upuzun bi aradan sonra merhaba aşkolar
bu çifti özlediğinizi düşünüyorum
şahsen ben baya özlemişim 🥹
yazdıktan sonra atması bile olaylı geçen bir süreçti ne kadar uğraştım tahmin edemezsiniz 😮💨okurken zevk almanız dileğiyle 🙈
onca zamandan sonra cb yapan çiftimize oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfenn 💗🍷
" Oy babasının güzel kızı, biricik bebeği, bir tanesi, canı cananı, aşkı, cennet bahçesi... yerim seni yer. "
Jungkook eşinin nefessiz sıraladığı sözlere tek kaşını kaldırarak ve eşi bir ruh hastasıymış gibi bakarak karşılık veriyordu.
" Babasının gülü napıyormuş? Napıyormuş babasının aşkı? Marul mu yiyormuş? Ohhh, afiyet olsun şifa olsun kızıma. Ye babam, ye kızım! "
Elinde tuttuğu telefonun ekranında bomboş gözlerle marul yiyen bir tavşandan daha fazlası yoktu ancak Taehyung yeni doğurmuş omegalar misali aşk kusuyordu.
" Ne de güzel dinliyor seni " dedi Jungkook yarı dalga geçerek.
" Dinliyor tabii! " dedi Taehyung kaşlarını çatıp kocasına gözlerini dikerken, " Ben doğurdum onu, anlıyor o beni. "
Jungkook'un bir kaşı havalandı.
" Sen doğurdun? "
Taehyung gerçekten buna inanıyormuş ve bu gayet mümkünmüş gibi normal bir şekilde kafa sallayarak onu onayladığında alfanın dudakları iki yana kıvrıldı. Aklına gelen kirli düşüncelerle omegasına sokuldu.
" Eğer seni hamile bırakmış olsaydım böyle siyah bir şey doğurmazdın tüy yumağı. İçin menimle dolup taştığı için bize en az üç çocuk verirdin. "
Taehyung yanakları kızarırken kendi içine doğru gömüldü. Ancak baş kaldırmaktan da geri durmadı.
" Hiç de bile! " diye sessizce çıkıştı kısır olduğu gerçeğine rağmen.
Jungkook kaşlarını kaldırdı ve sırıttı.
" İnanmıyor musun? Denemek ister misin o zaman mi amour? Hiç geri durmadan sikişelim ve bakalım bana kaç çocuk vereceksin? "
Omega utançla gözlerini kaçırırken kaçmak adına etrafa bakındı. Uçaktan atlasa en fazla ne olurdu?
" Öhöm, efendim telefonu kapatmamı ister misiniz? "
Duydukları öksürük sesi ve ardından gelen çekingen sesle Taehyung'un gözleri kocaman olurken Jungkook eski ifadesiz suratına geri döndü.
Elbette ki Gguk ile yaptıkları görüşme Jungkook'un - Gguk'u emanet ettikleri - adamlarından biri aracılığıyla gerçekleşiyordu ve anın etkisiyle ikisi de bunu unutmuştu.
Jungkook ettiği lafları siklemeden " Kapat, akşama doğru Gguk için rapor vermeyi de unutma " dedi ve eli ekrandaki kapama butonuna gitti.
Giydiği gömleğin ucundaki hafif çekiştirmeyle gözleri eşine dönerken bir an duraksadı.
" Ve kızımızın fotoğraflarını da atsın " dedi omega, utangaç tavrı hala yerli yerindeyken.
Alfanın dudaklarında ufak bir tebessüm oluştu.
" Ve fotoğraflarını göndermeyi unutma " diye ekledi aramayı kapatmadan önce.
Sonrasında önce eşininkini ardından kendi kemerini taktı. İnişe geçtikleri sıra eşinin kızarmış suratından her ne kadar zevk alıyor olsa ve ona biraz daha sataşmak istiyor olsa da sakinleşmesi gerektiği için sessiz kalmayı tercih etti. Ancak aklı garip bir şekilde şakayla karışık söylediği lafların işgali altındaydı, omegasının kısır olduğunu bilmesine rağmen onu kendi çocuklarına hamileyken hayal etmekten geri adım atamıyordu. Bir bebekleri olsa nasıl olurdu? Kız çocuğu olsa iyi olurdu sanki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRIAGE GAME ( taekook )
Fanfictionİtalyan mafyasının en güçlü ailesinin oğluyla evlenen Taehyung, hakkında hiçbir fikri olmadığı yeni " kocasına " hayatı dar etmeye yemin etmiştir. GAME Serisi #1 love-hate relationship! forced marriage omegaverse au mafia ANGST DEĞİL ULAN