*Noah*
Bementem a suli ajtaján és ránéztem Lucas székére hűlt helyet találtam úgy gondoltam nem jön mert ha jönne akkor már rég itt lenne kicsit szomorúbb lettem oda mentem hátulra a helyemhez és lettem a táskám és én is leültem, oda jön hozzám Jessica, és odaül mellém és át ölel
-Sziaaa Noah~~.-mondta a lány és közelebb megy.
-figyelj én nem.. most ne- nem tudtam befejezni mert megakadt a szemem a lány nyakán.. Jézus.. ez komolyan oda íratta a barátnőjével a nevem? Ez nem normalis..
-ohh~~. Ha akarod szívd ki.
Mondta majd vegig simitotta a felső testem amit persze nem hagytam azonnal lecsaptam a kezét és ki loktem a székből amikor egy ajtó nyitódást hallotam ránéztem.. Lucas volt az! Egyből felálltam és oda mentem hozzá köszöntem neki, ami Jessnek nem tetszet de őszintén le-szar-om.
-Szia bro!-meg örültem hogy itt van.. kezet fogtunk és rá néztem egy kisseb mosolyt ejtve felé.
-Mondjad már Jessel mikor leszel együtt?- rám nézett kuncogva
-hahaa- kikerültem és kimentem inkább valamiért nagyon furán éreztem magam és nem azért mert szeretem. Egy melegséget éreztem a csuklómon.. Lucas volt az vissza rántott.. Annyi szerencsém volt hogy a folyosón nem volt senki.. vissza rántott és a falhoz nyomott a két kezét kezét a falhoz tette belenézett a szemembe közbe nyitodott a szája. Szájára néztem majd egyből a szemébe mert belekezdett
- baj van?- rám nézett.
-Nem, nincs.. csak hagyj békén kérlek kicsit.. focin találkozunk. Szia.- ki bújtam a keze alatt.....
Már eltelt a nap és egésznap csak egy másik baratommal Dennis-el voltam es Lucas-al nem beszéltem. Foci edzés jön. Amikor be mentem az öltözőbe átöltözni és megláttam Lucast vegyes érzelmeim voltak örültem is, nem is, de nagy részt félelem töltött be. [...] Amikor már a cipomet vettem oda jott hozzám Lucas. Ettől féltem.. nagyon.. mit mond?
- Szia. Máskor ha nem szeretnéd a társaságom mondd el és inkább ne legyünk haverok minthogy lassan szenvedve akarod velem közölni. De ha akarod elengedem azt a négy éve legjobb haverok gondolatot a fejemből. Sok sikert! Szia.- a táskájával kirohant a kijáraton és otthagyott épp kezdődött a edzés és inkabb arra mentem hirtelen nem tudtam honnan szűrte le majd holnap elmondom neki hogy mivan. Hogy kerülöm igen! És nem azért amiért hiszi! Hanem mert igen! Kibaszottul meleg vagyok! És szeretem!!!/Holnap/
másnap volt be mentem.. és ott ült mintha mi se történt volna tegnap.. mosolygott boldog volt.. letettem a táskám majd oda ültem mellé és belekezdtem..
-Szia..
-Mivan?- nézet rám a szemébe semmi érzelem nem volt talán egy kicsi keserűség meg szomorúság..
- amit tegnap mondtál nem igaz.-itt gondolkoztam hogy él e mondjam neki de végül nem tettem azt amit tehettem volna sajnos..
- Akkor mégis mi a faszom az igazság? Hmm?- itt már hallatszolag ideges volt.
- hát nem ez! Tudod otthon- megpróbáltam volna valamit kitalálni de félbeszakított.
- nincs otthon!! Tudom szar. Nincs apád mert kurvaval van együtt anyad férje meg egy fasz.. Tudom. De ez nem ok arra hogy rajtam add ki amikor Dennis-el meg full el voltál. Bro nem vagyok hülye. Nekem se könnyű de legalább nem rajtad adom ki!!-
Rám nézett idegesen már nagyon ki volt..
- Ha elmondom az igazságot köztünk nem hogy még barátok, semmik sem leszünk !- kezdtem én is ideges lenni.
- mondd már baszod! Mégis mi lehet ennyire szar?- csak nézett idegesen azokkal a szemeivel.
- semmi közöd alapból sem az életemhez! Nekem mindig is sokkal szarabb volt!- ezt nem kellet volna
- ebbe ne menjünk bele Noah..- nem akart nagyobb vitát mint volt ez látszott is rajta.
- na nyugodtan! Amit elmondtál mind igaz! És azt tudtad hogy már rendőrség is van a dologban sőt tegnap vitték el a igazi apámat kórházba. Nekem nehéz neked mi nehéz abba hogy anyud kórházba van és apad meg kurvázik? Heh?- már forrt a vérem nagyon.
- ANYÁM MEGHALT TE GECI! EZT AKARTAD HALLANI?! Ezt?!! Apámmal élek ez a "anyám" legszívesebben megölne és már tett rá próbát! Kinek is a nehezebb Noah? Ez nem verseny Noah! Mindkettőnknek szar! Ezért lennénk egymásnak. De nem! Itt veszekszünk egy kibebaszott üres osztályteremben!- fel állt és elhagyta a termet..
Ott ültem lefagytam. Nem tudtam
Hogy neki ilyen nehéz és hogy miért nem beszélt az anyja haláláról.. és a apja kurvájaval való kapcsolatáról meg hogy ha lehetne eltűntetné a világról. Ezeken gondolkoztam és amikor bejött Lucas és Dannis. Nem is vettem észre épp akkor fordultam meg amikor Lucas Dannis táskáját vette le.. aztán a kabátját is elvette nagyon feltűnő voltam de annyi gondolat volt a fejembe meg Annyi érzelem volt a fejembe hogy ez volt a legkisebb gondom..
- gyere ide Noah!- rá néztem Dennisre olyan nézessel mint aki már képzeletben már kibezelzte.
- nem bocs én mos-
- gyereee! Mondanom kell valamit.- felálltam és oda mentem aztán felültem a padra szét tettem a lábam az eggyik lábam a eggyik széken a másik lábam a másik széken megtámasztottam magam majd rájuk néztem.
- szóval akkor ma elmegyünk?- nézett rá
-mhm!- bólintott.
Inkább felálltam és készültem kimenni.
- megyek ki a mosdóba. Bocs-mentem is.
Amikor be értem leültem a földre az egyik lábam fel húztam és arra tettem a kezem aztán elővettem a cigis dobozt és rágyujtottam. Hozzá teszem én eddig nem cigiztem, így ahogy rágyújtotam elkezdtem köhögni ez ment egy ideig ameg meg nem szoktam de végül csak sikerült ameg be nem nyitott Lucas. Azt hittem egy tanár sőt neki jobban örültem volna. Rá nézek, a harmadik szál cigimmel a kezembe.
- Micsinalsz?!- ideges lett de leszarom igazából.
- Szerinted?
- Szerintem? Hülyeséget! Add ide!
- mi lessz ha nem?- már kirántotta a kezemből.
- már úgy is kifogyott a gyújtó.
- Állj fel mert óra van és már mindenki bent van! És melléd ülök ho-
- na azt nem.- felálltam és Be mentem az osztály terembe a hátsó padba ahol ülök.
Na persze a főhősünk is mellém ült és oda nyújtott egy rágót amit a számmal vettem ki a kezéből amire kicsit elpirul./Szünetben/
Oda hívtak beszélni és hát persze hogy megyek attól hogy rosszul vagyok Lucastol minden helyen ültek és lusta voltam oda hozni egy széket így úgy döntöttem állok Nick és Lucas között álltam mikor Nick véletlen meg lökött én bele estén Lucas ölébe keltem volna ki de>
- Ne hagyd addig is nem állsz senki nem fogja azt hinni hogy buzi vagy fiúk közt marad.
Inkább ott maradtam és kicsit igazítottam magam és próbáltam nem mozogni.
[...]Nick mutatot egy össze photoshopolt képet rólam és Jessicaról amire felugrottam és úgy ugye vissza estem az ölébe.
-khm!..- ennyit hallotam a hátam mögül.
- Mivan Luk felállt Noahra?- röhögött
- nem de nem a legjobb érzés ha a faszodon ugrálnak ugye tudod?
- ez van szokj hozzá - mondtam és én is nevettem.Szóval itt lenne a vége. Remélem tetszik eddig. Na pá!
:>
1100wrd
YOU ARE READING
Ez Nem Verseny!
Randomnagyon dramai sztory lesz:^ csunya beszed✓ szex × ekezet nelkul iras ×✓ összefoglaló: Van két fiú akik melegek de eggyik se tudja a másikról. megfogják tudni?..