dopadne. Hned se u ní objevil Jasper a tak Jared odešel aby jim nechal soukromý.

"Co se děje lásko?" zeptal se starostlivě Jasper jakmile zaznamenal změnu její emocí hned byl u ní. "Jen mám o vás strach" usmála se na něj a nechala se od něj obejmout. "Já mám o tebe taky strach, dopadne to dobře a pak si uděláme společný rande" zasmál se Jasper a něžně jí pohladil po vlasech. "To doufám, ale musí být to nejlepší" pohrozila mu prstem. "Bude to stát za to" vztal její ruku a políbil jí. "Tak pojď" řekl mu a táhla ho k ostatním.

"Jaspere" zastavila ho Bella. "Víš jistě, že vám nemůžu pomoct?" zeptala se ho. "Už tvá i Daisy přítomnost, váš pach, novorozence rozptýlí. Jejich lovecký instinkt je ovládne a oni zešílí" řekl jí Jasper a starostlivě se podíval na Daisy. Měl o ní taky strach, zvlášť když se jí děje spoustu zvláštních věcí.

"Tak aspoň to" řekla Bella. "Počkej jakto, že o nich tolik víš?" zeptala se zmateně Bella. "Hned přijdu" řekla jim a odebrala se za Edwardem kterej stál kousek sám od rodiny. "Děje se něco?" zeptala se ho.

"Co když se jedna z vás zraní?" zeptal se znepokojivě. "Nic se nám nestane, máme ty nejlepší přítele na světě. A jestli tě to utěší. Budu Bellu chránit vlastním tělem" usmála se na něj. "Já vím, ale jde i o tebe Daisy. Máme tě všichni rádi, neumírej nám, hlavně Jasperovi" řekl mi s povzdechem. "To se nestane. Máme před sebou ještě hodně budoucnosti" usmála se na něj. "Jsi skvělej člověk Daisy" objal jí Edward. "Děkuji, tak když mi dovolíš, vrátím se za svým snoubencem" zasmála se a zamávala mu prstenem před obličejem.

Když přicházela slyšela Jaspera jak vypráví jeho příbeh jak se stal upírem. "Alice věděla, že Daisy přijde. Mám takový štěstí, že jí mám" zasmál se Jasper. "Nechal si mě čekat docela dlouho" zasmála se Daisy a políbila Jaspera. "Ty mě ještě dýl" zasmál se i Jasper.

"Nevím co bych byl bez tebe" řekl mi do polibku. "Už jsi se mnou" pohladila ho po tváři jemně. Ležela s Jasperem v posteli a skoro celou noc si povídali. "Měla by jsi jít spát, musíš bejt unavená" řekl jí s láskou v očích Jasper. "Chtěla sjem bejt co nejdýl s tebou" řekla mu a zívla. "Budu tu až se vzbudíš" řekl jí Jasper a tak Daisy zavřela oči a opravdu usnula.

Zase se jí zdál sen. Byl tam Riley a novorozenci a smrt. Probudila se s trhnutím. "Co se děje?" zeptal se hned Jasper. "Další sen nebo vize?" řekla Daisy. "Victorie pořád nechává armádu rozrůstat" řekla mu znepokojivě. "Věříme to a jsme ti vděčný za každou informaci, ale věř ty nám, že je zvládneme" políbil jí do vlasů. "Dobře, věřim" usmála se na něj.

"Nebudu se schovávat, když bduete bojovat s armádou novorozenců" řekla naštvaně Bella když jí Edward řekl, že spolu s Daisy, Jasperem, Jacobem a Sethem, kterej se před dvouma dněma také připojil ke smečce, budou přes noc v horách ve stanu a druhý den se Jasper připojí do boje a Edward s nima zůstane a bude je chránit.

Daisy nic nenamítala. Věděla, že je to to nejlepší rozhodnutí. Nechtěla překážet v boji ještě tím, že se všichni celou dobu budou ještě bát o jejich bezpečí. Udělá cokoliv aby jim nepřidělavala takový starosti.

"Jestli jde o Victorii, což podle Daisy jde, musíme vás držet od boje jak nejdál to jde" řekl jí Edward. "Podle Daisy?" podívala se Bella zmateně na Daisy. "Vždyt víš, divný sny, hlasy v hlavě." mávla nad tím s úsměvem rukou ale Bella jí stejně starostlivě pozorovala. "Jen jsem myslela, že bych vám mohl pomoct" vrátila se k tématu Bella.

"Nepotřebujem to, s vlky je to snadné vítězství" řekl jí Edwrad. "Bello, já vim, že chceš pomoct to já taky, ale ulehčime jim práci když se nebudou každou minutu strachovat o to jestli ještě žijeme. Budeme spolu" usmála se na ní Daisy. "Je to nebezpečný pro nás" dodala ještě a Edward na ní vděčně pohlédl.

"Já a Jasper tam budeme taky" řekl jí Edward a Bella tedy přikývla. "Vrátíš se mi celej po boji" řekla zamračeně Daisy Jasperovi. "Samozřejmě, dlužím ti to rande" zasmál se. "To je pravda. Už aby bylo" zasnila se Daisy na chvilku. Čekali na Jacoba se Sethem. Museli Daisy s Bellou odvíst do hor oni, aby nikdo nezachytil jejich pach, ale jen ten vlčí. "Jsi moje všechno" zastrčil jí pramen za ucho. "Ty moje" políbila ho.

Jasper and Daisy Cullenovi  /Twilight saga/Kde žijí příběhy. Začni objevovat